Dat is de oude indeling. Je kunt beter hier kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
Kan iemand me btw vertellen welke campings waar zijn en welke tenten welke zijn? Ga voor 't eerst en in de kader van de voorpret ben ik wat aan 't rondsnuffelen naar foto's e.d.
[ afbeelding ]
Dat groene koepeltentje is van mijquote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
welke tenten welke zijn?
[ afbeelding ]
Openingspost gelezen?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
ZIN AN!
Kan iemand me btw vertellen welke campings waar zijn en welke tenten welke zijn? Ga voor 't eerst en in de kader van de voorpret ben ik wat aan 't rondsnuffelen naar foto's e.d.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat groene koepeltentje is van mij
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Openingspost gelezen?( http://g.co/maps/xbv5d )
Zolang 't niet aan een stuk door regent is 't wel te doen toch? Heb vannacht overigens wel gedroomd dat m'n tentje in een grote poel met water stond.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:32 schreef Dikketroela het volgende:
Het begint bij mij nu ook echt te kriebelennu nog hopen op een leuke weersverwachting want tot nu toe word ik niet blij als ik er naar kijk. Maar dat is echt elk jaar zo en dan uiteindelijk valt het heel erg mee.
Ja precies, dat is ook vooral mijn nachtmerrie.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang 't niet aan een stuk door regent is 't wel te doen toch? Heb vannacht overigens wel gedroomd dat m'n tentje in een grote poel met water stond.
Tsja...enige kampeerervaring voorkomt dit natuurlijk wel. Sowieso ff kijken of je niet in een kuil oid gaat staan en sowieso altijd een plastic onderzeiltje neerleggen. Kost geen reet en scheelt een hoop ellende. Je kleren oprollen en in boodschappentassen in je backpack doen. Handig eruit te halen en zo blijft het ook nog droog. En zomer of niet, als je op de grond ligt met een matje of luchtbed trekt die kou gewoon door in je botten 's nachts dus een dunne trainingsbroek kan best lekker zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef leeell het volgende:
regen is niet zo'n ramp, maar als je tentje in een plas water staat is het voor mij toch echt op huis aan gaan, ik ga niet in het water liggen.
wij staan elk jaar op dezelfde plek (wellicht meter verder, of terugquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...enige kampeerervaring voorkomt dit natuurlijk wel. Sowieso ff kijken of je niet in een kuil oid gaat staan en sowieso altijd een plastic onderzeiltje neerleggen. Kost geen reet en scheelt een hoop ellende. Je kleren oprollen en in boodschappentassen in je backpack doen. Handig eruit te halen en zo blijft het ook nog droog. En zomer of niet, als je op de grond ligt met een matje of luchtbed trekt die kou gewoon door in je botten 's nachts dus een dunne trainingsbroek kan best lekker zijn.
Camping 3 en dan rennen voor 't zelfde plekje?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
wij staan elk jaar op dezelfde plek (wellicht meter verder, of terug) lekker gelijk en vlak, niet te dicht bij geulen, bomen of kanten, dus dat zit meestal wel goed.
camping 3 en dan wonderbaarlijk gewoon met een looppasje ruimte hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Camping 3 en dan rennen voor 't zelfde plekje?
Tsja...mensen maken zich over 't algemeen van te voren nogal druk en overdrijven ook lichtelijk. Als je gewoon doorstapt heb je op een bijna leeg veld altijd een goede plek, zelfs met een paar vrienden lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:53 schreef leeell het volgende:
[..]
camping 3 en dan wonderbaarlijk gewoon met een looppasje ruimte hebben
13 man hierquote:Op maandag 30 juli 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...mensen maken zich over 't algemeen van te voren nogal druk en overdrijven ook lichtelijk. Als je gewoon doorstapt heb je op een bijna leeg veld altijd een goede plek, zelfs met een paar vrienden lijkt me.
hehe, wij maken met die +-13 man altijd een kring van de tenten, en in het midden een partytent en tafeltje enzo, had een of andere fransman zijn tentje er neer gezet, gewoon midden in de kringquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef AMDB het volgende:
Leukste is altijd: nee hier past echt geen tentje meer tussen. Kom je terug: staat er een tent.
ALTIJD.
Tsja...ik snap ook wel dat er mensen zijn die wat ruimte vrijhouden voor iemand die achteraan komt hoor. En in eerste instantie heb je meestal zoiets van: 'Goh, lekker ruim nog, niet verwacht.' Om vervolgens een 1,5 uur later nog tot je grote schrik er zich 2 half bezopen limburgers met piepende attributen en kinder-instrumentjes naast je tentje proppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef AMDB het volgende:
Leukste is altijd: nee hier past echt geen tentje meer tussen. Kom je terug: staat er een tent.
ALTIJD.
Moet je ook niet doen idd...of gewoon die tent als bijzettafeltje gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
hehe, wij maken met die +-13 man altijd een kring van de tenten, en in het midden een partytent en tafeltje enzo, had een of andere fransman zijn tentje er neer gezet, gewoon midden in de kring
die mocht hem 's avonds uit het bos vissen
Oh 't is niet voor zakdoekje leggen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
ja is top hoor zo'n kring, 's nachts lallen in de kring (tevens kan je de J's makkelijk doorgeven in een kring) en 's ochtends kaarten bij het ontbijt
In de kring vertellen wat je het weekend gedaan hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh 't is niet voor zakdoekje leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |