SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
De meeste gaan er voor 11k uit, maar ik ben een oplettende koper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is even stevig gedaald dan
Ja, xdoos hèquote:
Post je team eensquote:
wat vind je van dat team dat ik gemaakt had dan? met die vage landenquote:
Zo vaag zijn die landen nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vind je van dat team dat ik gemaakt had dan? met die vage landen
http://www.futhead.com/12/squad/1620366
moet alleen de keeper nog kopen, rest is klaar![]()
ja bedoelde meer landen met amper fut spelers. Die Haiti gast is de enige in fut en van die andere landen ook weinig spelersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo vaag zijn die landen nietallemaal bekende landen
![]()
Leuke team wel
Is hij nu bezig?quote:
Nee, heeft net gewonnen en dus zijn titel succesvol verdedigdquote:
Wanneer moet hij dan voor de OS spelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, heeft net gewonnen en dus zijn titel succesvol verdedigd
Straks snel het vliegtuig in en dan morgen single en dubbelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer moet hij dan voor de OS spelen?
Ah, morgen dus tegen Gasquet!
Genoeg zelfvertrouwen in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Straks snel het vliegtuig in en dan morgen single en dubbel
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja Astana heeft iedereen in deze koers omgekocht.
Hij heeft het er net over gehad op de fiets met Uran?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnen
Wel zonde van Cancellara.
Even babbelen natuurlijk, paar kilometer de tijd voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft het er net over gehad op de fiets met Uran?
Stel je zit op de fiets en krijgt een minuut voor het einde deze vraag. Als je 100% zeker weet dat je het miljoen krijgt, kies je dan het geld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnen
Wel zonde van Cancellara.
Ja, sneller, voetballend beter alleen een paar centimeter kleiner.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Vinden jullie serieus Silva beter dan Lucio? ;')
Silva als RCB of LCB in 3 atb is prima, maar centraal niet en in een 4atb vind ik hem ook niet echt super.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Vinden jullie serieus Silva beter dan Lucio? ;')
Ligt aan heel veel dingen, hoe je financiele situatie is, hoe je thuis situatie is (wel/geen kinderen die willen gaan studeren) en noem maar op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stel je zit op de fiets en krijgt een minuut voor het einde deze vraag. Als je 100% zeker weet dat je het miljoen krijgt, kies je dan het geld?
Ja ze hebben hem in Fifa echt slecht gemaaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silva als RCB of LCB in 3 atb is prima, maar centraal niet en in een 4atb vind ik hem ook niet echt super.
Uran verdient natuurlijk gewoon prima bij zijn ploeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt aan heel veel dingen, hoe je financiele situatie is, hoe je thuis situatie is (wel/geen kinderen die willen gaan studeren) en noem maar op.
Daarom zijn gasten als Ogbonna ook zo bizar goed. Zijn positioning enzo zijn veel slechter, maar daar merk je amper iets van..gaat alleen om pace, kracht en lengte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem in Fifa echt slecht gemaakt
Ik heb een stuk of 20 bitches op 1 fotoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef bombmannl het volgende:
Word altijd blij als ik me ps3 opstart![]()
[ afbeelding ]
Kwam er sinds kort achter dat het konquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 20 bitches op 1 foto
Die jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Dan heb je zeker deze of niet?
[ afbeelding ]
David Luiz was een beter voorbeeld geweest. Maar Santana is dan wel weer fucking slecht gelukkig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zijn gasten als Ogbonna ook zo bizar goed. Zijn positioning enzo zijn veel slechter, maar daar merk je amper iets van..gaat alleen om pace, kracht en lengte.
Ik heb Santana altijd centraal achterin staan he als je tegen me speeltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
David Luiz was een beter voorbeeld geweest. Maar Santana is dan wel weer fucking slecht gelukkig.
Ja je zwakste schakel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb Santana altijd centraal achterin staan he als je tegen me speelt
Santana heeft rating van 80quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Santana is niet zo goed als Dede of Ogbonna, maar ook gewoon veel te goed voor zo'n 75 rated speler.
Ook nog eens levensgevaarlijk bij corners.
Eerste moment dat ook maar enigszins een kans kan worden genoemd voor Ajax..brakke zomerpot zegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sigthorsson net met een mislukte roulette
Nu een goal zo te zien, Ozbiliz
Er is inderdaad weinig aan, maar Southampton speelt best goed. Die Clyne die Ajax ooit wou hebben speelt nu daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste moment dat ook maar enigszins een kans kan worden genoemd voor Ajax..brakke zomerpot zeg![]()
30k ofzo toen ik hem had..nu 35k volgens UDB..valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef DutchSL het volgende:
Die heb ik ook gehad.
[ afbeelding ]
Maar de IF is ook wel erg duur.
ps3ps3ps3ps3ps3ps3ps3ps3quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
30k ofzo toen ik hem had..nu 35k volgens UDB..valt wel mee toch?
Ik wil jou vanavond ook nog even wegspelen hèquote:
hahah yup is goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil jou vanavond ook nog even wegspelen hè
Bizarre verschillen somsquote:
Hij is meer dan 70k geweest, ik had hem voor 55k ofzo dat is toch wel duur voor een 80 rated speler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
30k ofzo toen ik hem had..nu 35k volgens UDB..valt wel mee toch?
quote:
ik dacht dat ie een CAM wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de 1e helft stond Boerrigter daar. Verder nog geen wissels bij Ajax volgens mij
Daar kan 'ie ook spelen, maar hij speelt liever als LW.quote:
Harvey die ging pokerenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Bazige aflevering van Suits
ik ga denk ik al mijn teams verkopen en toch een goud zilver team met Kabir en TOTY RvP in de spits en TOTY De Jong erachter!
quote:
2700 laagste binquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
Ultimatedb doet het bij mij niet
Kan iemand kijken voor hoeveel 4321 kaartjes gaan (ps3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet een leukere optie voor de RCB+RB positie?
Dankje, dan zet ik hem er voor 2700 opquote:
Nee joh, voor meer. Waarom zou je de laagste bin aanhouden..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje, dan zet ik hem er voor 2700 op
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
Ik vind dit een fakkin' vet teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet een leukere optie voor de RCB+RB positie?
Voor 4321 kan je wel 4k vragen, 3.5 mimimaal.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef laucas het volgende:
Leuk teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet een leukere optie voor de RCB+RB positie?
Waarom niet zo laten?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ben ik er sneller van afquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, voor meer. Waarom zou je de laagste bin aanhouden..
oh ja, die moet ik nog downloaden. Thanks!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Bazige aflevering van Suits
ik ga denk ik al mijn teams verkopen en toch een goud zilver team met Kabir en TOTY RvP in de spits en TOTY De Jong erachter!
400 coins, 4k en 1000 coinsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef marcie216 het volgende:
Bendtner 4-1-2-1-2
4321 kaartje
Shiny contract
Bazen 5k pakje
2k, 4k, 1kquote:
Bendtner 2k?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2k, 4k, 1k
En dan nog normale contracten, 2 = 1200 en discard 1k
Ja, 41212 en de andere op de markt was ook 2k, de rest allemaal duurder. (arsenal versie)quote:
dat ze erop staan voor 2k betekent niet dat ze 2k zijn. Ik had hem voor 400c gisterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, 41212 en de andere op de markt was ook 2k, de rest allemaal duurder. (arsenal versie)
De rest was allemaal duurder, en ik zie het wel. 400 coins voor een 41212 getransferde Bendtnerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ze erop staan voor 2k betekent niet dat ze 2k zijn. Ik had hem voor 400c gister
Eerste dag liepen ze al af voor 600 coinsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De rest was allemaal duurder, en ik zie het wel. 400 coins voor een 41212 getransferde Bendtner?
dat team staat al op de tradepilequote:
Tja nu nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste dag liepen ze al af voor 600 coins
Maar misschien krijg je er wel meer voor, ik hoop het voor je
Niet eens een kans gegevenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat team staat al op de tradepile
WILLEN WE NIE KENNE, KINDERSPEELGOEDquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Volgut het volgende:
HEY FIFA BOYSSSSSS
KENNEN JULLIE OOK DE WII?
1 potje zei in dit geval al genoeg. Met dik veel moeite gewonnen en het hele team speelde zowat kut. Verdediging zat totaal geen samenhang in, kozen steeds kansloze posities en gaten vielen veels te makkelijk. CAM met 2* skills is ook niks, team kon ook niet echt goed passen.quote:
Wat was je team ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 potje zei in dit geval al genoeg. Met dik veel moeite gewonnen en het hele team speelde zowat kut. Verdediging zat totaal geen samenhang in, kozen steeds kansloze posities en gaten vielen veels te makkelijk. CAM met 2* skills is ook niks, team kon ook niet echt goed passen.
Dan weet ik na 1 potje wel genoegEigenlijk niet eens aan moeten beginnen.
Traore is beestquote:
Ik dacht altijd dat hij 2 ster skill was. Toen ik nog altijd met Ananidzequote:
Aan dat symbooltje naast de username te zien is het een vrouwtje hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst is zo wanhopig dat hij nu ook jongens (?) meeneemt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1620366
Ga wegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Volgut het volgende:
HEY FIFA BOYSSSSSS
KENNEN JULLIE OOK DE WII?
Gewone een jongen die aandacht wil. Eerst pics zien dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan dat symbooltje naast de username te zien is het een vrouwtje hoor
Je komt hier duidelijk om te trollen..quote:
idd, ik ga het maar veranderen in dit http://futhead.com/12/squad/228736quote:
Nee kijken of het hier leuk isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je komt hier duidelijk om te trollen..
Benzema eruit voor TOTY Henry!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, ik ga het maar veranderen in dit http://futhead.com/12/squad/228736
Ja klopt, met zoveel getransferde spelers is het niet te doen in Futhead. Vroeger deed ik dat uit mn hoofd, nu te luiquote:
Anders hou je even je bek. Ik deze user nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst is zo wanhopig dat hij nu ook jongens (?) meeneemt.
Als je nou eens normaal 'binnen komt vallen' hé, dat zou al een groot verschil makenquote:
Wat jij denkt maakt me niet zoveel uitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
800K voor een team met TOTY RvP, ik zit te denken aan een leuke zilver goud hybrid
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders hou je even je bek. Ik deze user niet
Voor straf zou iemand jouw piemel af moeten knippen zodat je je niet meer kunt voortplantenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat jij denkt maakt me niet zoveel uit
[..]
Nee
Had ik laatst ook tegen Crook. Hij maakt 6 van die lucky kut goals!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Ik vind verliezen niet erg maar als de tegenstander 3 lucky kutgoals maakt dan begin ik een beetje te koken.
Snel van het vuur af dan, anders wordt het breiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Ik vind verliezen niet erg maar als de tegenstander 3 lucky kutgoals maakt dan begin ik een beetje te koken.
De enige manier voor die andere landen om een kans te maken was door te zorgen dat het geen sprint werd, dus no shit Cavquote:
Zelf laat hij Eisel ook op kop rijden, maar dat telt niet natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De enige manier voor die andere landen om een kans te maken was door te zorgen dat het geen sprint werd, dus no shit Cav
Hoe doe je dat toch altijd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
? wel kut ratings per linie
Silva centraalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
? wel kut ratings per linie
Ze wilden ook Toivonen kopen, maar die vind zich te mooi voor de Russische competitiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef GuRBuH het volgende:
Word straks een hele Zweedse enclave daar in Rusland. Pontus Wernbloom en Rasmus Elm bij CSKA, Kallstrom misschien naar Spartak. Begin van het einde
Geen Hamlapquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
Dat ga ik misschien doen, El kabir spits, Jovetic CF
En hij heeft hulp gehad van Duitsland en allerlei vreemde snoeshanen. Zoals Daniel Schorn wtf deed die dan op kopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De enige manier voor die andere landen om een kans te maken was door te zorgen dat het geen sprint werd, dus no shit Cav
Dat is een kneusquote:
Greipel toch? Of zat die niet meer in het peloton?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En hij heeft hulp gehad van Duitsland en allerlei vreemde snoeshanen. Zoals Daniel Schorn wtf deed die dan op kopniet eens een Sky renner.
Speel tegen pokerquote:
Schorn is een Oostenrijker, geen Duitser.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Greipel toch? Of zat die niet meer in het peloton?
Dan reed hij voor Eiselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schorn is een Oostenrijker, geen Duitser.
viel wel mee, heb altijd lichte lag als ik tegen hem speel. fucking irritantquote:
Mwa, 2-0quote:
Eisel reed niet voor zichzelf, maar voor Cavendish, dus waarom zou Schorn dan dat doen.quote:
ja die homo keepte wel goedquote:
Cavaniquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef marcie216 het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel.
CF jovetic, maar wie ST
Hamlap (Iemand anders dan Rijst, die hem ook echt goed vindt?)
Cisse
El Kabir
Castaignos.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef marcie216 het volgende:
Twijfel, twijfel, twijfel.
CF jovetic, maar wie ST
Hamlap (Iemand anders dan Rijst, die hem ook echt goed vindt?)
Cisse
El Kabir
Ogbonna > Lucio, maar is Serie B, dus weet niet of dat past bij je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
Cavani en Casta zijn er uit gekomen. Dan ga ik wel gewoon voor Cisse, ook het goedkoopst
Lucio - Chiellini is het beste centrum denk ik he?
waar uit gekomen? De kast?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
Cavani en Casta zijn er uit gekomen. Dan ga ik wel gewoon voor Cisse, ook het goedkoopst
Lucio - Chiellini is het beste centrum denk ik he?
hahah serieus het hele potje last van lag man, vond het al goed van mezelf dat ik nog wist te scorenquote:
Past niet echt, maar ik kan vidal/cambiasso vervangen voor De rossi, en dan past het wel, als ik ook Handanovic vervangquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ogbonna > Lucio, maar is Serie B, dus weet niet of dat past bij je.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ogbonna > Lucio, maar is Serie B, dus weet niet of dat past bij je.
Non-rare silver teams zijn tegenwoordig wel in, ik weet niet wat Verratti zijn in-game stats zijn maar zijn stats lijken op kaart niet zo bijzonder. Maar ik klaag niet als mensen nu nog meer dan 10k voor hem betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:05 schreef DutchSL het volgende:
I know, maar UP Verratti is gewoon nog steeds bij lange na niet genoeg geupped. Tegenvallende stats.
Scharrel van John Mayerquote:
4 sterren skills en goede finishing. Wat moet een smits nog meer hebben?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:08 schreef marcie216 het volgende:
ik pak wel gewoon Lucio.
En Rijst waarom is El Hamdoui zo'n baas? Alle stats zijn kut.
op Finishing na
Wie niet..hij heeft de hele showbizz afgewerkt volgens mij.quote:
John Mayerquote:
Een linkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
4 sterren skills en goede finishing. Wat moet een smits nog meer hebben?
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat:
Wie niet..hij heeft de hele showbizz afgewerkt volgens mij.
Hij is sloom, kan niet koppen, skills gebruik jij niet echt, ik ook niet. Dus heb je alleen zijn finishing?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rik Smits?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij kan ook heul goede fitness shodsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij is sloom, kan niet koppen, skills gebruik jij niet echt, ik ook niet. Dus heb je alleen zijn finishing?
Echt hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus probeer hem gewoon uit Marc en loop niet zo te bitchen
Kan hij wel, werd mij vanmiddag keurig gedemonstreerd door een vieze serie A 5 at the back droeftoeters die mijn 60 pace spelers er keer op keer uitliep in de counterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt he
Ik zeg toch ook niet dat Abel Hernandez alleen kan rennen.
Son, I'm proud of you.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heerlijke momenten dit
Eerst in de 2e minuut ge-sssht worden, en kontje schudden, en vervolgens hem afgemaakt met 7-2
Eresilvers ftwquote:
Die gast gaat mij meer kosten, want moet een 4231 kaartje kopen, want hij is niet op de marktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus probeer hem gewoon uit Marc en loop niet zo te bitchen
Wacht gewoon evenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die gast gaat mij meer kosten, want moet een 4231 kaartje kopen, want hij is niet op de markt
En nu zit je in de douchebak te huilen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan hij wel, werd mij vanmiddag keurig gedemonstreerd door een vieze serie A 5 at the back droeftoeters die mijn 60 pace spelers er keer op keer uitliep in de counterwalgelijk dat hij alleen met counters eruit kwam en toen won hij met penalty's
Ik ga het niet eens lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan hij wel, werd mij vanmiddag keurig gedemonstreerd door een vieze serie A 5 at the back droeftoeters die mijn 60 pace spelers er keer op keer uitliep in de counterwalgelijk dat hij alleen met counters eruit kwam en toen won hij met penalty's
Al 3 kwartier gedaan vanmiddag, nu ga ik een smerig en goedkoop pace team maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En nu zit je in de douchebak te huilen?
dan wacht je evenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die gast gaat mij meer kosten, want moet een 4231 kaartje kopen, want hij is niet op de markt
Ja, ik ga heel het team wel na de vakantie maken, ga morgenvroeg naar Turkije. Wou vanavond nog even spelen, maar dat laat ik wel zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan wacht je evenje gaat toch niet een kaart van 2k kopen voor een speler van 500c
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik ga heel het team wel na de vakantie maken, ga morgenvroeg naar Turkije. Wou vanavond nog even spelen, maar dat laat ik wel zitten.
Jullie blij, ik blijquote:
De laatste tijd vind ik fifa maar kutquote:
weet ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft geen UP maar hij is gewoon terug bij Arsenal
tegen mij nietquote:
Ik heb 3 wedstrijden van je gezien, en 3x tegen je gespeeld. Geen 1 skill gezien.quote:
Beter kijken dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb 3 wedstrijden van je gezien, en 3x tegen je gespeeld. Geen 1 skill gezien.
Nee, en ik ben het niet alleen.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, en ik ben het niet alleen.
in je chat zeiden er ook een aantal dat de 2 skilllooste mensen tegen elkaar speelden.
Dat was VDMquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, en ik ben het niet alleen.
in je chat zeiden er ook een aantal dat de 2 skilllooste mensen tegen elkaar speelden.
Dan nog, in 6 wedstrijden heb je geen skills gedaanquote:
Je kijkt teveel op de chat en dan vergeet je te skillen.quote:
Nu mag ik je weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kijkt teveel op de chat en dan vergeet je te skillen.
Rijst kan weldegelijk skillen, misschien wel de beste hier op het forum!
Eriksen sleep weet ik niet hoe die moet, maar Ronaldo chop kan iedere lamlulquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Ik oe zo vaak de Eriksen sleep en ronaldo chop
oh wow zieke skillsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Ik oe zo vaak de Eriksen sleep en ronaldo chop
Nou dan gebruik ik toch wel skills, lamlulquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eriksen sleep weet ik niet hoe die moet, maar Ronaldo chop kan iedere lamlul
Nice, veel plezier alvast !quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk een weekje weg met wat vrienden in een vakantiehuisje
Dat noem ik geen skills man, je doet er 1 dan? heb je echt geen 4* skills voor nodig, voor die skill die je 1x per wedstrijd doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou dan gebruik ik toch wel skills, lamlul
Valkenburg is leukerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, veel plezier alvast !
Weet jij nog leuke hotels in Maastricht?
Thanks jij ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, veel plezier alvast !
Weet jij nog leuke hotels in Maastricht?
Nee je hebt gelijk en nou op kk'en.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat noem ik geen skills man, je doet er 1 dan? heb je echt geen 4* skills voor nodig, voor die skill die je 1x per wedstrijd doet
Bij Cunt durf ik het wel want hij is fucking slecht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Tegen kent laatst wel, maar dat stelde weinig voor en ging vaker goed dan fout. Merkte er ook nooit veel van toen ik tegen rijst speelde op de xbox, maar heb 1 keer tegen hem gespeeld toen hij een team met Robben Ribery had toen ineens alle skill moves lukten bij hem..toen was hij mega goed
hij stuurt jou een bericht, dus hij opent met gg mate?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
'gg mate'
-'Yeah it was close, want me to duplicate your team?'
Nee, ik stuurde gg mate.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hij stuurt jou een bericht, dus hij opent met gg mate?
valt mee gewoon min en max prijs gebruiken dan is het makkelijk te doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Die 3-5-2 kaarten is echt een rampenplanDat hele formatiekaarten zoeken is een rampenplan
Had het idee dat ze makkelijk rond de 600-700 te krijgen zouden zijn. Ben echt een gierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt mee gewoon min en max prijs gebruiken dan is het makkelijk te doenmaar ze zijn wel een stuk duurder geworden ja.
them good old days dat ze 350c warenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het idee dat ze makkelijk rond de 600-700 te krijgen zouden zijn. Ben echt een gier
Wat moet je nou met Dembele op 10 joh..genoeg betere opties.quote:
Zien er doodongelukkig uit.quote:
Maar hij is blauwquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met Dembele op 10 joh..genoeg betere opties.
Grauw tenue ook, keepersshirt vind ik wel mooiquote:
Slecht model, lelijke stof imo..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grauw tenue ook, keepersshirt vind ik wel mooi
baasje hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met Dembele op 10 joh..genoeg betere opties.
Blind en Alderweireld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie speelden er eigenlijk centraal achterin tegen Southampton?
en hoe speelden ze? Blind ging zich focussen op CB, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blind en Alderweireld.
UP Verratti voor 14k verkocht en UP Didavi voor 4.2k
Had zelf gekeken luie aapquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoe speelden ze? Blind ging zich focussen op CB, ben benieuwd.
Sulejmani of Jansen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Was gewoon een mega saai zomerpotje..enige dat opviel was het feit dat die dikke Febo de hele wedstrijd 10 meter heeft gelopen.
Febo is de bijnaam van Theo Janssen.quote:
Janssen en Sulejmani lijken op elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |