Zoals men doet in een sprint met tweequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, die herhaling van voren is prachtig. Hij kijkt gewoon 3 hele seconden niet naar Vino.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Reya het volgende:
Een erkend dopeur als OS-winnaar, wat een geweldig affiche.
Hebben ook recht om zich opnieuw te bewijzen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Reya het volgende:
Wat een gezeik, hij heeft zijn straf toch al gehad ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Reya het volgende:
Om daarna LBL te kopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hebben ook recht om zich opnieuw te bewijzen.
eens een.... altijd een.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat een gezeik, hij heeft zijn straf toch al gehad ?
500.000 dollar/euro/pond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef golfer het volgende:
Wat zou dat Uran aan dollars/roebels opleveren, die acteerprestatie?
Nog een jaartje door nu denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel een geweldig verhaal, laatste wedstrijd winnen
Tja net zoals minstens de helft van het peloton.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Reya het volgende:
Zat hij nou helemaal vooraan toen Vino ging, of was dat Gesink?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Boom. En volgens mij is Terpstra niet eens moe.
Hij heeft in ieder geval al met hetzelfde bijltje gehakt door Ullrich de overwinning cadeau te geven in 2000.quote:
Die trui bestaat toch niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Vino gaat gewoon door, die wil zijn olympische trui gaan tonen komend jaar
Hij heeft er wel een heel jaarsalaris voor over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is denk ik het halve jaarloon van Vino, zal wel niet
30 zakken bloed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Denk dat Vino dit keer contant uit betaald.
Alles wat een held is het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo tof is aan Vino dan?
Super aggresieve renner. Altijd aanvallen. Koerst met het hart, niet met het hoofd. Luistert zelden naar orders uit de volgauto. Vino is zijn hele carriere lang een garantie voor spectakel geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo tof is aan Vino dan?
Tony Martin kan ook wel wat, die heeft vandaag iig lang niet zoveel gegeven als Wiggins.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen woensdag net zo goed Wiggins alleen die tijdrit laten rijden.
Kazakhstaanse ministerie van Sport heeft nog wat oliedollars liggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is denk ik het halve jaarloon van Vino, zal wel niet
Hoe hij op de Champs Elysees won bijvoorbeeld? Nog ff Leipheimertje van plek 5 afgooien.quote:
koerst met een bloedzak.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Super aggresieve renner. Altijd aanvallen. Koerst met het hart, niet met het hoofd. Luistert zelden naar orders uit de volgauto. Vino is zijn hele carriere lang een garantie voor spectakel geweest.
Ja. Het heet olympisch zilver en een leuk vakantiehuisje in zuid-frankrijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
Bestaat er ook een Oscar voor buitengewoon slecht acteren, zoals Uran deed?
Hoe heten die ook alweer, de Raspberries?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
Hij verdient er iig één.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
vertrouw die kerel voor geen meter antiheld dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe hij op de Champs Elysees won bijvoorbeeld? Nog ff Leipheimertje van plek 5 afgooien.
Zijn aanvalslust ook nog eens erbij.
razziequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef marcodej het volgende:
Wel weer een schitterende wedstrijd, zo zonder oortjes. Net als WK Geelong toen.
De Razzies ja!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe heten die ook alweer, de Raspberries?
11e zelfs dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
10de, daar heeft Gesink nou het snot voor zijn ogen voor gereden.
Klopt, zoals een hele dag voor het peleton rijden in de ronde van Frankrijk, op een paar zakken bloed. Spektakel ja, en je verneukt het wielrennen ermee. Een heuze held...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Super aggresieve renner. Altijd aanvallen. Koerst met het hart, niet met het hoofd. Luistert zelden naar orders uit de volgauto. Vino is zijn hele carriere lang een garantie voor spectakel geweest.
In de acceptance speech meldt hij dat Breukink zei dat het ok was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
Juist alsof hij op een begrafenis aan het praten is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een zuur commentaar van Wuijts zeg
Ach, 90% van alle Olympisch kampioenen slikt wel wat. Prima toch, zolang ze maar voor vermaak zorgenquote:
Dat is niet bewezenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ach, 90% van alle Olympisch kampioenen slikt wel wat. Prima toch, zolang ze maar voor vermaak zorgen
Nou, inderdaad zeg. Ook wel een anti-climax als einde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:56 schreef Sasman het volgende:
[..]
Juist alsof hij op een begrafenis aan het praten is.
http://www.london2012.com(...)road-race/index.html zet Phinney op vierquote:
Hij heeft zijn straf al uitgezeten daarvoor droeftoeter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, zoals een hele dag voor het peleton rijden in de ronde van Frankrijk, op een paar zakken bloed. Spektakel ja, en je verneukt het wielrennen ermee. Een heuze held...
Boom had moeten aanvallen in de laatste kilometers.quote:
Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat het dan geen held kan zijn voor anderen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf al uitgezeten daarvoor droeftoeter.
vanwaar die tt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:58 schreef Eenskijken het volgende:
Zeer zure nasmaak inderdaad. wat een deceptie zeg.
Idd, dan maar alles of niets.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Boom had moeten aanvallen in de laatste kilometers.
Dat maakt hem nog niet een sympathieke renner.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan okee. Vooral Gesink heeft eventjes wat rechtgezet, zal hem een goed gevoel geven.
Ja, en dan zou je denken dat je je wegen betert, en je 100% keurig gedraagd, en een uithangbord wordt voor de wielersport, ipv een check voor 100k uitschrijven en zo een koers op je naam schrijven. Vinokoerov mag zichzelf geen sportman noemen, want hij is een schande voor de sportquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef TLC het volgende:
[..]
je bent toch niet zo naďef?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uran is dan ook wel een domme om op dat moment om te gaan kijken. Slim en mooi van Vino
Afgesproken werk. Heeft niks met domheid te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uran is dan ook wel een domme om op dat moment om te gaan kijken. Slim en mooi van Vino
Die praten er ook over dat de zege verkocht is.quote:
Wedstrijden verkopen vind ik dan nog stukken minder erg dan doperen. Uiteindelijk gaat de verliezer van de wedstrijd ermee akkoord en hoef je er geen medelijden mee te hebben ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef knep het volgende:
Dope & wedstrijden verkopen zijn zo oud als het wielrennen en zijn onderdeel van de menselijke psyche. Live with it.
Je hebt niet gekeken, was voortdurend actiefquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dealtjes maken is onderdeel van de sport.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en dan zou je denken dat je je wegen betert, en je 100% keurig gedraagd, en een uithangbord wordt voor de wielersport, ipv een check voor 100k uitschrijven en zo een koers op je naam schrijven. Vinokoerov mag zichzelf geen sportman noemen, want hij is een schande voor de sport
vino en uran hebben niets geleerd van de eed en de belofte die gisteravoind zijn gelegd, ovr fair play en zoquote:
Ja dat noem ik niet iets rechtzetten, staat gewoon met lege handen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken, was voortdurend actief
Maar als er geen bewijs is in de vorm van transacties zal het niet hard te maken zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Na de herhalingen is het toch wel iets te duidelijk ja...
Hij gaat naar linksachter zitten kijken (terwijl Vino daar al het hele stuk niet rijdt...), stuurt opzichtig naar links naar de hekken (remt nog net niet...), kijkt 3 seconden naar bekenden in het publiek en vervolgens 'schrikt' hij dat Vino wegrijdt.![]()
Op basis van wat zou je ze diskwalificeren ? Je denkt toch niet dat Vino nog eens zo dom zal zijn om de komende dagen een bedrag op de rekening van Uran te storten ofzo ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Paxcon het volgende:
Die sprint voor de derde plaats kan nog belangrijk worden als ze beiden gediskwalificeerd worden
Ja, en belchinezen zijn ook onderdeel van de voetbalsport, dank je de koekoek, ik noem het gewoon omkoperijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dealtjes maken is onderdeel van de sport.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was knecht deze koers, als iemand heeft gefaald is het eerder Boom dan Gesink.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat noem ik niet iets rechtzetten, staat gewoon met lege handen.
Of hij beloofde 77 maagden of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Neroje het volgende:
Vino: "I'll make you a millionaire"
Zoiets?
Ow, dat is ook helemaal waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar als er geen bewijs is in de vorm van transacties zal het niet hard te maken zijn.
hoeft ook niet. iedereen weet het toch welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar als er geen bewijs is in de vorm van transacties zal het niet hard te maken zijn.
Uran rijdt voor Sky, die is al niet bepaald arm lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Neroje het volgende:
Vino: "I'll make you a millionaire"
Zoiets?
Doe het dan niet zo opzichtig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dealtjes maken is onderdeel van de sport.
dat maakt wedstrijden verkopen ook zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dus hij deed gewoon zn werk? Nogmaals: zet niets recht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was knecht deze koers, als iemand heeft gefaald is het eerder Boom dan Gesink.
Die schaatscommentator hihi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef TUFKAL het volgende:
Zijn er nog meer die Kersseboom wel eens zouden willen doen?
zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
Ik zou die deal gewoon aannemen en vol gaan sprinten. Verlies je krijg je een paar knaken, win je ben je Olympisch kampioen.
Inderdaad. Als ze niks in zijn urine of bloed vinden gaat die medaille gewoon naar Kazachstan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op basis van wat zou je ze diskwalificeren ? Je denkt toch niet dat Vino nog eens zo dom zal zijn om de komende dagen een bedrag op de rekening van Uran te storten ofzo ?
Er was ook gezeur over dat hij niet zou kunnen/willen knechten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus hij deed gewoon zn werk? Nogmaals: zet niets recht.
Gesink heeft hartstikke veel op kop gesleurd. Die Spanjaarden zag je nadat Castrojievo weg was niet meer..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wedstrijden verkopen vind ik dan nog stukken minder erg dan doperen. Uiteindelijk gaat de verliezer van de wedstrijd ermee akkoord en hoef je er geen medelijden mee te hebben ...
En de wedstrijd gekocht en doping. Deze man hangt dubbelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
2 vragen;
1. hoeveel zou Vino geboden hebben, 100,000, een miljoen? En 2. Is het strafbaar? Je ziet zo vaak dat er gesproken wordt, maar is het echt strafbaar?
Wat zuur zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat noem ik niet iets rechtzetten, staat gewoon met lege handen.
Onmogelijk te bewijzen. En het weggeven van zeges is zo oud als de sport. Zo'n medaille is leuk, maar wielrennen is een grillige sport en dollars bieden meer zekerheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Paxcon het volgende:
Die sprint voor de derde plaats kan nog belangrijk worden als ze beiden gediskwalificeerd worden
Hij had al zoveel gewerkt en in je eentje kan je dit echt niet rechtzetten. Vrij naďef om dat te denken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Heel de Engelse trein afgekocht om hem voorop te houden zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en belchinezen zijn ook onderdeel van de voetbalsport, dank je de koekoek, ik noem het gewoon omkoperij
En wat vind je dan van Eisel die voor Cavendish rijdt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en belchinezen zijn ook onderdeel van de voetbalsport, dank je de koekoek, ik noem het gewoon omkoperij
Sierd-style:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dank u.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef TUFKAL het volgende:
Zijn er nog meer die Kersseboom wel eens zouden willen doen?
Ja maar dat doet een goede knecht toch? Wat zet hij dan precies recht?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gesink heeft hartstikke veel op kop gesleurd. Die Spanjaarden zag je nadat Castrojievo weg was niet meer..
Ik stel ook niet dat hij iets heeft recht gezet, in tegendeel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had al zoveel gewerkt en in je eentje kan je dit echt niet rechtzetten. Vrij naďef om dat te denken.
Je zou denken dat Uran wel zou kunnen schermen met wat drugsgelden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sierd-style:
Koekoek! Deze man komt uit Colombia en geeft het olympisch goud weg aan een Kazakse veteraan.
Gewoon tweede.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net thuis, hoor ik dat die gekke Vino gewonnen heeft
Daaaag Sky
Dat hij geen goede knecht is. Hij werkte als een van de weinige nog op het einde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar dat doet een goede knecht toch? Wat zet hij dan precies recht?
Ik denk niet dat Sky die meetelt. Het moet een Brit zijn.quote:
Dit, wat een gezeik om niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel de Engelse trein afgekocht om hem voorop te houden zeker..
Ik vraag me af hoeveel je hiervoor zou krijgen; dat moet toch wel in de tonnen lopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:03 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Onmogelijk te bewijzen. En het weggeven van zeges is zo oud als de sport. Zo'n medaille is leuk, maar wielrennen is een grillige sport en dollars bieden meer zekerheid.
Ik denk een half miljoen dollar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je hiervoor zou krijgen; dat moet toch wel in de tonnen lopen.
Want je bent gebonden aan zo'n dealtje?quote:
Dit zal zeker over meerdere tonnen gaan. Vino's laatste wedstrijd en die man die zwemt toch in het geld. Plus die gaat met deze titel zo populair worden in eigen land dat hij straks gewoon een hoge post krijgt en nog meer zakken gaat vullen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je hiervoor zou krijgen; dat moet toch wel in de tonnen lopen.
Misschien wilde Uran daarom wel niet winnen. Bang voor de furie van Cav.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sky die meetelt. Het moet een Brit zijn.
Valt mee, ze bleven gewoon op kop rijden, maar onderschatten dat ze maar met 4 man ronddraaien, en dat nooit op zo'n grote kopgroep kunnen dichtrijdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zonder oortjes is Sky de regie volledig kwijt. Het zet hun "onverslaanbaarheid" ook weer in perspectief.
Of een nachtje met mevrouw Vinoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Maar we hebben het hier echt wel over 6 nullen denk ik.
100kquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
LBL scheen maar 10k te doen, dan is dit toch wel een forse klap geld.
100k toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
LBL scheen maar 10k te doen, dan is dit toch wel een forse klap geld.
Ze kwamen gewoon wat mannetjes tekort omdat niemand behalve een verdwaalde Duitser en Oostenrijker af en toe mee wilden draaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zonder oortjes is Sky de regie volledig kwijt. Het zet hun "onverslaanbaarheid" ook weer in perspectief.
Ze moesten ook vanaf het begin aan de bak, omdat er meteen een significante groep wegging.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze kwamen gewoon wat mannetjes tekort omdat niemand behalve een verdwaalde Duitser en Oostenrijker af en toe mee wilden draaien.
Heeft geen zak met oortjes te maken.
Is idd gewoon slecht uitgedokterd van tevoren. Als ze alles zo tot in de puntjes plannen, hadden ze dit ook moeten voorzien. En dat hebben ze niet gedaan, dus hard gefaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
Ze kwamen gewoon wat mannetjes tekort omdat niemand behalve een verdwaalde Duitser en Oostenrijker af en toe mee wilden draaien.
Geeft wel aan dat in de TDF de ploegen ook maar eens verkleind moeten worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als hij al een kans krijg over vier jaar, misschien wordt het wel meer een klimmersparcours.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik gun het opa Vino welCavendish moet weer 4 jaar wachten
Nou mooi, volgend jaar dan graag kleinere ploegenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gezien het karakter van Rio is dat heel wel mogelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij al een kans krijg over vier jaar, misschien wordt het wel meer een klimmersparcours.
Ach, ik gun het hem ook wel ... En uiteindelijk , hij heeft niet het volledige peloton omgekocht hé ... Hij had hier sowieso zilver gehaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik gun het opa Vino welCavendish moet weer 4 jaar wachten
ja 6 of 7 in de tour zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat in de TDF de ploegen ook maar eens verkleind moeten worden.
De Spanjaarden en Zwitsers hebben UK / AUT / DE Postal opgerookt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Sautor het volgende:
[..]
Valt mee, ze bleven gewoon op kop rijden, maar onderschatten dat ze maar met 4 man ronddraaien, en dat nooit op zo'n grote kopgroep kunnen dichtrijden
Hoe dan ook heuvelachtig, weinig ruimte voor een vlak parcours.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gezien het karakter van Rio is dat heel wel mogelijk.
Ik hoop dat Uran een paar jaar niet meer mag fietsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef bjarki het volgende:
Ik hoop voor Uran dat Vino tegen de lamp loopt. Heeft hij een Olympische titel én 1.000.000 op zijn rekening. Je zou voor minder.
Nee want dan kan je fluiten naar je geld omdat je je niet aan de deal houdt. ook al wordt je tweede, slimpie.quote:
Doe het dan wat minder opzichtig, nu spot je gewoon met de kijkers/toeschouwers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, ik gun het hem ook wel ... En uiteindelijk , hij heeft niet het volledige peloton omgekocht hé ... Hij had hier sowieso zilver gehaald.
Nogmaals: zie het maar eens te bewijzen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Doe het dan wat minder opzichtig, nu spot je gewoon met de kijkers/toeschouwers.
Inderdaad, waarom degenkolb mee nemen als je volledig voor greipel gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland faalt wel harder dan ik zelfs nog had kunnen inbeelden, mogen ook wel een jaar of geschorst worden wegens dom koersgedrag
Je kan het altijd nog aangeven bij de UCI of Olympisch comité dan. Dan heb je zelfs niets fout gedaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee want dan kan je fluiten naar je geld omdat je je niet aan de deal houdt. ook al wordt je tweede, slimpie.
Nee, slimpie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee want dan kan je fluiten naar je geld omdat je je niet aan de deal houdt. ook al wordt je tweede, slimpie.
Dan word je de rest van je leven van de weg gereden door de rest van het peletonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog aangeven bij de UCI of Olympisch comité dan. Dan heb je zelfs niets fout gedaan.
Ik heb geen bewijs nodig om zeker te zijn en zal zeker niet de enige zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nogmaals: zie het maar eens te bewijzen.
Ze zouden in het vervolg beter de oortjes verplichten en zo alle gesprekken van de renners onderling ook afluisterenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nogmaals: zie het maar eens te bewijzen.
Dat wel, je kan het ook gewoon niet accepteren en zelf voor de overwinning rijden. En nu heeft iedereen ook wel door dat de zege verkocht is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dan word je de rest van je leven van de weg gereden door de rest van het peleton
Stuur dan gewoon Dege mee in die vlucht ja, BDR begint echt enorm tegen te steken, Kloeden heeft gewoon gelijk, het beleid moet daar eens serieus omgegooid worden, dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom degenkolb mee nemen als je volledig voor greipel gaat.
Persoonlijk vind ik het verkopen van een zege nog altijd erger dan het kopen ervan eigenlijk ... Uran is hier de échte "bandiet" imo ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, je kan het ook gewoon niet accepteren en zelf voor de overwinning rijden. En nu heeft iedereen ook wel door dat de zege verkocht is.
Hoezo, die rekenen zich te snel rijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel een beetje sneu voor al die britten.
Als Vino geld geeft om te mogen winnen en merkt dat Uran vol sprint, dan krijgt Uran geen cent.quote:
Hoezo? Dit is sport toch. Britten zouden blij moeten zijn dat de wedstrijd spannend was en de beste heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel een beetje sneu voor al die britten.
Wegwedstrijd gewoon schrappen op de OS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs nodig om zeker te zijn en zal zeker niet de enige zijn.
Ik hoef echt geen onderzoek of zo, van mij mogen ze hun medailles houden, maar ik vind het daardoor een resultaat om snel te vergeten.
Ik had het ook over Uran, al weet ik niet van wie nu het initiatief kwam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het verkopen van een zege nog altijd erger dan het kopen ervan eigenlijk ... Uran is hier de échte "bandiet" imo ...
Wegmann was een ideale renner voor zo'n groepje geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Stuur dan gewoon Dege mee in die vlucht ja, BDR begint echt enorm tegen te steken, Kloeden heeft gewoon gelijk, het beleid moet daar eens serieus omgegooid worden, dit slaat nergens op
High five.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als die Engelsen trouwens nog een beetje gevoel voor humor hebben dan draaien ze zo meteen het volkslied uit Borat ...
Wegmann zelf was trouwens ook niet te spreken over de selectie, als Duits kampioen hoorde hij hier thuis Tjah, eigen schuld dikke bult, gelukkige is er Der Tony nog, mijn absolute held, hoop dat hij nog een medaille haaltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wegmann was een ideale renner voor zo'n groepje geweest
wel mooi hoe die is mee geslipt die kan nog slechter een berg over als cavquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:20 schreef groenen het volgende:
Als Gesink het gat had dichtgekregen hadden we nu met Kristoff als winnaar gezeten.
Er waren geen bergen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wel mooi hoe die is mee geslipt die kan nog slechter een berg over als cav
Kun je even uitleggen hoe het wedstrijdverloop hier in negatieve zin anders was geweest met oortjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Deze rit toont wat mij betreft aan dat oortjes moeten worden verboden, zodat een wedstrijd minder erg gecontroleerd kan worden door een team. Zo is er meer kans op individueel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |