Hij heeft geen landgenoten in koers. En Froome rijdt gewoon in dienst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef JohnDDD het volgende:
Voorsprong gaat nog wel dicht...zelf gok ik op Sagan, de vraag is of hij goeie ploegmakkers heeft.
Hij heeft exact 0 landgenoten bij zichquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef JohnDDD het volgende:
Voorsprong gaat nog wel dicht...zelf gok ik op Sagan, de vraag is of hij goeie ploegmakkers heeft. Froome is ook een kanshebber.
Dat is ook niet Gesink's stijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Gesink oogde nog niet top bij zijn versnelling.
De vraag is of hij mee mag gaan als Cavendish het niet trekt op dat klimmetje. Misschien wel als "controlerende man".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft geen landgenoten in koers. En Froome rijdt gewoon in dienst.
In de laatste 50km zit dat klimmetje niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De vraag is of hij mee mag gaan als Cavendish het niet trekt op dat klimmetje. Misschien wel als "controlerende man".
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt niet het verschil in beeld zetten?
Ik vrees dat het net zoiets wordt als het WK van vorig jaar, een te sterke engelse trein die alles terughaalt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef baggerbaas het volgende:
Is wel een serieus leuke wedstrijd aan het worden.
Ligt dat niet aan die nederlanders daar? AGR is het ook altijd een dramaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.
ook geen oortjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij het IOC tegenstanders van info. Zo weinig mogelijk samenstellingen van kopgroepen, geen verschillen en zo weinig mogelijk zeggen hoe ver het nog is.
Ah dacht dat het rondje wat korter was. Hoe vaak doen ze 'm dan? Hoe lang is het rondje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
In de laatste 50km zit dat klimmetje niet meer.
Als die Boom zegt is het Gesinkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Als Smeets Terpstra zegt dan kun je er wel van uitgaan dat het Boom is.
Er is dan ook een zeer tricky gebrek aan gelijkenis.quote:
Als hij Westra zegt moet het Langeveld zijn.quote:
15,6kmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ah dacht dat het rondje wat korter was. Hoe vaak doen ze 'm dan? Hoe lang is het rondje?
Deze zin is zo geweldig, het zou de naam van een Pink floyd album kunnen zijn. a tricky lack of resemblance.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is dan ook een zeer tricky gebrek aan gelijkenis.
Wetenschappelijke benadering jonguhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef marcodej het volgende:
De Britten rijden gewoon 260km lang 417.7 watt en Cav wint aan het eind.
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?quote:
Eerst 100 km ofzo was een aanloop naar het rondje toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?
Ze rijden er naar toe, doen dan 9x dat rondje met klim en rijden weer 50km terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet gewoon een keer of 15 dat rondje als dat klimmetje er op het eind niet meer bij is?
Bedankt, goed om te weten!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze rijden er naar toe, doen dan 9x dat rondje met klim en rijden weer 50km terug.
Is gewoon wattage meters rijden, dat niemand daar eerder op is gekomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:30 schreef Zelva het volgende:
Ik mag zeker weer niet zeggen dat het allemaal erg geloofwaardig is.
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is gewoon wattage meters rijden, dat niemand daar eerder op is gekomen.
Het ellendige aan de Spelen is dat de Duitsers tevreden zijn met goud voor Cav (als Greipel dan zilver heeft).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik Duitsland was en ik had eerst al die sprint gezien waarmee Cav over Sanchez heenging, nu het optreden van vandaag in ogenschouw neem en het WK van vorig jaar ook nog voor de geest heb zou ik zeggen: zoek het lekker zelf uit, GB, en stuur zelf een keer Martin weg.
Kan altijd nog gaan achtervolgen als die britten zijn opgerooktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik Duitsland was en ik had eerst al die sprint gezien waarmee Cav over Sanchez heenging, nu het optreden van vandaag in ogenschouw neem en het WK van vorig jaar ook nog voor de geest heb zou ik zeggen: zoek het lekker zelf uit, GB, en stuur zelf een keer Martin weg.
En wanneer is dat? Eind oktober ergens?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kan altijd nog gaan achtervolgen als die britten zijn opgerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |