SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
De meeste gaan er voor 11k uit, maar ik ben een oplettende koper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is even stevig gedaald dan
Ja, xdoos hèquote:
Post je team eensquote:
wat vind je van dat team dat ik gemaakt had dan? met die vage landenquote:
Zo vaag zijn die landen nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vind je van dat team dat ik gemaakt had dan? met die vage landen
http://www.futhead.com/12/squad/1620366
moet alleen de keeper nog kopen, rest is klaar![]()
ja bedoelde meer landen met amper fut spelers. Die Haiti gast is de enige in fut en van die andere landen ook weinig spelersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo vaag zijn die landen nietallemaal bekende landen
![]()
Leuke team wel
Is hij nu bezig?quote:
Nee, heeft net gewonnen en dus zijn titel succesvol verdedigdquote:
Wanneer moet hij dan voor de OS spelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, heeft net gewonnen en dus zijn titel succesvol verdedigd
Straks snel het vliegtuig in en dan morgen single en dubbelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer moet hij dan voor de OS spelen?
Ah, morgen dus tegen Gasquet!
Genoeg zelfvertrouwen in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Straks snel het vliegtuig in en dan morgen single en dubbel
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja Astana heeft iedereen in deze koers omgekocht.
Hij heeft het er net over gehad op de fiets met Uran?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnen
Wel zonde van Cancellara.
Even babbelen natuurlijk, paar kilometer de tijd voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft het er net over gehad op de fiets met Uran?
Stel je zit op de fiets en krijgt een minuut voor het einde deze vraag. Als je 100% zeker weet dat je het miljoen krijgt, kies je dan het geld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je biedt gewoon je mede-vluchter een miljoen aan als hij je laat winnen
Wel zonde van Cancellara.
Ja, sneller, voetballend beter alleen een paar centimeter kleiner.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Vinden jullie serieus Silva beter dan Lucio? ;')
Silva als RCB of LCB in 3 atb is prima, maar centraal niet en in een 4atb vind ik hem ook niet echt super.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Vinden jullie serieus Silva beter dan Lucio? ;')
Ligt aan heel veel dingen, hoe je financiele situatie is, hoe je thuis situatie is (wel/geen kinderen die willen gaan studeren) en noem maar op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stel je zit op de fiets en krijgt een minuut voor het einde deze vraag. Als je 100% zeker weet dat je het miljoen krijgt, kies je dan het geld?
Ja ze hebben hem in Fifa echt slecht gemaaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silva als RCB of LCB in 3 atb is prima, maar centraal niet en in een 4atb vind ik hem ook niet echt super.
Uran verdient natuurlijk gewoon prima bij zijn ploeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt aan heel veel dingen, hoe je financiele situatie is, hoe je thuis situatie is (wel/geen kinderen die willen gaan studeren) en noem maar op.
Daarom zijn gasten als Ogbonna ook zo bizar goed. Zijn positioning enzo zijn veel slechter, maar daar merk je amper iets van..gaat alleen om pace, kracht en lengte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem in Fifa echt slecht gemaakt
Ik heb een stuk of 20 bitches op 1 fotoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef bombmannl het volgende:
Word altijd blij als ik me ps3 opstart![]()
[ afbeelding ]
Kwam er sinds kort achter dat het konquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 20 bitches op 1 foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |