Hij heeft geen landgenoten in koers. En Froome rijdt gewoon in dienst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef JohnDDD het volgende:
Voorsprong gaat nog wel dicht...zelf gok ik op Sagan, de vraag is of hij goeie ploegmakkers heeft.
Hij heeft exact 0 landgenoten bij zichquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef JohnDDD het volgende:
Voorsprong gaat nog wel dicht...zelf gok ik op Sagan, de vraag is of hij goeie ploegmakkers heeft. Froome is ook een kanshebber.
Dat is ook niet Gesink's stijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Gesink oogde nog niet top bij zijn versnelling.
De vraag is of hij mee mag gaan als Cavendish het niet trekt op dat klimmetje. Misschien wel als "controlerende man".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft geen landgenoten in koers. En Froome rijdt gewoon in dienst.
In de laatste 50km zit dat klimmetje niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De vraag is of hij mee mag gaan als Cavendish het niet trekt op dat klimmetje. Misschien wel als "controlerende man".
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt niet het verschil in beeld zetten?
Ik vrees dat het net zoiets wordt als het WK van vorig jaar, een te sterke engelse trein die alles terughaalt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef baggerbaas het volgende:
Is wel een serieus leuke wedstrijd aan het worden.
Ligt dat niet aan die nederlanders daar? AGR is het ook altijd een dramaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.
ook geen oortjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.
Ah dacht dat het rondje wat korter was. Hoe vaak doen ze 'm dan? Hoe lang is het rondje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
In de laatste 50km zit dat klimmetje niet meer.
Als die Boom zegt is het Gesinkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Als Smeets Terpstra zegt dan kun je er wel van uitgaan dat het Boom is.
Er is dan ook een zeer tricky gebrek aan gelijkenis.quote:
Als hij Westra zegt moet het Langeveld zijn.quote:
15,6kmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ah dacht dat het rondje wat korter was. Hoe vaak doen ze 'm dan? Hoe lang is het rondje?
Deze zin is zo geweldig, het zou de naam van een Pink floyd album kunnen zijn. a tricky lack of resemblance.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is dan ook een zeer tricky gebrek aan gelijkenis.
Wetenschappelijke benadering jonguhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef marcodej het volgende:
De Britten rijden gewoon 260km lang 417.7 watt en Cav wint aan het eind.
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?quote:
Eerst 100 km ofzo was een aanloop naar het rondje toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?
Ze rijden er naar toe, doen dan 9x dat rondje met klim en rijden weer 50km terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?
Bedankt, goed om te weten!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze rijden er naar toe, doen dan 9x dat rondje met klim en rijden weer 50km terug.
Is gewoon wattage meters rijden, dat niemand daar eerder op is gekomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:30 schreef Zelva het volgende:
Ik mag zeker weer niet zeggen dat het allemaal erg geloofwaardig is.
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is gewoon wattage meters rijden, dat niemand daar eerder op is gekomen.
Het ellendige aan de Spelen is dat de Duitsers tevreden zijn met goud voor Cav (als Greipel dan zilver heeft).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik Duitsland was en ik had eerst al die sprint gezien waarmee Cav over Sanchez heenging, nu het optreden van vandaag in ogenschouw neem en het WK van vorig jaar ook nog voor de geest heb zou ik zeggen: zoek het lekker zelf uit, GB, en stuur zelf een keer Martin weg.
Kan altijd nog gaan achtervolgen als die britten zijn opgerooktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik Duitsland was en ik had eerst al die sprint gezien waarmee Cav over Sanchez heenging, nu het optreden van vandaag in ogenschouw neem en het WK van vorig jaar ook nog voor de geest heb zou ik zeggen: zoek het lekker zelf uit, GB, en stuur zelf een keer Martin weg.
En wanneer is dat? Eind oktober ergens?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan altijd nog gaan achtervolgen als die britten zijn opgerookt
Rijdt Degenkolb ook mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ellendige aan de Spelen is dat de Duitsers tevreden zijn met goud voor Cav (als Greipel dan zilver heeft).
Nederlanders doen de TV registratie...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef aswesleep het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen tijd- en kilometeraanduidingen in beeld?
Ik wil kunnen volgen hoe perfect de Sky trein deze gaten dicht.
Maar bij de Belg zijn ze veel beter in namen enzo, algemeen bekend toch?quote:
Ik heb een hele Tour naar Sporza gekeken. Zeker een fout of 15 gehoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar bij de Belg zijn ze veel beter in namen enzo, algemeen bekend toch?![]()
Of het kan ook jullie zijn die zich vergissen. de commentators kenner er toch meer van dan jullie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar bij de Belg zijn ze veel beter in namen enzo, algemeen bekend toch?![]()
Tuurlijk. Maar als je TDF volgde leek het wel alsof er bij de Belg nooit een fout gemaakt zou wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een hele Tour naar Sporza gekeken. Zeker een fout of 15 gehoord.
Ik zit nu anderhalf uur naar de NOS te kijken. Zeker een fout of 15 gehoord.
Die was al gefinisht johquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef BlaZ het volgende:
Die had hier gewoon in de kopgroep gezeten Voeckler
En dan pak je gewoon die fieftienhunderd guldn aan in een envloppie. Lekker man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon in het publiek gaan zitten en wachten tot de laatste ronde.
Hup, zo in de buuts! Drraaan!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dan pak je gewoon die fieftienhunderd guldn aan in een envloppie. Lekker man.
Gertje Jakobsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dan pak je gewoon die fieftienhunderd guldn aan in een envloppie. Lekker man.
en struik!quote:
Ik denk dat ie in geval z'n best had gedaan om elke doorkomst als eerste óf laatste door te komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef marcodej het volgende:
Voeckler had in alle drie die kopgroepjes gezeten.
Ja wat een gelul. Als ik Sky moet geloven kan ik ook de Tour winnen als ik maar op wattages trapquote:
Zwaaien naar de camera, praten met de cameraman. Ook typische kwaliteiten van de renner Voeckler, en niet te vergeten , precies demarreren als je in beeld bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in geval z'n best had gedaan om elke doorkomst als eerste óf laatste door te komen.
En hij had de superslomo natuurlijk niet willen missen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zwaaien naar de camera, praten met de cameraman. Ook typische kwaliteiten van de renner Voeckler, en niet te vergeten , precies demarreren als je in beeld bent.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks sprint en dan wint Bozic voor Fischer en Henderson.
Nadat de hele 'Sky-ploeg' met 500 Watt uit de bocht vloog ja!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks sprint en dan wint Bozic voor Fischer en Henderson.
zou wel kunnen dat ze straks even naar de judo gaan want daar zou een belgische medaille kunnen vallen met Van Snick.quote:
Ik kijk sporzaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
MOET JE DE NOS BELLEN OF ZE EEN VAN HUN 60 MAN ER EEN PAAR KUNNEN LATEN VERZORGEN.
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja en? Sporza is ook afhankelijk van de NOS.
britten kennen niks van wielrennenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
brak georganiseerd, why the fuck kunnen ze geen kadertjes plaatsen?
Nee, de NOS doet het camerawerk/regie in het wielrennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het zijn de britten die voor de kadertjes moeten zorgen
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 14:56:29De beklimming van Box Hill wordt door Britten bestormd alsof het een Box Spring is.... reageer retweet
meen je niet, fail nlers toch....... België heeft er meer verstand van.... ervaring met Ronde van vlaanderen, E3 prijs, Gent-wevelgemquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, de NOS doet het camerawerk/regie in het wielrennen.
Tijdsverschillen mogen simpelweg niet getoond worden van het IOC. Kan de Nos niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
meen je niet, fail nlers toch....... België heeft er meer verstand van.... ervaring met Ronde van vlaanderen, E3 prijs, Gent-wevelgem
De beelden valt nog mee maar informatie voorziening is echt dramaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
meen je niet, fail nlers toch....... België heeft er meer verstand van.... ervaring met Ronde van vlaanderen, E3 prijs, Gent-wevelgem
kadertjes met namen van de kopgroepen kan toch wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijdsverschillen mogen simpelweg niet getoond worden van het IOC. Kan de Nos niks aan doen.
Ze hebben als enige het juiste wattage gekozen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef FredWielergek het volgende:
Hoe kan het dat slechts 5 man (engelse ploeg) de koers zo makkelijk controleert. het is nog te vroeg om het te zeggen, maar het kan gewoon niet anders of cavendish gaat dit makkelijk winnen
Die rijden in de weg met hun motoren vlak voor de finish.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Livetiming mag niet van het IOC.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef sausagin het volgende:
de NOS weet niet hoe ze een wielren koers moeten registreren?
Enkel beeld , geen enkele bijkomende info.
amateurs
Misschien waren ze te duurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat kan niet op dit parcours. Maar goed, dat was vantevoren al duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef Saysem het volgende:
Een veel te groot peloton nog. De koers moet veel harder worden.
De echte koers moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:57 schreef FredWielergek het volgende:
Hoe kan het dat slechts 5 man (engelse ploeg) de koers zo makkelijk controleert. het is nog te vroeg om het te zeggen, maar het kan gewoon niet anders of cavendish gaat dit makkelijk winnen
Wat lul je nou dom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef sausagin het volgende:
Ah juist de NOS is slecht in wielrenners herkennen , daarom dat er geen kadertjes zijn met namen uit de kopgroep.
quote:
http://over.nos.nl/contact/vragen-en-reactiesquote:Beste medewerker van de NOS,
Kunt u er voor zorgen dat bij het wielrennen in beeld is hoe ver het nog is, hoeveel rondjes het is, en hoe groot de afstanden zijn tussen de kopgroep en het peloton?
Met vriendelijke groet,
Ongeveer een minuut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is het tijdsverschil (kopgroep - peleton)?
Tuurlijk niet, want het is een internationale uitzending. Ze kunnen zelf niet wat handmatig in beeld gaan brengen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
http://over.nos.nl/contact/vragen-en-reacties
Zal wel niet helpen
Kan wel, maar gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want het is een internationale uitzending. Ze kunnen zelf niet wat handmatig in beeld gaan brengen.
Volgens mij is dat gewoon een verzinsel van Mart. Ik kan het in het handvest in ieder geval niet vinden.quote:
Hebben ze daar ook een snackbar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef JohnDDD het volgende:
Chasse Patat
Moest laatst nog aan Herbert denken toen ik langs de Chassestraat in AMsterdam kwam
Ze hebben je mail gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
http://over.nos.nl/contact/vragen-en-reacties
Zal wel niet helpen
Kopgroep liep ook wat uit op het peloton.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Snelste rondje totnutoe voor de kopgroep.
quote:
Wel in Den Haag:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een snackbar?
Ben die straat nog nooit in geweest maar het is geloof ik een kleinere straat in de Hoofddorpplein-buurt, dus ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een snackbar?
Dit ja. Zou wel eerlijker zijn. En dan een individuele en een ploegentijdrit en een soort proloog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zouden de olympische wegwielrenner moeten in delen in drie disciplines
Sprint etappe
Heuvel etappe
Zware bergetappe. ( heb geen flauw idee over grote bergen in GB zijn...
schotland heeft bergenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zouden de olympische wegwielrenner moeten in delen in drie disciplines
Sprint etappe
Heuvel etappe
Zware bergetappe. ( heb geen flauw idee over grote bergen in GB zijn...
Of veroordelen voor landverraad en de doodstrafquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het enige wat je aan dat soort Eisel-truukjes kan doen, is als Oostenrijkse wielerbond zeggen "Nou, Bernie, dat was dan je laatste selectie", maar dat gaan ze ook niet doen.
geen idee, kost het zoveel dan om enkel het beeld te vertragen en in de uitzending te plakken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is mooi, maar moet je daar 2 miljoen euro in steken?
Heb je speciale camera's voor nodig ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef alors het volgende:
[..]
geen idee, kost het zoveel dan om enkel het beeld te vertragen en in de uitzending te plakken?
Tsja, het is je nationale eer te grabbel gooien. Maar Eisel wordt betaald door de familie Murdoch en niet door de Oostenrijkse federatie. Zullen we er dan maar gewoon een merkenkoers van maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het enige wat je aan dat soort Eisel-truukjes kan doen, is als Oostenrijkse wielerbond zeggen "Nou, Bernie, dat was dan je laatste selectie", maar dat gaan ze ook niet doen.
Misschien wel, misschien niet. Ik vind het niet zoveel waard, want veel heb je er ook niet aan. Het is mooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:17 schreef ddx het volgende:
Alsof je zo'n camera enkel voor dit evenement koopt.
(misschien wel uit budget wat ze van de olympische organisatie krijgen gekocht)
Nah, er zal minder gedopeerd worden, maar met het bloedpaspoort is het makkelijker dan ooit om kleine hoeveelheden te doen. Ik weet niet of het gebeurt, maar om te zeggen dat het niet meer mogelijk is, is onzin.quote:
Alleen de Nederland 1-stream.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de NOS stream geen commentaar?
Wat zei hij?quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef ddx het volgende:
Beter geven ze die 2 miljoen uit aan voor het uitzenden van hd ipv al die upscaled sd die ze eigenlijk 99% van de tijd uitzenden.
Don Leo heeft een plan. Duidelijk, voor Leo dan.quote:
Het plan is wel duidelijk hoor, Gesink begint nu alvast met versnellen, dan is hij ongeveer op topsnelheid 100 meter voor de eindstreep!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Don Leo heeft een plan. Duidelijk, voor Leo dan.
Gesink had gewoon überhaupt nooit mee moeten gaan. Zelfs al komt hij in een groepje weg, dan nog schiet je daar niets mee op. Is gewoon falend selectiebeleid van Van Vliet.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gesink had gewoon überhaupt nooit mee moeten gaan. Zelfs al komt hij in een groepje weg, dan nog schiet je daar niets mee op. Is gewoon falend selectiebeleid van Van Vliet.
Maar ja, daar kan Gesink niets aan doen. Die rijdt prima en naar zijn vermogen.
Dat kan niet, die hebben al de hele koers op kop gereden. Dat moet ergens pijn gaan doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar de Sky-mannen hebben nog geen greintje pijn geleden.
Potje van vorig jaar weer terug zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef sausagin het volgende:
gaat gilbert nu alleen rijden , nog 60km?
geldt voor iedereen buiten Cavquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:32 schreef BlaZ het volgende:
Gilbert moet wel, in een sprint kan hij toch niet winnen
Er kan wel meer niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, die hebben al de hele koers op kop gereden. Dat moet ergens pijn gaan doen.
Die groep met 20 man mogen zich straks voor de kop slaan dat ze niet gewoon samengewerkt haddenquote:
Zeker oerstom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die groep met 20 man mogen zich straks voor de kop slaan dat ze niet gewoon samengewerkt hadden
Met 20 renners die samenwerken komt het peloton niet meer terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker oerstom.
Gesink moest het bijna laten gaan
Maar toch wel als hij gewoon hetzelfde wattage trapt als de Britten?quote:
Mja, Sagan kwam nog wel dichtbij in Parijs, Goss ook in Kopenhagen vorig jaar. Natuurlijk is Cavendish de grote topfavoriet, maar zeker zonder hulp in de sprint is het echt geen 100% zekerheidjequote:
In Parijs ging hij ook al heel vroeg aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Sagan kwam nog wel dichtbij in Parijs, Goss ook in Kopenhagen vorig jaar. Natuurlijk is Cavendish de grote topfavoriet, maar zeker zonder hulp in de sprint is het echt geen 100% zekerheidje
Dat doen ze ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef drWho het volgende:
De BBC commentatoren zijn wel heel zeker dat Cav kan winnen, maar dan moet zo'n kleine ploeg wel alles bij elkaar kunnen houden tot het eind..
Maar de wattagemeter is een noviteit van Sky toch? Niemand anders heeft die.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar toch wel als hij gewoon hetzelfde wattage trapt als de Britten?
Gebeurt nu even te weinig in de koers...
Doe mij maar zo'n finale als WK 2007 oid, met Ballan. Dat was ook in de laatste kilometers dacht ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef drWho het volgende:
De BBC commentatoren zijn wel heel zeker dat Cav kan winnen, maar dan moet zo'n kleine ploeg wel alles bij elkaar kunnen houden tot het eind..
Klopt, maar werd hij wel ideaal gegangmaakt door Wiggins en Boasson Hagen. Nu moet hij een wiel gaan zoeken. Maar zal vast goed komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Parijs ging hij ook al heel vroeg aan.
Dat vlakke stuk naar de finish verneukt de hele koersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
Nou dat was Box Hill. Wat. Een. Kutkoers.
Dit ja. Vreselijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
Hadden ze er net zo goed niet in kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
Is niet zo moeilijk. Het parcours is echt fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef drWho het volgende:
Aanvallen heeft geen zin op dit parcours met opgevoerde robots die achter je aan rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
Veel te weinig aanvallen deze koers.
Sky kan gewoon lekker hun gang gaan.
Als mannen als Nibali en Gilbert gaan en die krijgen niks voor elkaar, dan kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
Cancellara is er nog steeds.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als mannen als Nibali en Gilbert gaan en die krijgen niks voor elkaar, dan kan je het wel vergeten.
Er zijn aanvallen zat. Maar het heeft alleen weinig zin met dit Sky, en dit parcours.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
Boonen en Cancellara moeten nog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als mannen als Nibali en Gilbert gaan en die krijgen niks voor elkaar, dan kan je het wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |