SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Tap tap tap![]()
Jailbreaken is niet echt ombouwen vind ik zelf.
Enige toevoeging is een app.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Jongens en meisjes....lief zijn voor elkaar.
Ik heb nu op 4 iphones whatsapp gezet. Probleem opgelost!Eskimo Joe![]()
Ik las dat je er Nintendo games op kon zetten, dat zou voor mij de enige reden zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jailbreaken is niet echt ombouwen vind ik zelf.
Enige toevoeging is een app.
Tap tap tap![]()
Je kan er alles mee wat je je kan bedenkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat je er Nintendo games op kon zetten, dat zou voor mij de enige reden zijn
Gameboy emulator, playstation emulators, nintento emulators.
Bedenk het en het is erOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben over jailbreken zwaar ontevreden altijd. Ik heb wel eens een jailbroken ipod geleend, kut. alleen te grierig om te betalen voor apps.
Jailbroken iphone. >. Nog slechtere batterijduur en veel onstabieler.
Ipad>voegt niks toe, maar je hebt wel de nadelen ervan.
Mijn Mening![]()
Nee jailbreaken is niks voor mij. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ligt eraan wat je er allemaal mee doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef AppleOcean het volgende:
Ik ben over jailbreken zwaar ontevreden altijd. Ik heb wel eens een jailbroken ipod geleend, kut. alleen te grierig om te betalen voor apps.
Jailbroken iphone. >. Nog slechtere batterijduur en veel onstabieler.
Ipad>voegt niks toe, maar je hebt wel de nadelen ervan.
Mijn Mening![]()
Nee jailbreaken is niks voor mij.
Ik heb van beide geen last
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
dan geef ik liever een giftcard.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt ook apps Kado geven aan anderen, mensen. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Geen behoefte aan jailbreaken alleen de TomTom app is duur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Was in een bepaalde situatie, lees even terug andersquote:iOS 6 zit het ingebouwd hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen behoefte aan jailbreaken alleen de TomTom app is duur.
Mijn ipad haalt de accu zonder jailbreak net een dag. Dan laad ik hem snachts op. Ipod en iphone waren niet van mij maar die crashten steedsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er allemaal mee doet
Ik heb van beide geen last.
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Hmm, mijn ipad kan echt dagen meegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mijn ipad haalt de accu zonder jailbreak net een dag. Dan laad ik hem snachts op. Ipod en iphone waren niet van mij maar die crashten steeds.
Kon de mijne vroeger ook. Ik gebruik hem nu eigenlijk altijd. Ook is hij gewoon een 2e beeldscherm als ik computer, dus dat kost nog meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, mijn ipad kan echt dagen meegaan | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Benieuwd wanneer ik mijn Taktik-hoes binnenkrijg...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Één van de Iphones (3gs) bij ons thuis heeft een zwakke wifi ontvangst, waar de andere (ook 3gs) op de 1ste etage volle signaal sterkte hebben heeft één last van wegvallen van het signaal.
Het enige verschil is dat het een 3gs 8gb versie is waar de anderen 16gb versies zijn. Telefoons zijn origineel en draaien op 5.1.1.
Iemand bekend met dit probleem.Eskimo Joe![]()
Maatje van me had dit ook, die kon op een gegeven moment helemaal geen wifi meer bereiken. Na een iTunes herstel werkte alles weerquote:Op zondag 29 juli 2012 09:38 schreef Mercan het volgende:
Één van de Iphones (3gs) bij ons thuis heeft een zwakke wifi ontvangst, waar de andere (ook 3gs) op de 1ste etage volle signaal sterkte hebben heeft één last van wegvallen van het signaal.
Het enige verschil is dat het een 3gs 8gb versie is waar de anderen 16gb versies zijn. Telefoons zijn origineel en draaien op 5.1.1.
Iemand bekend met dit probleem.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wij ook man. Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Benieuwd wanneer ik mijn Taktik-hoes binnenkrijg...![]()
Hartelijk bedankt voor je toevoeging aan dit topic.quote: | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Heb nu deze om mn 4s. Fijne hoes.
Filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje.64 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of heb je hem ergens anders weg ?
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijd je ook rond in een Leopard tank omdat je bang bent dat je haar in de war gaat?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nee, gewoon uit de U.S.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:36 schreef Zethiel het volgende:
[..]
64 euroof heb je hem ergens anders weg ?
Hij krijgt tijdens mijn werk nogal wat extremen te doorstaan. Dus deze werkt perfect voor mijn doeleinden. Dirt/stof en water/zweet etc.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nee. Land Rover.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rijd je ook rond in een Leopard tank omdat je bang bent dat je haar in de war gaat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ah ok. Want voor gewoon dagelijks gebruik lijkt deze me nogal overdone.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit de U.S.
Hij krijgt tijdens mijn werk nogal wat extremen te doorstaan. Dus deze werkt perfect voor mijn doeleinden. Dirt/stof en water/zweet etc.![]()
Mijn iPhone valt soms random uit, en moet met power reset worden 'wakker' gemaakt. Dat gebeurd 1 keer in de 2 of 3 dagen. Iemand idee waarom?
De batterij is dan overigens gewoon vol.![]()
Hoe werkt het touch gedeelte met zoern plaat ervoor :Squote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit de U.S.
Hij krijgt tijdens mijn werk nogal wat extremen te doorstaan. Dus deze werkt perfect voor mijn doeleinden. Dirt/stof en water/zweet etc.![]()
Nergens last van.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe werkt het touch gedeelte met zoern plaat ervoor :Shttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Op de website staan meer filmpjes enzo. Dat ze er mee gooien etc. Heb heb gekocht omdat hij wat moet kunnen hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kan ie ook gewoon op de grond vallen zonder dat ie kaduuk gaat?http://www.syfy.com/tinman/oz/
zo, ik ga het hier ook maar eens volgen, volgende telefoon wordt ook een iPhone, ben besmet geraakt door de iPad, daarna de Apple TV en nu dus een iPhone, was eigenlijk van plan de 4S te gaan halen maar lees links en rechts dat de volgende in September uit gaat komen, en ik denk dat ik daar maar eens lekker op ga wachten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Dat onderwater filmen is wel erg tof moet ik zeggen!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. Want voor gewoon dagelijks gebruik lijkt deze me nogal overdone.![]()
Nieuwe iPhone wordt lelijk manquote:Op maandag 30 juli 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
zo, ik ga het hier ook maar eens volgen, volgende telefoon wordt ook een iPhone, ben besmet geraakt door de iPad, daarna de Apple TV en nu dus een iPhone, was eigenlijk van plan de 4S te gaan halen maar lees links en rechts dat de volgende in September uit gaat komen, en ik denk dat ik daar maar eens lekker op ga wachten
ik wacht gewoon maar eens even af wat het qua specs gaat worden, an sich vind ik de 4s ook wel een tof toestel en als het nu maart ofzo zou zijn dan zou ik hem gelijk gekocht hebben, nu wacht ik ff om te kijken wat het allemaal gaat worden, als het allemaal niet zo bijzonder is dan gaat het alsnog een 4s worden (hopelijk wat goedkoper natuurlijk)quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe iPhone wordt lelijk manKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Tot nu toe nog niet overtuigd idd, maar dat had ik met de 4 ook, en das stiekem toch een heerlijk minimalistische telefoon. Nu nog die home-knop op touch baseren zodat die minder irritant wordt...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe iPhone wordt lelijk man
Maar ik denk wel dat er nu vooral prototypes op internet verschijnen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zou een touchknop echt kut vinden, en die 2-tone achterkant is ookquote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet overtuigd idd, maar dat had ik met de 4 ook, en das stiekem toch een heerlijk minimalistische telefoon. Nu nog die home-knop op touch baseren zodat die minder irritant wordt...
Maar ik denk wel dat er nu vooral prototypes op internet verschijnen...
Weet iemand een mogelijkheid om geld van een paysafecard op je itunes account te krijgen? Ik heb zo'n paysafecard gehad van een familielid maar heb echt totaal geen idee wat ik er mee kan doen...![]()
google weet het. heb het toen ook daar gevonden. het zit wat onlogisch enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef YazooW het volgende:
Weet iemand een mogelijkheid om geld van een paysafecard op je itunes account te krijgen? Ik heb zo'n paysafecard gehad van een familielid maar heb echt totaal geen idee wat ik er mee kan doen...![]()
Je kan eventueel bij een website iTunes tegoed kopen, dmv die paysafecardquote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef YazooW het volgende:
Weet iemand een mogelijkheid om geld van een paysafecard op je itunes account te krijgen? Ik heb zo'n paysafecard gehad van een familielid maar heb echt totaal geen idee wat ik er mee kan doen...Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ja 4s of 4 zal nu wel goedkope instapper worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
'Apple stopt met verkoop iPhone 3GS in België'![]()
kan nog wel tot december duren tot je hem dan hebt, maar ik zou hetzelfde doen jaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
zo, ik ga het hier ook maar eens volgen, volgende telefoon wordt ook een iPhone, ben besmet geraakt door de iPad, daarna de Apple TV en nu dus een iPhone, was eigenlijk van plan de 4S te gaan halen maar lees links en rechts dat de volgende in September uit gaat komen, en ik denk dat ik daar maar eens lekker op ga wachten![]()
![]()
Zit al een uur te googelen, het enige wat ik kan vinden is dat je met zo'n paysafecard kan betalen voor voornamelijk virtuele goederen in games enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
google weet het. heb het toen ook daar gevonden. het zit wat onlogisch enzo.Ik heb slechts 10e tegoed, kaartje kopen via een andere site zit er dus niet in.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan eventueel bij een website iTunes tegoed kopen, dmv die paysafecard![]()
Dan kan je het shaken denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zit al een uur te googelen, het enige wat ik kan vinden is dat je met zo'n paysafecard kan betalen voor voornamelijk virtuele goederen in games enzo.
[..]
Ik heb slechts 10e tegoed, kaartje kopen via een andere site zit er dus niet in.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ow ok paysafe kaart nee dan vergiste ik me sorry. kan idd niet rechtstreeks volgens mij, zie ook http://www.apfel-faq.de/i(...)safecard-kaufen.html![]()
whut, als we ff positief denken en geloven wat ze zeggen 12 september aankondiging, 21ste in de winkel dan moet het toch redelijk te doen zijn om ergens in oktober een toestel te hebben of zitten de grote providers weer in de weg met een tijdje exclusief alleen bij hun voordat ie simlock vrij beschikbaar gaat worden? was bij de 4s toch ook niet meer (of vergis ik me daar nu in)quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kan nog wel tot december duren tot je hem dan hebt, maar ik zou hetzelfde doen jaKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
4s duurde heel lang voordat mensen hem kregen hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut, als we ff positief denken en geloven wat ze zeggen 12 september aankondiging, 21ste in de winkel dan moet het toch redelijk te doen zijn om ergens in oktober een toestel te hebben of zitten de grote providers weer in de weg met een tijdje exclusief alleen bij hun voordat ie simlock vrij beschikbaar gaat worden? was bij de 4s toch ook niet meer (of vergis ik me daar nu in)
fuckquote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4s duurde heel lang voordat mensen hem kregen hoor
Het is maar net hoeveel geduld je hebt.quote:
En of de iPhone 5 je aanspreektOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
da's waar, heb nu een android toestel wat zo traag is als dikke stront door een trechter en alleen de gedachte al dat ik daar nog een half jaar moet doenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is maar net hoeveel geduld je hebt.
En of de iPhone 5 je aanspreekt
iemand het nummer van een goeie psycholoog?Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
sowieso wachten iphone 4 wordt natuurlijk ook weer goedkoperquote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is maar net hoeveel geduld je hebt.
En of de iPhone 5 je aanspreekt![]()
![]()
Dat wel, maar als hij écht graag aan een iPhone wilt, moet hij de hogere prijs maar voor lief nemenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sowieso wachten iphone 4 wordt natuurlijk ook weer goedkoper
true story.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wel, maar als hij écht graag aan een iPhone wilt, moet hij de hogere prijs maar voor lief nemen![]()
prijs boeit me geen rukquote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wel, maar als hij écht graag aan een iPhone wilt, moet hij de hogere prijs maar voor lief nemen
ben gadgetverslaafd
* GeeftJeEnergie Meldt zich ook als gadgetverslaafdquote:Op maandag 30 juli 2012 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
prijs boeit me geen ruk
ben gadgetverslaafd
Moet je even naar de gelekte iPhone 5 beelden kijken, ik vind die telefoon echt lelijk
Ik zou persoonlijk voor de 4S gaan, maar als je liever een betere telefoon hebt dan een mooiere telefoon, zou ik wachten.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
en voor mij hoeft ie ook niet perse groter te zijn, snel is de 4s sowieso, ik bedoel dat gaat prima. camera is ook goed (en dat is voor het belangrijkste) maar ergens blijft het knagen, stel dat de camera nu nog een stuk beter is, want de camera is voor mij superbelangrijk, en tja zo blijf je uitstellen
Ach, wat je vandaag koopt is in principe morgen oude zooi tegenwoordig
Voor de camera kan je wel wachten denk ik ja, 4 > 4S was 5 > 8 megapixel.
Maar zo'n heel groot verschil is dat ook weer niet in de praktijk, allebei prachtige foto'sOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
megapixels zegt geen fuck
en ben erg verwend, heb nu een Xperia Arc en dat was tot de One X en S3 op de markt kwam naast de iPhone toch een van de betere cameraphones.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ach, je moet het allemaal zelf weten
iPhone is de eerste maand echt geweldig
Daarna wordt het wel saai als je niet gaat jailbreaken, vind ik zelfOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
had ik ook met de ipad, die was al leuk, maar na de jailbreak nog leuker
als je hem puur gebruikt voor consumeren van content ende apps is het prima te doenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, je moet het allemaal zelf weten
iPhone is de eerste maand echt geweldig
Daarna wordt het wel saai als je niet gaat jailbreaken, vind ik zelf![]()
![]()
Idd, in drie jaar nog geen seconde de behoefte gehad om te gaan failbreaken.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je hem puur gebruikt voor consumeren van content ende apps is het prima te doenFor great justice!![]()
ikke wel. zeldaquote:Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, in drie jaar nog geen seconde de behoefte gehad om te gaan failbreaken.![]()
![]()
Doe eens even normaal ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
So true. Maar goed, het gros van de mensen is te dom om dat te snappen.
het had wat subtieler gekund, maar hij heeft wel een punt, veel mensen staren zich blind op de megapixels maar wat heb je aan megapixels zonder een goeie lensquote:
Ik heb geen idee man, ik weet allemaal niets van die camera's en dingen afquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het had wat subtieler gekund, maar hij heeft wel een punt, veel mensen staren zich blind op de megapixels maar wat heb je aan megapixels zonder een goeie lens
Puur omdat het me niet interesseertScherp genoeg voor mij, helemaal goed
Ik lees deze onzin heel vaak. Ik had de 4S gewoon op launchday hoor, en daar heb ik niets bijzonders voor hoeven doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4s duurde heel lang voordat mensen hem kregen hoor![]()
Jij misschien, anderen niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lees deze onzin heel vaak. Ik had de 4S gewoon op launchday hoor, en daar heb ik niets bijzonders voor hoeven doen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Sommige anderen misschien niet, maar iedereen die er eentje wilde die dag, liep met een iPhone naar buiten. Zowel met als zonder reservering. Daarnaast had ik er bij Belcompany nog eentje klaar liggen en kon die van Vodafone binnen een dag bezorgd worden.quote:
In de eerste week van de launch had ik vijf iPhones in huis kunnen hebben, dus met die zogenaamde schaarste valt het echt wel mee.![]()
Megapixels zeggen geen ene fuck. "MOET JE KIJKEN, DIE CAMERA HEEFT MAAR VIJF MEGAPIXEL MAAR DIE ANDERE WEL VIJFENDERTIG, DIE MOET WEL BETER ZIJN!!!11!!!"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het had wat subtieler gekund, maar hij heeft wel een punt, veel mensen staren zich blind op de megapixels maar wat heb je aan megapixels zonder een goeie lens
For great justice!![]()
kwaliteit van een goedkope camera zijn meestal beter dan van het duurste telefooncammetjequote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Megapixels zeggen geen ene fuck. "MOET JE KIJKEN, DIE CAMERA HEEFT MAAR VIJF MEGAPIXEL MAAR DIE ANDERE WEL VIJFENDERTIG, DIE MOET WEL BETER ZIJN!!!11!!!"![]()
![]()
Dat is ook weer heel erg kort door de bocht. Als alle andere variabelen gelijk zijn, heeft een hogere resolute wel degelijk meerwaarde. Meer pixels = meer oplossend vermogen = meer detail.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Megapixels zeggen geen ene fuck. "MOET JE KIJKEN, DIE CAMERA HEEFT MAAR VIJF MEGAPIXEL MAAR DIE ANDERE WEL VIJFENDERTIG, DIE MOET WEL BETER ZIJN!!!11!!!"![]()
Ik vind een niet/nauwelijks functionerende home-knop erger. Als dat ondervangen kan worden in de volgende dan is dat een gouden greep.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou een touchknop echt kut vinden, en die 2-tone achterkant is ook
Die two-tone achterkant maakt dat ik denk dat het een prototype betreft, want dat komt nooit door de ontwerpafdeling heen mag ik hopen... Teveel vormen binnen de vorm past al jaren niet meer bij apple.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, naarmate de tijd vordert wordt mijn home-knop ook steeds minder responsief.. Al valt het nog mee op zich.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Geen last vanOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
scheef indrukken heeft hier het meeste succes, maar echt lekker werkt het niet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dat is natuurlijk precies zijn punt, alleen megapixels zeggen niet zoveel, kwaliteit hangt van nog veel meer factoren af terwijl er veelal alleen wordt gefocust (hihi) op het aantal megapixels.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel erg kort door de bocht. Als alle andere variabelen gelijk zijn, heeft een hogere resolute wel degelijk meerwaarde. Meer pixels = meer oplossend vermogen = meer detail.![]()
Ik vind m'n iPhone 4 de laatste tijd echt tergend traag. Vooral bij typen, dan typ ik en dan blijft hij de hele tijd 'hangen'. Héél irritant.
Waar het aan ligt weet ik niet trouwens maar nadat ik een paar week geleden weer een maandje met m'n 3Gs heb gewerkt merk ik dat mijn 3Gs veel meer 'snappy' is. Dus sneller reageert en wél normaal typt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dat de andere variabelen gelijk zijn is geen optie. Of de dichtheid van de pixels is hoger (minder licht per pixel) of de chip is groter wat bij telefoons vrijwel nooit het geval is.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel erg kort door de bocht. Als alle andere variabelen gelijk zijn, heeft een hogere resolute wel degelijk meerwaarde. Meer pixels = meer oplossend vermogen = meer detail.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Backup maken, iPhone resetten en backup terugzetten. Dat scheelde bij mij enorm.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind m'n iPhone 4 de laatste tijd echt tergend traag. Vooral bij typen, dan typ ik en dan blijft hij de hele tijd 'hangen'. Héél irritant.
Waar het aan ligt weet ik niet trouwens maar nadat ik een paar week geleden weer een maandje met m'n 3Gs heb gewerkt merk ik dat mijn 3Gs veel meer 'snappy' is. Dus sneller reageert en wél normaal typt.![]()
Klopt, ik word alleen een beetje moe van die bijdehandjes die bij elke mogelijkheid die ze krijgen met het "megapixels zeggen niets"-argument komen. Vaak zijn ook dat gewoon noobs die herhalen wat ze gehoord/gelezen hebben, zonder echt te begrijpen waar die megapixels voor staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk precies zijn punt, alleen megapixels zeggen niet zoveel, kwaliteit hangt van nog veel meer factoren af terwijl er veelal alleen wordt gefocust (hihi) op het aantal megapixels.![]()
Wederom veel te kort door de bocht: de lens van de iPhone 4S heeft een groter diafragma dan die van de iPhone 4, waardoor de belichting gecompenseerd wordt, en de hogere resolutie wel degelijk een meerwaarde heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat de andere variabelen gelijk zijn is geen optie. Of de dichtheid van de pixels is hoger (minder licht per pixel) of de chip is groter wat bij telefoons vrijwel nooit het geval is.
Daarnaast is het gewoon in elk opzicht een betere camera.![]()
Net had je het nog over gelijke omstandigheden. Ik ontken niet dat de camera van de S beter is dan van de 4, ik zeg alleen dat meer megapixels niet per definitie beter is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wederom veel te kort door de bocht: de lens van de iPhone 4S heeft een groter diafragma dan die van de iPhone 4, waardoor de belichting gecompenseerd wordt, en de hogere resolutie wel degelijk een meerwaarde heeft.
Daarnaast is het gewoon in elk opzicht een betere camera.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Prima, maar dat beweert ook niemand, dus waarom ga je daarover zo in discussie? Wat je, zeker op smartphonegebied, wel kunt stellen, is dat de nieuwere modellen met hogere resolutie doorgaans beter zijn dan voorgaande modellen. De enige uitzondering hierop is de Sony Xperia S. Maar de 8MP van de 4S is beter dan de 5MP van de 4, net zoals de 12MP van de Nokia N8 beter is dan praktisch elke mobiele camera op de markt, met uitzondering van de Nokia 808.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Net had je het nog over gelijke omstandigheden. Ik ontken niet dat de camera van de S beter is dan van de 4, ik zeg alleen dat meer megapixels niet per definitie beter is.
Niemand beweert dat megapixels an sich zaligmakend zijn. Maar het is net zo hard onzin om te schreeuwen dat ze "geen kut zeggen". Zeker op het gebied van high end smartphones is de resolutie deels bepalend voor de kwaliteit. Ze hebben allemaal ruis, zuigen allemaal bij weinig licht, en hebben allemaal een belachelijk beperkte scherptediepte door de minuscuul kleine sensor. Daarnaast hebben ze bijna allemaal een waardeloze LED-flitser.
Dus, met zoveel variabelen gelijk, en de markt grotendeels gevuld met mensen die "gewoon leuke foto's" willen schieten, is het grotere oplossende vermogen dmv een hogere resolutie vaker een plus dan een min, ongeacht wat hippe faux-kenners beweren.
Nee, megapixels zeggen lang niet alles, maar ze zeggen ook niet niets.![]()
Het grootste bewijs dat de nieuwe iPhone compleet anders zal zijn:
http://gizmodo.com/593042(...)k-entirely-differentPeople assume too much.![]()
En Apple iPhone 5 and iPad mini event planned for September 12, iPhone 5 release date for September 21quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:37 schreef very het volgende:
Het grootste bewijs dat de nieuwe iPhone compleet anders zal zijn:
http://gizmodo.com/593042(...)k-entirely-different
Als het waar is meteen de eerste dag van de herfst![]()
![]()
Vanwaar dequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En Apple iPhone 5 and iPad mini event planned for September 12, iPhone 5 release date for September 21
Als het waar is meteen de eerste dag van de herfst?
People assume too much.![]()
primaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar dat beweert ook niemand, dus waarom ga je daarover zo in discussie? Wat je, zeker op smartphonegebied, wel kunt stellen, is dat de nieuwere modellen met hogere resolutie doorgaans beter zijn dan voorgaande modellen. De enige uitzondering hierop is de Sony Xperia S. Maar de 8MP van de 4S is beter dan de 5MP van de 4, net zoals de 12MP van de Nokia N8 beter is dan praktisch elke mobiele camera op de markt, met uitzondering van de Nokia 808.
Niemand beweert dat megapixels an sich zaligmakend zijn. Maar het is net zo hard onzin om te schreeuwen dat ze "geen kut zeggen". Zeker op het gebied van high end smartphones is de resolutie deels bepalend voor de kwaliteit. Ze hebben allemaal ruis, zuigen allemaal bij weinig licht, en hebben allemaal een belachelijk beperkte scherptediepte door de minuscuul kleine sensor. Daarnaast hebben ze bijna allemaal een waardeloze LED-flitser.
Dus, met zoveel variabelen gelijk, en de markt grotendeels gevuld met mensen die "gewoon leuke foto's" willen schieten, is het grotere oplossende vermogen dmv een hogere resolutie vaker een plus dan een min, ongeacht wat hippe faux-kenners beweren.
Nee, megapixels zeggen lang niet alles, maar ze zeggen ook niet niets.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
De nieuwe versie van Flitsnav voor iOS staat live met nog meer functionaliteiten! Check http://t.co/A47L83MG #flitser #flitsnav ^DJ
De meest geweldige en betrouwbaarste flitser app krijgt zojuist een geweldige update![]()
![]()
Pakte ik mijn iPhone vanochtend. "Activeer uw iPhone!", dus ik proberen via WiFi. Doet ie het niet.![]()
Ben niet zo'n fan van iTunes. Maar ach, wat moet dat moet.![]()
![]()
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar dat beweert ook niemand, dus waarom ga je daarover zo in discussie? Wat je, zeker op smartphonegebied, wel kunt stellen, is dat de nieuwere modellen met hogere resolutie doorgaans beter zijn dan voorgaande modellen. De enige uitzondering hierop is de Sony Xperia S. Maar de 8MP van de 4S is beter dan de 5MP van de 4, net zoals de 12MP van de Nokia N8 beter is dan praktisch elke mobiele camera op de markt, met uitzondering van de Nokia 808.
Nee, megapixels zeggen lang niet alles, maar ze zeggen ook niet niets.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Iemand die binnenkort een Skin gaat bestellen bij bestskinsever.com?
PM ff, wil er namelijk ook een paar.
Eskimo Joe![]()
Hier morgen eens proberen, ik begin me er aan te irriteren maar wil eigenlijk geen nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Backup maken, iPhone resetten en backup terugzetten. Dat scheelde bij mij enorm.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er gaan geruchten op Twitter rondt dat de iPhone 5 800 dollar gaat kosten. Lol mocht dat waar zijn en het zou 700 of 800 euro in Nederland gaan kosten dan zou dat een dikke faal zijn.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
geruchten icm twitter, ja zou ik ook op af gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er gaan geruchten op Twitter rondt dat de iPhone 5 800 dollar gaat kosten. Lol mocht dat waar zijn en het zou 700 of 800 euro in Nederland gaan kosten dan zou dat een dikke faal zijn.
Vooral omdat de iPhone en de iPad sinds de introductie altijd hetzelfde hebben gekost.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
denk je dat ze daarom minder verkocht gaan worden ?
ben wel benieuwd wat er allemaal inzit alstie zo duur gaat worden![]()
Beter lezen, nergens staat beschreven dat ik daar op af ga. Ik zeg alleen mocht de berichten waar zijn, dan zou ik dat als een faal aanmerken. En denk je nu echt ''omdat'' iets telkens hetzelfde gekost heeft dat dit een grondslag geeft om er maar niet vanuit te gaan dat een mogelijke prijsverhoging er gewoon niet in zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geruchten icm twitter, ja zou ik ook op af gaan.
Vooral omdat de iPhone en de iPad sinds de introductie altijd hetzelfde hebben gekost.....Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
De iPhone 5 komt helemaal niet. Houd nou eens op met die onzin verspreiden.![]()
![]()
En waar haal jij deze kennis vandaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
De iPhone 5 komt helemaal niet. Houd nou eens op met die onzin verspreiden.
Je brengt het alsof het een feit is namelijk.Shuffle up and deal!!!![]()
ti's een troll. kill it, kill it with firequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef mirelia het volgende:
[..]
En waar haal jij deze kennis vandaan?
Je brengt het alsof het een feit is namelijk.![]()
![]()
Ik haal die kennis uit de peuterspeelzaal. Daar heb ik leren tellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef mirelia het volgende:
[..]
En waar haal jij deze kennis vandaan?
Je brengt het alsof het een feit is namelijk.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik haal die kennis uit de peuterspeelzaal. Daar heb ik leren tellen.ik zou je zo graag kennen , pooltje maken en dan al je geld af pakken
![]()
![]()
Oh, ik wil er best geld op zetten dat de volgende iPhone GEEN "iPhone 5" gaat heten, hoor. Ik vraag me alleen af of je wel betaalt wanneer ik gelijk blijk te hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik zou je zo graag kennen , pooltje maken en dan al je geld af pakken
![]()
je hebt geen gelijk maar ik doe geen pooltjes onlinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, ik wil er best geld op zetten dat de volgende iPhone GEEN "iPhone 5" gaat heten, hoor. Ik vraag me alleen af of je wel betaalt wanneer ik gelijk blijk te hebben.![]()
![]()
Dan zou je zo bij Apple aan de slag kunnen, want tellen kunnen ze nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik haal die kennis uit de peuterspeelzaal. Daar heb ik leren tellen.![]()
Dat dacht ik al. Als ik er niet te lui voor ben, zal ik deze post tegen oktober wel quoten wanneer blijkt dat ik wel gelijk heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt geen gelijk maar ik doe geen pooltjes online![]()
help je me ff herinneren tegen die tijd als je ongelijk hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Als ik er niet te lui voor ben, zal ik deze post tegen oktober wel quoten wanneer blijkt dat ik wel gelijk heb.thanks!
![]()
Niet? De enige iPhone die numeriek genaamd werd, was de vierde iPhone. Hoe heette deze iPhone? iPhone 4. Alle andere iPhones hadden namen die betrekking op bepaalde functies hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan zou je zo bij Apple aan de slag kunnen, want tellen kunnen ze niet![]()
Gezien de richting die Apple de laatste tijd op is gegaan, lijkt "iPhone (2012)" mij het meest waarschijnlijke. Weg met de toevoegingen, net zoals bij de iPad, MacBooks en iMacs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het ritme zit erin nu. Het wordt of 5 of totaal iets anders. Geen 6 iig.![]()
Kleine tip: Zelf doen is goedkoper. Gewoon schermpje en reperatiekit kopen. Er staan genoeg handleidingen op internet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Droathoah het volgende:
Weet iemand toevallig een goedkoop adres om het scherm van een iPhone 3GS te vervangen?
Zo'n mannetje die het voor je kan doen heeft zoiets wel vaker gedaan, maar is echt zoveel duurder. En hij is ook een mens dus kan ook fouten maken.![]()
En dan net een stofje onder je scherm krijgen, nee bedanktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Kleine tip: Zelf doen is goedkoper. Gewoon schermpje en reperatiekit kopen. Er staan genoeg handleidingen op internet.
Zo'n mannetje die het voor je kan doen heeft zoiets wel vaker gedaan, maar is echt zoveel duurder. En hij is ook een mens dus kan ook fouten maken.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
De iPhone 5 komt helemaal niet. Houd nou eens op met die onzin verspreiden.
Komop jongens....allemaal denken wat Splackavellie02 denkt, want anders gaat dit weer 6 topics lang door
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar toch even spuit elf uithangen. Hypocriet dat je bent
Vorige x hadtie ook gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komop jongens....allemaal denken wat Splackavellie02 denkt, want anders gaat dit weer 6 topics lang door![]()
![]()
Jongens, het gaat de iPhone 7 worden denk ik!
Want ja, fuck logica!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gezien de richting die Apple de laatste tijd op is gegaan, lijkt "iPhone (2012)" mij het meest waarschijnlijke. Weg met de toevoegingen, net zoals bij de iPad, MacBooks en iMacs.
Als hij er echt uit komt te zien zoals op die gelekte foto's, dan zal hij ook aangeduid worden als de unibody-iPhone, net zoals bij de Late 2008 Macbooks gebeurde. Maar hij zal officieel gewoon iPhone heten.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
iPod Touch heet ook al 4 generaties lang de iPod Touch. Pretty sure dat de nieuwe iPhone gewoon 'iPhone' gaat heten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja, omdat mensen 6 topics lang dom gaan lopen doen. Ooit eraan gedacht dat Splacka 9 van de 10 keer gewoon gelijk heeft?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komop jongens....allemaal denken wat Splackavellie02 denkt, want anders gaat dit weer 6 topics lang doorGewoon ff logisch nadenken.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
2g,3g en 4g welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef TC03 het volgende:
iPod Touch heet ook al 4 generaties lang de iPod Touch. Pretty sure dat de nieuwe iPhone gewoon 'iPhone' gaat heten.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat als er een nutteloze discussie ontstaat het 9 van de 10 keer uit zijn vingers komt. Al zal hij zelf beter weten hoe vaak mij dat is opgevallen en ik ga er natuurlijk niet tegenin, want weldra heeft hij 12 van de 10 keer gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef TC03 het volgende:
Ja, omdat mensen 6 topics lang dom gaan lopen doen. Ooit eraan gedacht dat Splacka 9 van de 10 keer gewoon gelijk heeft?Gewoon ff logisch nadenken.
Ik ben benieuwd wanneer dit oracel zijn boek uitbrengt.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.![]()
Het is een tamelijk zinloze discussie omdat niemand voor 100 % kan zeggen wat de nieuwe naam is, en het boeit ook eigenlijk helemaal niet. Het is alleen dat Splack elke keer weer eventjes zijn mening moet laten horen, en oh wee als je zelf iets anders denkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, omdat mensen 6 topics lang dom gaan lopen doen. Ooit eraan gedacht dat Splacka 9 van de 10 keer gewoon gelijk heeft?Gewoon ff logisch nadenken.
Iemand tips waar ik het best een iPhone 4 scherm kan laten vervangen (prijs, reparatieduur, OEM parts)?Immer.![]()
Benieuwd of dr een nano sim in komt of gewoon nog zon micro-ding.
Anders weer een hoop gedoe om aan een andere simkaart te komen volgens mij...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zelf doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Firenzo het volgende:
Iemand tips waar ik het best een iPhone 4 scherm kan laten vervangen (prijs, reparatieduur, OEM parts)?
http://www.ifixit.com/Gui(...)play-Assembly/3148/1
http://www.ifixit.com/iPh(...)ly-GSM-ATT/IF182-003 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Tis al gefixt. Bij iphoneworld utrecht laten repareren. Zelf doen is bij een 3gs (alleen digitizer) wel de moeite waard. Bij 4/4s is het financieel niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Zelf doen.
http://www.ifixit.com/Gui(...)play-Assembly/3148/1
http://www.ifixit.com/iPh(...)ly-GSM-ATT/IF182-003Immer.![]()
Wat heb je betaald? Lang wachten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:28 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Tis al gefixt. Bij iphoneworld utrecht laten repareren. Zelf doen is bij een 3gs (alleen digitizer) wel de moeite waard. Bij 4/4s is het financieel niet zo aantrekkelijk. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Nou, ik vroeg de info voor mn vriendin en die moest 20 minuutjes wachten na van te voren telefonisch een afspraak te maken. Prijs weet ik niet dus, maar op hun website staan prijzen.Immer.![]()
Waarom is die Facebook app zo ongelofelijk kut? Wordt door miljoenen gebruikt maar is zo verschrikkelijk langzaam. Is er een alternatief?If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
http://www.cultofmac.com/(...)-app-is-so-terrible/quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef MaxC het volgende:
Waarom is die Facebook app zo ongelofelijk kut? Wordt door miljoenen gebruikt maar is zo verschrikkelijk langzaam. Is er een alternatief?
Ace for Facebook is wel okay maar ik gebruik gewoon altijd de mobiele website, werkt prima.For great justice!![]()
Ik heb op mijn MacBook Pro geen audio in meer zitten. Op m'n vorige MacBook zat dit wel. Nu wil ik wat opnemen vanaf m'n mengpaneel (dj mix) maar hoe ga ik dat dan doen? Werkt de koptelefoon ingang ook als audio in?,,/![]()
Ja. Dan heb je een audio in/out ingang. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Top! Werkt op m'n iPhone dus ook zo? (dat was eigenlijk de vraag maar dat vergat ik op te schrijven)
,,/![]()
Apple trekt zich daar niks van aan. Iedereen noemde derde generatie "iPad 3", wat noemt Apple het? "iPad" (met 'de nieuwe' ervoor omdat, nou ja, het ding nieuw is).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het ritme zit erin nu. Het wordt of 5 of totaal iets anders. Geen 6 iig.
iPhone 4S zelfde verhaal.
Als ze het al "iPhone 5" noemen dan is daar een reden voor: iPhone 3G, vanwege 3G functionaliteit. iPhone 3GS vanwege 3G design en Snelheid. iPhone 4 vanwege vierde generatie iPhone. iPhone 4S vanwege 4 design en Siri (+ Snelheid).
Als het al een "5" wordt, dan staat die 5 ergens voor.
Daarnaast geef ik simpelweg "iPhone" (zoals het ook simpelweg "iPad" is nu), een kleine kans. Ik denk dat ze voor "iPad" zijn gegaan omdat ze met een een kleinere iPad (laten we zeggen iPad mini) komen.
Stel je voor hoe raar het zou zijn... in 2012:
- iPad 3
- iPad mini
2013:
- iPad 4
- iPad mini 2/iPad 2 mini
2014:
- iPad 5
- iPad mini 3/iPad 3 mini
Ik denk dat ze daarom voor "iPad" zonder toevoeging zijn gegaan.
De iPhone is een heel ander verhaal. Ze introduceren niet elk jaar twee nieuwe iPhone modellen. Nee, ze introduceren één nieuw model en blijven het model van vorig jaar (en het jaar evoor) verkopen.
Conclusie
Ik denk dat ze bij de iPhone gewoon doorgaan met "iPhone +toevoeging+". Er komt gewoon een kleinere iPad en je kan simpelweg niet in 2013 dadelijk een "iPad 4" en een "iPad mini 2" hebben. Dat is verwarrend voor consumenten.
Ze hebben precies hetzelfde gedaan met de iPod-lijn. Je hebt meerdere iPod modellen: iPod shuffle, iPod nano, iPod touch, iPod classic. De ene lijn kwam eerder dan de ander en als je dan nummers gebruikt, dan lijkt het ene model out-dated en het andere niet.
Mogelijkheden:
- iPhone (zoals derde generatie iPad, iPad is)
- iPhone 4G
- iPhone 6
- iPhone NFC
- iPhone LTE
Uitgesloten:
- iPhone 5
[ Bericht 8% gewijzigd door WSquater op 04-08-2012 19:53:28 ]![]()
Tja, de geruchten zeggen dat Apple niet hoger wilt gaan dan $249 en het liefst op $199 gaat zitten als dit mogelijk is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef soapie het volgende:
Iemand al een idee wat die Ipad mini gaat kosten???![]()
Ben wel benieuwd...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, de geruchten zeggen dat Apple niet hoger wilt gaan dan $249 en het liefst op $199 gaat zitten als dit mogelijk is.![]()
Licht gefrustreerd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker fucking boeiend die naam, stelletje domme teringnerds. Stop toch eens met die discussie.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker fucking boeiend die naam, stelletje domme teringnerds. Stop toch eens met die discussie.Staat er niet voor niks onderquote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Staat er niet voor niks onder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Effe zoeken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Top! Werkt op m'n iPhone dus ook zo? (dat was eigenlijk de vraag maar dat vergat ik op te schrijven)
Edit: ik denk het niet, maar het zou kunnen. Er zit sws al een mic in he. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
![]()
![]()
Hieruit maak ik op dat het alleen de uitgang is (dus koptelefoon) | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Apple concurreert niet op prijs. Ik gok:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, de geruchten zeggen dat Apple niet hoger wilt gaan dan $249 en het liefst op $199 gaat zitten als dit mogelijk is.
iPad Mini: $299
iPad 2: $399
IPad (3): $499
De iPad 2 (het oude model als budgetmodel) zal denk ik op termijn vervallen. Simpelweg omdat er qua naam geen onderscheid gemaakt kan worden als er in 2013 weer een nieuwe iPad komt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik voorspel: the new iPhone.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef WSquater het volgende:
[..]
Apple trekt zich daar niks van aan. Iedereen noemde derde generatie "iPad 3", wat noemt Apple het? "iPad" (met 'de nieuwe' ervoor omdat, nou ja, het ding nieuw is).
iPhone 4S zelfde verhaal.
Als ze het al "iPhone 5" noemen dan is daar een reden voor: iPhone 3G, vanwege 3G functionaliteit. iPhone 3GS vanwege 3G design en Snelheid. iPhone 4 vanwege vierde generatie iPhone. iPhone 4S vanwege 4 design en Siri (+ Snelheid).
Als het al een "5" wordt, dan staat die 5 ergens voor.
Daarnaast geef ik simpelweg "iPhone" (zoals het ook simpelweg "iPad" is nu), een kleine kans. Ik denk dat ze voor "iPad" zijn gegaan omdat ze met een een kleinere iPad (laten we zeggen iPad mini) komen.
Stel je voor hoe raar het zou zijn... in 2012:
- iPad 3
- iPad mini
2013:
- iPad 4
- iPad mini 2/iPad 2 mini
2014:
- iPad 5
- iPad mini 3/iPad 3 mini
Ik denk dat ze daarom voor "iPad" zonder toevoeging zijn gegaan.
De iPhone is een heel ander verhaal. Ze introduceren niet elk jaar twee nieuwe iPhone modellen. Nee, ze introduceren één nieuw model en blijven het model van vorig jaar (en het jaar evoor) verkopen.
Conclusie
Ik denk dat ze bij de iPhone gewoon doorgaan met "iPhone +toevoeging+". Er komt gewoon een kleinere iPad en je kan simpelweg niet in 2013 dadelijk een "iPad 4" en een "iPad mini 2" hebben. Dat is verwarrend voor consumenten.
Ze hebben precies hetzelfde gedaan met de iPod-lijn. Je hebt meerdere iPod modellen: iPod shuffle, iPod nano, iPod touch, iPod classic. De ene lijn kwam eerder dan de ander en als je dan nummers gebruikt, dan lijkt het ene model out-dated en het andere niet.
Mogelijkheden:
- iPhone (zoals derde generatie iPad, iPad is)
- iPhone 4G
- iPhone 6
- iPhone NFC
- iPhone LTE
Uitgesloten:
- iPhone 5 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ik dnek dat Apple hetzelfde wilt doen als met de iPod, en we weten wat daar is gebeurd: iPods varierend van enkele honderden tot slechts enkele tientallen euro's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple concurreert niet op prijs. Ik gok:
iPad Mini: $299
iPad 2: $399
IPad (3): $499
De iPad 2 (het oude model als budgetmodel) zal denk ik op termijn vervallen. Simpelweg omdat er qua naam geen onderscheid gemaakt kan worden als er in 2013 weer een nieuwe iPad komt.
Ik denk dat Apple op prijs gaat concurreren. Maximaal $249, best-case scenario $199 (maar onwaarschijnlijk).![]()
Ok. Toch na een half jaar besloten om te jailbreaken. Maar betekend dit dan dat ik mijn huidige fotos/apps/muziek kwijt ben?? Of blijft dat er allemaal gewoon op staan?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik bedoel dat Apple er gewoon een prijs aan geeft die zij goed vinden. Ze gaan heus niet de marges verkleinen om dan expres net zo duur als de Nexus 7 te zijn o.i.d.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik dnek dat Apple hetzelfde wilt doen als met de iPod, en we weten wat daar is gebeurd: iPods varierend van enkele honderden tot slechts enkele tientallen euro's.
Ik denk dat Apple op prijs gaat concurreren. Maximaal $249, best-case scenario $199 (maar onwaarschijnlijk).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Blijft er gewoon op staan. Jailbreaken is niks anders dan een lek in iOS gebruiken om Cydia erop te zetten zodat je uit de sandbox bent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok. Toch na een half jaar besloten om te jailbreaken. Maar betekend dit dan dat ik mijn huidige fotos/apps/muziek kwijt ben?? Of blijft dat er allemaal gewoon op staan?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Heb je een adblocker draaien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef D. het volgende:
Zijn er meer memsen die op de FP o.a. de quoteknop missen?People assume too much.![]()
ik wist niet dat jij een iPhone gebruikte natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die er waren op de iPhone
Dit is het iPhone-topic hequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef very het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een iPhone gebruikte natuurlijk
Omdat ik er op de laptop nooit last van heb leek het me iPhone-related, vandaar mijn vraag in dit topic![]()
Probeer het anders even hier: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #25quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is het iPhone-topic he
Omdat ik er op de laptop nooit last van heb leek het me iPhone-related, vandaar mijn vraag in dit topic![]()
Dat het een iPhone topic is betekent niet automatisch dat iedereen hier ook vanuit zijn iPhone bezoektquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is het iPhone-topic he
Ik zit nu ook gewoon achter een PC, dus je vraagstelling was gewoon enigszins in gebreke
Sinds vorige week heb ik een iMac en hiermee kan ik ook berichten versturen via iMessage. Uiteraard zeer makkelijk en fijn dus dit gebruik ik dan ook.
De personen met wie ik via iMessage contact heb krijgen sindsdien mijn email adres te zien in plaats van mijn naam die gekoppeld is aan mijn telefoonnummer. (Er is op haar telefoon een nieuw gesprek geopend met mijn email adres als naam sinds ik iMessage gebruik via de iMac) Is er een mogelijkheid dat zij mijn telefoonnummer (dus gewoon mijn naam) ziet ipv mijn email adres wanneer ik gebruik van de iMessage op de iMac?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Jouw emailadres toevoegen aan jouw adreskaart op haar iPhone, wordt het bericht nog wel via jouw email verzonden maar dan ziet ze in ieder geval jouw naam ipv emailadres. Verder nog niet mogelijk om vanaf de Mac met je telefoonnummer berichten te sturen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Sinds vorige week heb ik een iMac en hiermee kan ik ook berichten versturen via iMessage. Uiteraard zeer makkelijk en fijn dus dit gebruik ik dan ook.
De personen met wie ik via iMessage contact heb krijgen sindsdien mijn email adres te zien in plaats van mijn naam die gekoppeld is aan mijn telefoonnummer. (Er is op haar telefoon een nieuw gesprek geopend met mijn email adres als naam sinds ik iMessage gebruik via de iMac) Is er een mogelijkheid dat zij mijn telefoonnummer (dus gewoon mijn naam) ziet ipv mijn email adres wanneer ik gebruik van de iMessage op de iMac?
Vanaf iOS 6 zouden het emailadres en telefoonnummer als het goed is wel gekoppeld kunnen worden, maar dat duurt dus nog wel even.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Zo mooi deze concept iPhone. Jammer alleen dat het er waarschijnlijk nooit zo gaat uitzien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Een platgeslagen 4/4S.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo mooi deze concept iPhone. Jammer alleen dat het er waarschijnlijk nooit zo gaat uitzien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Kan iemand dit boek vinden op de iPhone?
http://itunes.apple.com/us/book/power-beauty/id406018487?mt=11
Ik ben al 30 min aan het zoeken via de appstore en via Ibooks maar ik kan dat boek nergens vinden? :s.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Deze is prachtig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Lelijke home buttonOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wellicht een vraag die al eerder is gesteld, ik zie hem echter niet zo snel terug. Ik heb een Iphone 4 gekocht, echter heb ik een "grote" SIM kaart. Kun je die bij je provider om laten rulien voor een mini SIM kaart ? ZO ja, weten jullie wat voor kosten hieraan zijn verbonden ?![]()
Dat kan, en meestal gratisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef DutchieBre het volgende:
Wellicht een vraag die al eerder is gesteld, ik zie hem echter niet zo snel terug. Ik heb een Iphone 4 gekocht, echter heb ik een "grote" SIM kaart. Kun je die bij je provider om laten rulien voor een mini SIM kaart ? ZO ja, weten jullie wat voor kosten hieraan zijn verbonden ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dankjewel .. Ik zal morgen Vodafone eens opbellen (beetje laat dat i kdaar nu pas aan dachtquote:) ..
![]()
Je kan ook langs de winkel gaan, maken ze zo een nieuwe voor je als de micro-sims voorradig zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dankjewel .. Ik zal morgen Vodafone eens opbellen (beetje laat dat i kdaar nu pas aan dacht) ..
Aaahquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook langs de winkel gaan, maken ze zo een nieuwe voor je als de micro-sims voorradig zijn.. Ik zal eens langsgaan van t weekend dan
![]()
![]()
Vraagje over het accepteren / weigeren van inkomende gesprekken. Soms heb ik bij een inkomend gesprek de keuze om te kiezen tussen Accepteren en Weigeren (1x klikken, niet sliden). Maar soms moet ik juist Sliden om het gesprek te accepteren en is er geen mogelijkheid het gesprek te weigeren.
Waar komt dit door? Volgens mij maakt het niet uit wie er belt, want beide opties heb ik al gehad als m'n vriendin belt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Hmm daar vraag je me wat. Weet ik even niet zeker, moet het straks even proberen. Misschien dat iemand het zo al herkent?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Als hij vergrendeld is, krijg je die optie inderdaad niet, als je actief bezig bent wel. Als je niet wilt opnemen moet je gewoon twee keer op de aan/uit knop duwen. (na een keer stopt de ringtone / het vibreren, na twee keer hang je op)By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Ahh oke.. Is er geen optie om dit te veranderen met een app ofzo? Want het tappen en dus kiezen tussen opnemen of weigeren vind ik persoonlijk fijner.,Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Apps kunnen geen systeemzaken wijzigen, ze draaien in een sandbox.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Black-Death het volgende:
Ahh oke.. Is er geen optie om dit te veranderen met een app ofzo?For great justice!![]()
JammerEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ah oke.. Naja daar ga ik me niet aan wagen.
Thnx anywayEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Waarom 'wagen' ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:18 schreef Black-Death het volgende:
Ah oke.. Naja daar ga ik me niet aan wagen.
Thnx anyway
Ik hou alles het liefst zo 'puur' mogelijk.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat deze hier nog niet is langsgekomen: HET bewijs dat Android gekopieerde troep is:
http://www.scribd.com/doc/102317767/44For great justice!![]()
boeiehhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
Dat deze hier nog niet is langsgekomen: HET bewijs dat Android gekopieerde troep is:
http://www.scribd.com/doc/102317767/44Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Mijn iJobs 4 was een tijdje zo sloom, en ik heb 'm heel simpel gefixt. Dus ik dacht ik deel 'm ook met anderenAangezien ik verder geen iOS/OSX device heb. Heb ik iCloud gewoon uitgezet. Werkt als een sfeer nu!
![]()
iCloud werkt ook met Windows, dat weet je hè? Daar minimaal net zo nuttig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iJobs 4 was een tijdje zo sloom, en ik heb 'm heel simpel gefixt. Dus ik dacht ik deel 'm ook met anderenAangezien ik verder geen iOS/OSX device heb. Heb ik iCloud gewoon uitgezet. Werkt als een sfeer nu!
For great justice!![]()
1. Mail -> gesynd via hotmail.com en dat is al TIG jaren in de cloudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
iCloud werkt ook met Windows, dat weet je hè? Daar minimaal net zo nuttig.
[ afbeelding ]
2. Contacts -> Same thing
3. Calenders & Tasks -> Same thing
4. Bookmarks -> Doe ik niks mee
5. Photo stream -> Ik kan blijkbaar alleen van iPhone naar windows sturen maar niet terug. Heb ik niks aan dus.
Oftewel ik mis niks en mijn telefoon is 2 keer zo sneller![]()
![]()
Naast het feit dat het ontzettend handig is dat je je foto's meteen ter beschkking hebt, gaat dat wel hoor. Er is een upload-mapje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef RoW_0 het volgende:
5. Photo stream -> Ik kan blijkbaar alleen van iPhone naar windows sturen maar niet terug. Heb ik niks aan dus.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
heeft helaas nooit gewerkt bij mij. Maargoed, ik heb er ook niet zo veel aan. Zelf vind ik dropbox nog beter werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Naast het feit dat het ontzettend handig is dat je je foto's meteen ter beschkking hebt, gaat dat wel hoor. Er is een upload-mapje.![]()
Ik heb sinds vandaag een nieuwe modem voor mijn internet en tv in huis (KPN glasvezel). Dit omdat m'n oude kaduuk was. Ik kan met m'n computer gewoon makkelijk op de Wifi en heb daar geen problemen mee.
Nu probeer ik met m'n iPhone ook op het netwerk te gaan. Vanmiddag lukte dit, maar ergens later vanavond raakte hij het blijkbaar kwijt. Als ik m'n eigen netwerk weer aan klik blijft hij aangeven: kan geen verbinding maken met netwerk .......
Voor ik m'n nieuwe modem had werkte dit allemaal nog prima.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Vergeet netwerk en alles (wachtwoord)
- Telefoon aan en uit.
What to do? Het wachtwoord klopt namelijk wel gewoon. In m'n wifi lijst is mijn netwerk wel degene met het meeste bereik (signaal dingetje helemaal zwart).Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Hard reset?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe modem voor mijn internet en tv in huis (KPN glasvezel). Dit omdat m'n oude kaduuk was. Ik kan met m'n computer gewoon makkelijk op de Wifi en heb daar geen problemen mee.
Nu probeer ik met m'n iPhone ook op het netwerk te gaan. Vanmiddag lukte dit, maar ergens later vanavond raakte hij het blijkbaar kwijt. Als ik m'n eigen netwerk weer aan klik blijft hij aangeven: kan geen verbinding maken met netwerk .......
Voor ik m'n nieuwe modem had werkte dit allemaal nog prima.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Vergeet netwerk en alles (wachtwoord)
- Telefoon aan en uit.
What to do? Het wachtwoord klopt namelijk wel gewoon. In m'n wifi lijst is mijn netwerk wel degene met het meeste bereik (signaal dingetje helemaal zwart).Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
't Is wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
http://www.scribd.com/doc/102317767/44![]()
Van m'n telefoon?quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Jaquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat marktplaats vol staat met Apple TV's? Vaak zijn ze maar één keer gebruikt en de prijs is minimaal 30 euro minder?Zit er wat achter?
![]()
Saturn heeft ze op pallets tot aan de hemel staan. 9 tientjes geloof ik. Of 99. Iig minder dan 100.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat marktplaats vol staat met Apple TV's? Vaak zijn ze maar één keer gebruikt en de prijs is minimaal 30 euro minder?Zit er wat achter?
Impulsaankoopje van n00bs.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Hahaha, lachwekkend ook. Apple logo? En goedkoop? KOPEN! Maar niet eens bij stilstaan wat het daadwerkelijk doetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Saturn heeft ze op pallets tot aan de hemel staan. 9 tientjes geloof ik. Of 99. Iig minder dan 100.
Impulsaankoopje van n00bs.Oh grutjes.
![]()
Misschien dat ik er morgen even ga neuzen omdat ik een nieuwe Sensehohoho moet hebben en dan maak ik eum een foto.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hahaha, lachwekkend ook. Apple logo? En goedkoop? KOPEN! Maar niet eens bij stilstaan wat het daadwerkelijk doetOh grutjes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Mijn iPhone gaat de afgelopen week als ik hem 's ochtends van de lader af haal op 100%, naar 0% nadat die 12 uur aan staat. Er staat ook dat ik hem 8 uur ongeveer gebruik, wat dus niet zo is. Ik heb geen rare diensten of iets aangezet en deed hem normaal gezien altijd 's avonds wel aan de lader, maar nu loopt het opeens bizar snel leeg. De hele dag ook alleen maar wifi aan staan, mail haalt die om het uur op, whatsapp gaat wel wat door overdag en af en toe twitter/facebook/instagram, maar geen bijzondere dingen.
Iemand anders last van? Lijkt wel alsof het sinds de laatste update zo is, maar goed. Irritant is het wel.![]()
Start hem eens opnieuw op en doe eens een paar soft resets (home + power ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet)![]()
Gebruik ik ook ..foto maken met mijn iPhone en hij streamt naar mijn pc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Q. het volgende:
iCloud werkt ook met Windows, dat weet je hè? Daar minimaal net zo nuttig.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Werkt hier anders prima hoor. Ligt dus aan jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
heeft helaas nooit gewerkt bij mij. Maargoed, ik heb er ook niet zo veel aan. Zelf vind ik dropbox nog beter werken.For great justice!![]()
Verrekte handig zo'n Apple TV, gebruik hem dagelijks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hahaha, lachwekkend ook. Apple logo? En goedkoop? KOPEN! Maar niet eens bij stilstaan wat het daadwerkelijk doetOh grutjes.
Then again, mn hele infra thuis is Apple. Apple TV is daar de centrale hub in zo ongeveer.
For great justice!![]()
Iemand een idee hoe het zit met de reparatietermijnen? De homebutton van mn iPhone 4 kapt er mee en ik heb nog 6 dagen garantie.
Kan zo'n ding ook softwarematig 'kapot' gaan? Hij reageert de laatste tijd heel vaak niet, maar na een reboot doet 'ie het wel weer
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Gewoon bon meenemen en zeggen dat 'ie niet goed werkt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:44 schreef nelisb het volgende:
Binnen die 6 dagen even langs de Apple store in Amsterdam.
Ruilen ze hem direct om.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ja.
Was er afgelopen zondag. Iphone 4 van mijn schoonzusje.
Klacht: valt af en toe uit. Kreeg direct een nieuwe mee.![]()
Zonder dat ze 'm testen of wat dan ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef nelisb het volgende:
Ja.
Klacht: valt af en toe uit. Kreeg direct een nieuwe mee.Dat klinkt wel oké! Moet zaterdag toch redelijk die kant op. Zal alleen wel stikdruk zijn dan.
Chill. Mijn accu is ook dikke tering de laatste tijd, is dat direct opgelost.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:47 schreef nelisb het volgende:
Hij vroeg of ik een reset had gedaan. Uiteraard ;-)
En daarna klaar.Zal even het doosje en factuur enzo er bij zoeken.
Echt? Heb de mijne gekocht 2 jaar geleden in september (the phone house). Dus ik neem aan dat ik nog een maandje of twee garantie heb, en kan ik 'm gewoon omruilen voor een andere? Mijn homebutton is gewoon pauper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef nelisb het volgende:
Ja.
Klacht: valt af en toe uit. Kreeg direct een nieuwe mee.![]()
Ik verbaas me over de tarieven van tegenwoordig.
Betaal nu 30 euro per maand voor 150 min + 150 sms + onbeperkt internet, met iPhone 4 er bij. Abonnement loopt volgende week af.
Bij een verlening betaal ik 28,50 voor 450 min/sms en 900 MB internet. Zonder telefoon.
Wat is dit voor ellende? Ik betaal 1,50 per maand minder voor 150 min/sms meer én eendatalimiet zónder nieuwe iPhone?
Tja, als niemand meer belt en SMSt moeten ze toch ergens hun centjes vandaan halen hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:52 schreef Skv het volgende:
Ik verbaas me over de tarieven van tegenwoordig.
Betaal nu 30 euro per maand voor 150 min + 150 sms + onbeperkt internet, met iPhone 4 er bij. Abonnement loopt volgende week af.
Bij een verlening betaal ik 28,50 voor 450 min/sms en 900 MB internet. Zonder telefoon.
Wat is dit voor ellende? Ik betaal 1,50 per maand minder voor 150 min/sms meer én eendatalimiet zónder nieuwe iPhone?For great justice!![]()
Het is voor mij gewoon voordeliger om mijn huidige abo door te laten lopen zonder een nieuwe telefoon dan om een nieuwe sim-only af te sluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als niemand meer belt en SMSt moeten ze toch ergens hun centjes vandaan halen hè?Althans, ik neem aan dat ik 'm gewoon door kan laten lopen. Normaal belde T-Mobile me altijd rond deze tijd om me iets nieuws door mn strot te douwen.
-edit- kan 'm gewoon door laten lopen
[ Bericht 3% gewijzigd door Skv op 09-08-2012 12:11:54 ]Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Apple geeft 1 jaar garantie. 2 jaar garantie moet je bij de verkoper halen en dat is de Phone house en niet de Apple store.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Echt? Heb de mijne gekocht 2 jaar geleden in september (the phone house). Dus ik neem aan dat ik nog een maandje of twee garantie heb, en kan ik 'm gewoon omruilen voor een andere? Mijn homebutton is gewoon pauper.![]()
Oh, wacht even. Ik heb 'm bijna 2 jaar, zag bij T-Mobile staan dat ik garantie heb t/m 14 augustus. Dan kan ik dus niet langs de Apple Store.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
Apple geeft 1 jaar garantie. 2 jaar garantie moet je bij de verkoper halen en dat is de Phone house en niet de Apple store.Crap.
Mwoa. Door laten lopen zou voor mij niet verstandig zijn. Ik betaal 45 euro voor 300+300+onbeperkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon voordeliger om mijn huidige abo door te laten lopen zonder een nieuwe telefoon dan om een nieuwe sim-only af te sluiten.Althans, ik neem aan dat ik 'm gewoon door kan laten lopen. Normaal belde T-Mobile me altijd rond deze tijd om me iets nieuws door mn strot te douwen.
-edit- kan 'm gewoon door laten lopen
Ik bel geen 300 minuten meer, ik sms helemaal niet meer en internet is kapot sloom bij T-mobile en ik had zelfs een medisch spoedgeval en ik kon 112 niet eens bereiken, midden in de stad![]()
![]()
Welk abonnement ga je nu nemen dan? Ik wil eigenlijk iets met 300 minuten, 100 sms en onbeperkt internet, maar volgens mij ga ik dat niet vinden voor 30 euro of minder per maand.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mwoa. Door laten lopen zou voor mij niet verstandig zijn. Ik betaal 45 euro voor 300+300+onbeperkt.
Ik bel geen 300 minuten meer, ik sms helemaal niet meer en internet is kapot sloom bij T-mobile en ik had zelfs een medisch spoedgeval en ik kon 112 niet eens bereiken, midden in de stadOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Onbeperkt internet is bijna niet meer te vinden, of je hebt internet waarbij na zoveel mb de snelheid geknepen wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Welk abonnement ga je nu nemen dan? Ik wil eigenlijk iets met 300 minuten, 100 sms en onbeperkt internet, maar volgens mij ga ik dat niet vinden voor 30 euro of minder per maand.
En 30 euro en zulke eisen hebben gaat niet lukken...
Of bliep en een toestel los kopen... | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Nou, geen idee nog. Maar ik denk dat ik mooi naar Vodafone ga, kostenbesparing in het buitenland met die blox of passport systeem. KPN zal 't m nooit worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Welk abonnement ga je nu nemen dan? Ik wil eigenlijk iets met 300 minuten, 100 sms en onbeperkt internet, maar volgens mij ga ik dat niet vinden voor 30 euro of minder per maand.![]()
Zit er aan te denken om mijn iPhone 4 te verkopen als de 5 uitkomt en dan los een 5 aan te schaffen en mijn huidige abo te behouden. Dat onbeperkt internet wil ik wel echt hebben eigenlijk. Anders kan ik on the go ook niet veel met mijn laptop (tethering).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Onbeperkt internet is bijna niet meer te vinden, of je hebt internet waarbij na zoveel mb de snelheid geknepen wordt.
En 30 euro en zulke eisen hebben gaat niet lukken...
Of bliep en een toestel los kopen...
http://www.onbeperktinternetopjemobiel.nl/
Blijkbaar word je tegenwoordig overal afgeknepen na 1 GB.
Thanks! Ben benieuwd of het werkt, normaal gezien zorgde opnieuw opstarten er wel voor dat alles wat 'beter' werkte. Alleen m'n accu houdt het nu echt niet lang meer vol. Het ligt waarschijnlijk niet aan mn iPhone zelf maar aan Facebook of een andere app die constant dingen synchroniseert. Vandaar dat het Gebruik ook aangeeft alsof ik hem constant actief gebruik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
Start hem eens opnieuw op en doe eens een paar soft resets (home + power ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet)
Weet iemand toevallig of het nieuwe push-systeem van Facebook dit veroorzaakt? Ik heb een paar vrienden op FB zo ingesteld dat als ze iets uploaden ik daar een melding van krijg (en op m'n iPhone dus ook). Niet dat ik daar elk half uur mee gespamd wordt, maar toch. Die hele FB-app faalt sowieso al dus het zou me niets verbazen.![]()
Dus hou ik mijn huidige 30E/maand abonnementje wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef AppleOcean het volgende:
Onbeperkt snel internet kost veel.
Bedenk me dat ik sowieso een mobiele telefoon van mn werk krijg in september, dus dan kan ik mijn gebrek aan belminuten daar wel mee oplossen
Ohja, dat zou kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus hou ik mijn huidige 30E/maand abonnementje wel.
Bedenk me dat ik sowieso een mobiele telefoon van mn werk krijg in september, dus dan kan ik mijn gebrek aan belminuten daar wel mee oplossen.
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Voortaan gewoon je smartphone los kopen en een goedkoop abonnement afsluiten. Ben je meestal goedkoper uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Dus hou ik mijn huidige 30E/maand abonnementje wel.
Bedenk me dat ik sowieso een mobiele telefoon van mn werk krijg in september, dus dan kan ik mijn gebrek aan belminuten daar wel mee oplossenAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Los een abonnement afsluiten is nauwelijks goedkoper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon je smartphone los kopen en een goedkoop abonnement afsluiten. Ben je meestal goedkoper uit.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Appsync applicatie (als ik het goed heb...)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef DeMessias het volgende:
Is er een oplossing om gejailbreakte apps te behouden na het synchroniseren in iTunes?Mai pben rai~!![]()
4 gisteren uit mijn zak op de fiets op de grond gevallen...
Voorkant gesprongen, achterkant gesprongen, onderkant van de metalen beugen gekrast.
Zelf repareren of verzekering inschakelen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lijkt me simpelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Voorkant gesprongen, achterkant gesprongen, onderkant van de metalen beugen gekrast.
Zelf repareren of verzekering inschakelen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:
Ik probeer de verzekering morgen even, kijken of ze het dekken. Ironisch genoeg schoot ie uit mijn zak toen ik me bedacht wanneer de taktik hoes zou aankomen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je verzekering gaat dit niet vergoeden. Er zit niets anders op dan een totaal nieuwe voorkant en achterkant aan te schaffen. Aangezien het hierom een iPhone 4 gaat zou ik het gewoon via Ebay kopen, ben je een stuk goedkoper uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Zelf repareren of verzekering inschakelen?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ligt aan je verzekering. Bij mij valt het gewoon in de inboedelverzekering (dekt wereldwijd), dus werd vervangen van voorkant gewoon vergoed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verzekering gaat dit niet vergoeden. Er zit niets anders op dan een totaal nieuwe voorkant en achterkant aan te schaffen. Aangezien het hierom een iPhone 4 gaat zou ik het gewoon via Ebay kopen, ben je een stuk goedkoper uit.![]()
Mijn verzekering dekt dat gewoon hoor? Al ga ik er mee douchen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je verzekering gaat dit niet vergoeden. Er zit niets anders op dan een totaal nieuwe voorkant en achterkant aan te schaffen. Aangezien het hierom een iPhone 4 gaat zou ik het gewoon via Ebay kopen, ben je een stuk goedkoper uit..
Ligt inderdaad aan je verzekering, maar uit ervaring kunnen ze nog wel eens moeilijk doen. Daarnaast is het maar de vraag of je genoeg geld krijgt om een nieuwe aan te schaffen. Vaak krijg je maar heel weinig geld ervoor terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering. Bij mij valt het gewoon in de inboedelverzekering (dekt wereldwijd), dus werd vervangen van voorkant gewoon vergoed.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Bij mij gewoon de volledige reparatiekostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan je verzekering, maar uit ervaring kunnen ze nog wel eens moeilijk doen. Daarnaast is het maar de vraag of je genoeg geld krijgt om een nieuwe aan te schaffen. Vaak krijg je maar heel weinig geld ervoor terug..
![]()
Reparatiekosten of afkopen van contract, whichever is cheapest.
Ik ga morgen wel even langs de T-labiel winkel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe kun je je 25 meest afgespeelde, onlangs toegevoegd en onlangs afgespeeld afspeelijst, die wel op iTunes zitten, synchroniseren naar je iPhone?
Ik kan deze afspeellijsten namelijk niet vinden op mijn iPhone.![]()
13 jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:18 schreef Mercan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)atis-door-fout.dhtml
Held.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dit probleem ligt meestal aan de accounts (dus iCloud, e-mail en dergelijke - staan allemaal in dezelfde lijst). Wat schijnt te werken is alle accountinstellingen van het apparaat verwijderen, en vervolgens opnieuw instellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef Slickk het volgende:
Mijn iPhone gaat de afgelopen week als ik hem 's ochtends van de lader af haal op 100%, naar 0% nadat die 12 uur aan staat. Er staat ook dat ik hem 8 uur ongeveer gebruik, wat dus niet zo is. Ik heb geen rare diensten of iets aangezet en deed hem normaal gezien altijd 's avonds wel aan de lader, maar nu loopt het opeens bizar snel leeg. De hele dag ook alleen maar wifi aan staan, mail haalt die om het uur op, whatsapp gaat wel wat door overdag en af en toe twitter/facebook/instagram, maar geen bijzondere dingen.
Iemand anders last van? Lijkt wel alsof het sinds de laatste update zo is, maar goed. Irritant is het wel.![]()
Hij is te verkrijgen bij de onlineshop van de Lidl in Duitsland, wat je altijd al wilde hebben, de iPhonekeukenweegschaal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
In tabblad muziekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Jurrian2010 het volgende:
Hoe kun je je 25 meest afgespeelde, onlangs toegevoegd en onlangs afgespeeld afspeelijst, die wel op iTunes zitten, synchroniseren naar je iPhone?
Ik kan deze afspeellijsten namelijk niet vinden op mijn iPhone.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Die hebben veel mooiere weegschalen, en smeltpuntmeters.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:30 schreef ScarFace- het volgende:
@Pietverdriet
De must have van iedere zichzelf respecterende dealerIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Weekje Sziget achter de rug en wat denk je, Iphone 4S gejat.
Opgegeven aan verzekering maar krijg waarschijnlijk maar 350 euro max. vergoed.
Erg klote.
Ga denk ik maar een maandje wachten en hopen dat de iphone 5 snel uitkomt.
Of wat raden jullie aan? Gewoon een nieuwe iphone 4S kopen?![]()
Lekker wachten..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef egelhond het volgende:
Erg klote.
Of wat raden jullie aan? Gewoon een nieuwe iphone 4S kopen?
iPhone 5 komt september als het goed isOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Klotequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef egelhond het volgende:
Erg klote.
Of wat raden jullie aan? Gewoon een nieuwe iphone 4S kopen?
Wel is dat precies de reden dat ik m'n 4S niet heb meegenomen op vakantie, de verzekering zou qua mobiele telefoons maar 250 euro vergoeden. Ja doei.Tap tap tap![]()
ja hier eigenwijze drol dat ik was. Dacht die verlies ik niet maarja een of andere zakkenroller (lees te zat en verloren) en toch kwijt. Balen maarja een wijze les.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klote
Wel is dat precies de reden dat ik m'n 4S niet heb meegenomen op vakantie, de verzekering zou qua mobiele telefoons maar 250 euro vergoeden. Ja doei.![]()
Wat vinden we trouwens van de gelekte iPhone? Het lijkt erop dat we dit krijgen:
- Gewijzigd iPhone design
- 4G LTE
- 4-inch scherm
(- NFC misschien)
Ik heb nog een iPhone 4 maar tot nu toe ben ik nog niet echte enthousiast wat betreft de uitgelekte informatie. Ik vind het design nog steeds erg vergelijkbaar met de 2010 iPhone 4. 4G LTE hebben we niks aan. Dan blijft het 4-inch scherm over, en dat zal ook wel weer een jaar duren voordat een groot deel van de apps daarvoor geoptimaliseerd is.
En als er al NFC komt, dan is nog maar de vraag wat Apple daarmee gaat doen: apps laten toestaan NFC te gebruiken? Of enkel voor Apple's eigen passbook (dat weer meer op de Amerikaanse markt lijkt te zijn gefocust).
Alleen voor het 4-inch scherm weer honderden euro's neerleggen is het niet echt waard.
Waar we nog niks over weten:
- Chip (A5/A5X of A6?)
- Camera (sowieso een andere, aangezien de huidige breder is dan die 7.6 mm van het nieuwe design)
- Extra voordelen van nieuwe dockconnector (behalve dat-ie kleiner is)
- Speakers kwaliteit (vanwege nieuwe grill)
- FaceTime HD?
Ik ga er vanuit dat ze wederom voor een 8 megapixel camera gaan, maar dan dus met een nieuwe camera sensor. De vraag is dan of de kwaliteit beter, gelijkwaardig of slechter zal zijn: je hebt immers minder ruimte dan voorheen. Verder ga ik er vanuit dat ze voor een 32 nm A5 chip gaan... ook niet echt speciaal dus.![]()
4 inch zal wel vlot gaan als dat zo is. Vrijwel alle apps (minus games) kunnen iig de hoogte in rekken. vind alleen de verhoudingen, die bij de huidige generatie zo mooi is, verneukt worden. 3:2 scherm was optimaal voor mij. En anders meer richting 4:3, vind het momenteel ook prettig dat het scherm klein genoeg is om met 1 hand te bedienen.
4G hebben we nu nog niet zo veel aan maar dat zal een kip-ei verhaal zijn en het is fijn als de telefoon toekomstgericht is, alleen hopen dat het niet net zoals bij de iPad is dat we er in Europa niks aan hebben door een afwijkende standaard.
NFC kijk ik wel naar uit, hoop alleen wel dat het a) gepaard gaat met een extreem goede accu of b) dat de chip een eigen noodstroomvoorziening krijgt omdat het onhandig is als het niet meer werkt als de lading op is.
Extra voordeel van de nieuwe aansluiting kan zijn dat USB3 en Thunderbolt ondersteund worden, plus dat ik de huidige connector nooit echt solide heb gevonden.
Wat ik eigenlijk het liefst zie is dat de audioplug naar onderen verhuist, veel logischer in gebruik. Ow, en 32GB als ondergrens met uitbreiding tot 128GB“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb veel liever een betere camera en grotere accu dan een dunnere behuizing. Ik heb de 4 en 4S beiden op of rond launchday gekocht, maar die drang heb ik nu niet echt. Misschien omdat ik ook een iPad heb en meer uitkijk naar het kopen van een Nexus 7.![]()
Ik vind mijn iPhone 4 mooier dan die gelekte iPhone 5
Lelijk ding vind ik het maar, dat two-tone op de achterkant is
Kan ik op mijn iphone opzoeken welke wachtwoorden ik voor mijn wifi-netwerken in het geheugen heb staan? Of kan dat alleen met macbook?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ziet een scheetje beef uit, niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit hoesje! Leuk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie het niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ziet een scheetje beef uit, niet?Worry is a misuse of imagination![]()
Godsamme wat een kleur.. Krijg je daar ook een zonnebril bij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit hoesje! Leuk!
[ afbeelding ]
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik denk dat ik in de aanloop naar mijn nieuwe abonnement een 4S haal, de vijf sla ik denk ik even over.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
heeft iemand een programma waarmee ik muziek van mijn iPhone 4 (draaiend op ios 5) kan exporteren naar de computer en als het kan mét behoud van titel en artiest namen
?
edit: sorry te snel gepost.. sharepod doet het goed!
[ Bericht 18% gewijzigd door Irakeesje op 15-08-2012 15:44:18 ]dehket, ya3ni hassat hawak!![]()
@ScarFace-
Omdat je tevreden bent met je huidige of omdat je niet zo nodig
mee hoeft te doen met het hebben van het nieuwste van het nieuwste..![]()
Gisteren toch een nieuwe iphone 4s gekocht omdat ik geen zin heb om tot oktober zonder iphone te moeten zitten. Denk dat ik meer waarde heb aan IOS6 dan een iphone5. En mocht ik toch een iphone 5 willen dan verkoop ik deze 4s en leg ik wel flink wat duiten bij voor een 5.
ps: in eindhoven is een winkel die verkocht de 4s 16 gb zwart, splinternieuw voor 515 euro, leuke prijs![]()
![]()
Tegen september kan ik een nieuw contract afsluiten, neig dan sterk naar een 4S. Denk dat ik de schade van de huidige 4 maar een maand tolereer, daarna maar even kijken wat ik ermee doe.
Alles werkt nog, het ziet er alleen niet uit.
En oh ironie, ik bedacht me wanneer ik het taktik-hoesje mocht ontvangen op het moment dat hij uit mijn zak lazerde... En balen dat er een miniscuul krasje op zat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik hoef niet zo heel nodig de nieuwste van de nieuwste, maar mijn huidige contract had ik anders voor minstens een jaar op sim-only gezet omdat de 4 IMO nog prima volstaat. Nu denk ik dat ik een 4S neem om een jaar te overbruggen en dan maar zie wat er werkelijk veranderd, laat ik wellicht mijn 4 alsnog repareren en kan ik die weer verkopen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik moet zeggen dat ik steeds minder het voordeel van de 4S boven de 4 zie, okee, hij voelt iets snappy'er aan en de camera is beter maar of dat nou dat prijsverschil waard is.... heb ze trouwens allebei, 4S prive en 4 vd zaak.For great justice!![]()
Ik zal me er eens in verdiepen, tot ik mijn aankoopsbewijs gevonden heb (sinds verhuizing niet meer gezien) kan ik toch niet laten repareren...
En ik wil eigenlijk niet zo graag met een leentoestel moeten kutten.
Denk ook dat ik ipv 16 gb toch voor de 32 wil gaan nu... Je vult het toch sneller dan je lief is...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull, ik zou gewoon wachten. De iPhone 4S wordt sowieso goedkoper zodra de 'iPhone 5' is aangekondigd, en als de 'iPhone 5' is aangekondigd vind je dat misschien wel de upgrade waard.![]()
En ja hoor, mijn scherm is kapoet. Ik heb al even zitten kijken, maar de reparatie van het scherm is over al rond de 85-100, klopt dit? Of zie ik iets over het hoofd. Beetje balen.![]()
Nee, adapter wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iPhone tijdens het opladen gloeiende heet wordt? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Onderin ja, achterkantquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iPhone tijdens het opladen gloeiende heet wordt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Als m'n iPhone oplaadt hou ik altijd de achterkant tegen m'n wangen
Ja, heb ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iPhone tijdens het opladen gloeiende heet wordt?Tap tap tap![]()
LapoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: