De India stond tot vorig op de plaats waar nu de X-ray staat. Nog steeds een raadsel waarom die verplaatsing nodig was...quote:Op maandag 30 juli 2012 10:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
india richting alpha is een ramp voor de mensenmassa spreiding. crowd control noemen ze dat.. en ja de X-ray moet gewoon groter.. als je dan toch dance programmeert doe het dan goed..
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 11:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De India stond tot vorig op de plaats waar nu de X-ray staat. Nog steeds een raadsel waarom die verplaatsing nodig was...
Vorige week al begonnen, op twitter (@LLowCamp) al een paar foto's tegengekomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens met opbouwen van het terrein? Gaat er hier iemand weer foto's maken?
Tja als je echt een plekje wilt, op camping 5 helemaal achteraan (dat is tegen camping 6, de campercamping aan) is altijd meer dan genoeg plek te vinden hoor. Hier heb ik het nog nooit echt helemaal vol gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
kom er net pas achter dat ik dit jaar pas vrijdag vrij ben van mn werkdat wordt kamperen in de greppel
of ik moet mn vriend zo ver krijgen dat hij eerder gaat en onze tent gaat opzetten
Ik vond de nieuwe Bravo eigenlijk het meest irritant, die was gewoon echt heel veel kleiner dan de oude Bravo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ik
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ik
ik heb mn baas al gemaild of ik donderdag vrij kan zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
Tja als je echt een plekje wilt, op camping 5 helemaal achteraan (dat is tegen camping 6, de campercamping aan) is altijd meer dan genoeg plek te vinden hoor. Hier heb ik het nog nooit echt helemaal vol gezien.
Ik geloof dat het qua vloeroppervlak wel meevalt, deze is volgens mij vierkanter, maar geef mij de oude Bravo maar inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe Bravo eigenlijk het meest irritant, die was gewoon echt heel veel kleiner dan de oude Bravo.
Gaat volgens mij gewoon de hele nacht door.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef frenkck het volgende:
Normaal gingen wij altijd donderdagochtend met de camper en waren we donderdagmiddag op het terrein, maar dit jaar gaan we pas donderdagavond en zullen we tegen de nacht aankomen. Nu dacht ik dat als de campings open zijn deze ook open blijven, maar is dit ook het geval met de campercamping? Volgens mij wel, maar ik heb hier nooit op gelet als ik er donderdagmiddag al was.
Ingang is gewoon de hele nacht open.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er de hele avond/nacht mensen bij die kassa's ja? had verwacht dat ze wel dicht zouden zijn tussen 22:00 en 10:00 ofzo
Je kunt van opening donderdag tot sluit maandag het campingterrein op.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er de hele avond/nacht mensen bij die kassa's ja? had verwacht dat ze wel dicht zouden zijn tussen 22:00 en 10:00 ofzo
Dat is de oude indeling. Je kunt beter hier kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
Kan iemand me btw vertellen welke campings waar zijn en welke tenten welke zijn? Ga voor 't eerst en in de kader van de voorpret ben ik wat aan 't rondsnuffelen naar foto's e.d.
[ afbeelding ]
Dat groene koepeltentje is van mijquote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
welke tenten welke zijn?
[ afbeelding ]
Openingspost gelezen?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
Kan iemand me btw vertellen welke campings waar zijn en welke tenten welke zijn? Ga voor 't eerst en in de kader van de voorpret ben ik wat aan 't rondsnuffelen naar foto's e.d.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat groene koepeltentje is van mij
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Openingspost gelezen?( http://g.co/maps/xbv5d )
Zolang 't niet aan een stuk door regent is 't wel te doen toch? Heb vannacht overigens wel gedroomd dat m'n tentje in een grote poel met water stond.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef Dikketroela het volgende:
Het begint bij mij nu ook echt te kriebelennu nog hopen op een leuke weersverwachting want tot nu toe word ik niet blij als ik er naar kijk. Maar dat is echt elk jaar zo en dan uiteindelijk valt het heel erg mee.
Ja precies, dat is ook vooral mijn nachtmerrie.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang 't niet aan een stuk door regent is 't wel te doen toch? Heb vannacht overigens wel gedroomd dat m'n tentje in een grote poel met water stond.
Tsja...enige kampeerervaring voorkomt dit natuurlijk wel. Sowieso ff kijken of je niet in een kuil oid gaat staan en sowieso altijd een plastic onderzeiltje neerleggen. Kost geen reet en scheelt een hoop ellende. Je kleren oprollen en in boodschappentassen in je backpack doen. Handig eruit te halen en zo blijft het ook nog droog. En zomer of niet, als je op de grond ligt met een matje of luchtbed trekt die kou gewoon door in je botten 's nachts dus een dunne trainingsbroek kan best lekker zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef leeell het volgende:
regen is niet zo'n ramp, maar als je tentje in een plas water staat is het voor mij toch echt op huis aan gaan, ik ga niet in het water liggen.
wij staan elk jaar op dezelfde plek (wellicht meter verder, of terugquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...enige kampeerervaring voorkomt dit natuurlijk wel. Sowieso ff kijken of je niet in een kuil oid gaat staan en sowieso altijd een plastic onderzeiltje neerleggen. Kost geen reet en scheelt een hoop ellende. Je kleren oprollen en in boodschappentassen in je backpack doen. Handig eruit te halen en zo blijft het ook nog droog. En zomer of niet, als je op de grond ligt met een matje of luchtbed trekt die kou gewoon door in je botten 's nachts dus een dunne trainingsbroek kan best lekker zijn.
Camping 3 en dan rennen voor 't zelfde plekje?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
wij staan elk jaar op dezelfde plek (wellicht meter verder, of terug) lekker gelijk en vlak, niet te dicht bij geulen, bomen of kanten, dus dat zit meestal wel goed.
camping 3 en dan wonderbaarlijk gewoon met een looppasje ruimte hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Camping 3 en dan rennen voor 't zelfde plekje?
Tsja...mensen maken zich over 't algemeen van te voren nogal druk en overdrijven ook lichtelijk. Als je gewoon doorstapt heb je op een bijna leeg veld altijd een goede plek, zelfs met een paar vrienden lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef leeell het volgende:
[..]
camping 3 en dan wonderbaarlijk gewoon met een looppasje ruimte hebben
13 man hierquote:Op maandag 30 juli 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...mensen maken zich over 't algemeen van te voren nogal druk en overdrijven ook lichtelijk. Als je gewoon doorstapt heb je op een bijna leeg veld altijd een goede plek, zelfs met een paar vrienden lijkt me.
hehe, wij maken met die +-13 man altijd een kring van de tenten, en in het midden een partytent en tafeltje enzo, had een of andere fransman zijn tentje er neer gezet, gewoon midden in de kringquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef AMDB het volgende:
Leukste is altijd: nee hier past echt geen tentje meer tussen. Kom je terug: staat er een tent.
ALTIJD.
Tsja...ik snap ook wel dat er mensen zijn die wat ruimte vrijhouden voor iemand die achteraan komt hoor. En in eerste instantie heb je meestal zoiets van: 'Goh, lekker ruim nog, niet verwacht.' Om vervolgens een 1,5 uur later nog tot je grote schrik er zich 2 half bezopen limburgers met piepende attributen en kinder-instrumentjes naast je tentje proppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef AMDB het volgende:
Leukste is altijd: nee hier past echt geen tentje meer tussen. Kom je terug: staat er een tent.
ALTIJD.
Moet je ook niet doen idd...of gewoon die tent als bijzettafeltje gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
hehe, wij maken met die +-13 man altijd een kring van de tenten, en in het midden een partytent en tafeltje enzo, had een of andere fransman zijn tentje er neer gezet, gewoon midden in de kring
die mocht hem 's avonds uit het bos vissen
Oh 't is niet voor zakdoekje leggen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
ja is top hoor zo'n kring, 's nachts lallen in de kring (tevens kan je de J's makkelijk doorgeven in een kring) en 's ochtends kaarten bij het ontbijt
In de kring vertellen wat je het weekend gedaan hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh 't is niet voor zakdoekje leggen?
staat op de to-do list voor over 2.5 weekquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh 't is niet voor zakdoekje leggen?
De weinige zakdoekjes die ik bij me heb zal ik (of eerder; een ander) hard nodig hebben voor andere dingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef leeell het volgende:
[..]
staat op de to-do list voor over 2.5 week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2012 20:12:04 ]
Prachtig, die bijschriften!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de oude indeling. Je kunt beter hier kijken.
http://www.volendammer.net/Engine.php?T=GebruikerBlogs&ID=1718&UID=212
Helemaal niet zo'n beroerde smaak heb jij, Mr. Little Indianquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook dit gaat een beetje mijn schema worden. Het is natuurlijk een Worst case scenario dat ik rennend van tent naar tent ga en alle nacht door ga halen. Maar dat gaat me niet lukken natuurlijk. Maar toch voor het overzicht:
Vrijdag
13:30 Cloud Nothing (India)
15:45 Refused (Grolsch)
16:50 The Gaslight Anthem (Alpha)
17:50 Graveyard (Charlie)
18:30 Me First And The Gimme Gimmes (Alpha)
19:20 Ben Howard (Grolsch)
20:15 Bloc Party (Alpha)
21:15 Alberta Cross (Charlie)
22:00 The Black Keys (Alpha)
23:00 Innervission Night (Bravo)
Zaterdag
12:00 James Vincent McMorrow (India)
13:30 Alt-J (Bravo)
14:40 Eagles Of Death Metal (Alpha)
15:30 La Pegatina (Grolsch)
17:30 Four Tet (Bravo)
18:15 Kasabian (Alpha)
19:30 Knife Party (Bravo)
20:15 Of Monsters And Men (India)
22:00 The Walkmen (India)
01:00 Todd Terje (X-Ray)
02:30 Marcel Dettman B2b Ben Klock (Bravo)
Zondag
10:30 Llowgenda (India)
13:30 Moss (Alpha)
15:15 Sleigh Bells (India)
16:50 Ewert & The Two Dragons (Lima)
17:45 Mark Lanegan Band (Grolsch)
19:40 The Shins (Grolsch)
20:30 Foo Fighters (Alpha)
23:15 Kees van Hondt (Grolsch)
02:00 Netsky (Bravo)
03:30 Camo & Krooked (Bravo)
heb geen van allen nog live gezien maar vanuit de playlist zou ik zeggen movits, la pegatina en the rizzle kicksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef Fluctuate het volgende:
Op Spotify luister ik vantevoren de voor mij onbekende bandjes/artiesten, maar ik weet ook dat dit een eerste indruk is die lang niet alles zegt over hoe ze live optreden.
Vind het altijd leuk om overdag tussendoor wat 'vrolijke' muziek te luisteren, waar je zo'n happy 'Lowlands-gevoel' van krijgt (zonnetje, biertje, gezelligheid, vrolijkheid), welk (relatief) onbekend bandje/artiest is dan live aan te raden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft iemand nog dat linkje van die luchtfoto's van Lowlands ? Kan het niet vinden.
Wat lijkt het festivalterrein toch relatief klein als je het vergelijkt met het kampeerterrein. Dat dat allemaal past...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Had het al gevonden, toch bedankt![]()
Krijg er weer helemaal zin in als ik die foto's zie. Begin steeds meer te kriebelen.
Als Noobie mee gaat doen hebben ze geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef WeezerButler het volgende:
Grote kans dat die gasten van de LowLove site de Lowlands popquiz gaan winnen.
Wat stop je er elke avond vroeg mee johquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:19 schreef brother52 het volgende:
Dit is mijn voorlopige schema. Zit toch nog wel wat overlap in (vooral zaterdag rond 20:00) en ik ga lang niet alles zien. Het enige wat vaststaat is Tim Christensen en de rest zie ik wel...
Vrijdag:
13:30 Cloud Nothings (India)
14:00 The Black Seeds (Grolsch)
14:30 Trash Talk (Charlie)
15:45 Refused (Grolsch)
16:10 Howler (Charlie)
16:40 Atri NÁssouf (Lima)
17:50 Graveyard (Charlie)
18:30 Me First and the Gimme Gimmes (Alpha)
19:30 Jamie N Commons (Charlie)
22:00 The Black Keys (Alpha)
Zaterdag:
13:00 Phantom Limb (Lima)
13:40 Spinvis (Grolsch)
14:40 Eagles of Death Metal (Alpha)
15:30 Billy Talent (India)
17:30 Veronica Falls (Charlie)
18:15 SMOD (Lima)
19:10 Ane Brun (Grolsch)
20:00 Triggerfinger (Alpha)
20:10 Charles Bradley and his Extraordinaires (Lima)
20:15 Of Monsters and Men (India)
21:50 Krema Kawa (Lima)
22:00 The Walkmen (India)
Zondag:
12:45 NJO Symfonieorkest (Grolsch)
14:15 Enter Shikari (Grolsch)
16:00 Pulled Apart by Horses (Charlie)
17:00 Ghost (India)
17:45 Mark Lanegan Band (Grolsch)
19:30 Tim Cristensen and the Damn Crystals (Charlie)
20:30 Foo Fighters (Alpha)
Ik heb mijn slaap hard nodig. Ben ten slotte geen 18 meerquote:
Dat is allemaal opgezocht werkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef WeezerButler het volgende:
Klock en Dettmann in de Bravo kunnen inderdaad een behoorlijk emotioneel stukje muziek op de draaitafels leggen..quote:Op maandag 30 juli 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De weinige zakdoekjes die ik bij me heb zal ik (of eerder; een ander) hard nodig hebben voor andere dingen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:12 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Klock en Dettmann in de Bravo kunnen inderdaad een behoorlijk emotioneel stukje muziek op de draaitafels leggen..
Edit: of in de 'draaitafels' proppen, ook goed.
Wat zijn die benen eng dun op de onderste fotoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe mij dan toch maar Lights![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, dat haal ik al 2x.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaap hard nodig. Ben ten slotte geen 18 meer
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef WeezerButler het volgende:
Ik doe mee. Speel die quizjes van LowLove wel eens, scoor daar prima, laat het alleen wel eens liggen op vragen die ik in de Alpha dan weer niet verwacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als Noobie mee gaat doen hebben ze geen schijn van kans.
Tja, zulke foto's zijn van iedere artiest wel te vinden. Reken maar dat ze de hele Bravo op z'n kop zetten!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze staan er ook bij als een duo pantzerkomandanten die de beatz abfeuern.
Nou ik wel, stap denk ik om 23.00 uur de Bravo in en daar kom ik tussendoor alleen uit om wat te drinken te halen, of om te pissen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef WeezerButler het volgende:
Berlijn![]()
[ afbeelding ]
Weet nog niet wat ik zaterdagnacht ga doen.
1e prijs 10 LL kaartjes, als de 2e prijs 5 kaartjes is mag je winnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe mee. Speel die quizjes van LowLove wel eens, scoor daar prima, laat het alleen wel eens liggen op vragen die ik in de Alpha dan weer niet verwacht.
En ik moet die gasten van LowLove zeker op de wat oudere edities nog wel eens verbeteren, dus ik hoop niet dat ze de pre-van Eerdenburgperiode teveel negeren.
Ik zal quizmaatje John nog even polsen of íe tijd/zin heeft te partner in crimen.
Dan charter ik nog wat meer mensen, ik ken m'n gemiddelde zaterdagmiddag-staat op Lowlandsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
1e prijs 10 LL kaartjes, als de 2e prijs 5 kaartjes is mag je winnen![]()
We spelen met het We Imaginary Boys team (in de sterke bezetting incl. Paul)
Vond het daar vorig jaar te vol bij Speedy J en Liebling, had me ook solo naar binnen geduwd. Maar te weining ruimte om lekker in m'n ding te komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou ik wel, stap denk ik om 23.00 uur de Bravo in en daar kom ik tussendoor alleen uit om wat te drinken te halen, of om te pissen!
Dat dus!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou ik wel, stap denk ik om 23.00 uur de Bravo in en daar kom ik tussendoor alleen uit om wat te drinken te halen, of om te pissen!
Dettmann & Klock is alles behalve minimaal geneuzelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij geen punt, die zaterdagavond. Dettman & Klock is behoorlijk populair en dus druk.
Tevens vind ik dat minimale geneuzel geen reet aan, dat scheelt ook.
Haha, een beetje risicosprijding kan geen kwaad. Vrijdag en zondag zit ik sávonds aan het bier, dan lukt zo een kwisje in de voormiddag nog wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan charter ik nog wat meer mensen, ik ken m'n gemiddelde zaterdagmiddag-staat op Lowlands
Er zijn vast lekkere wijven n00biequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gebeurt in ieder geval veel te weinig om mij geboeid te houden
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Er zijn vast lekkere wijven n00bie
Dus de Heideroosjes zie je nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Mijn lijstje:
Zondag De Heideroosjes
de rest zie ik wel.
Das wel het nadeel van de nieuwe Bravoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vond het daar vorig jaar te vol bij Speedy J en Liebling, had me ook solo naar binnen geduwd. Maar te weining ruimte om lekker in m'n ding te komen.
quote:
Kwa opverlakte niet geloof ik. Hij is nu breder maar minder diep. Maar gevoelsmatig is hij echt kleiner.quote:
Zeker kleiner. Echt een hele slechte zaak imo, de sfeer voelt gewoon minder nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kwa opverlakte niet geloof ik. Hij is nu breder maar minder diep. Maar gevoelsmatig is hij echt kleiner.
Die oude is dus wat langer en zou het terrein dan wat meer doorkruisen. Door de korte nieuwe bravo is er wat meer plek voor andere tenten etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij had Rapid Razor Bob ooit getwitter dat de tent kwa opmeting gelijk was. Alleen inderdaad breder maar minder diep. Is de "oude" Bravo op die plek niet mogelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |