noem jij maar een paar hotels die je zou overwegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Heb de wijk bloomsbury bekeken en daar is helaas weinig goedkoops voor 2 meer te vinden in de door ons gewenste periode. Welke wijken liggen zoal in zone 1 en 2 die ook nog de moeite waard zijn?
is dat niet een beetje uit de richtingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef Gitarist het volgende:
* Gitarist gaat van volg. wk. donderdagavond t/m dinsdag 30 okt samen met vriendin naar Londen
We slapen in een hotel in West Croydon (Londen-Zuid).
Ligt eraan waar je heen wilt, maar het is snel een uur met OV richting het centrum.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
is dat niet een beetje uit de richting
Dat is niet echt in de stad inderdaad, maar volgens diverse OV-planners ben je via trein of London Overground (de voorml. East-London line) in een ruim half uurtje in het centrum van de stad. Dat lijkt mij heel goed te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
is dat niet een beetje uit de richting
Hoe het in de praktijk uit gaat vallen weet ik natuurlijk nog niet (vorige keer dat ik er was sliepen we in Docklands in een hotel, ook het reizen daarvandaan was goed te doen naar mijn mening), maar de OV-planner van TFL is best positief. Klik!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Bajskorv het volgende:
Reken het dubbele, hoewel het af hangt van waar je heen wilt. Victoria is met overground een half uur, plus wandelen 40 minuten ofzo. Maar goed, dat is Victoria. Piccadilly is al snel een uur, iets verder Noordelijk weer langer, etc...
Je hebt gelijk, het blijft niet bij die 48 minuten, maar al met al vind ik het nog wel meevallen. Ik denk dat het niet erg is om elke dag te moeten reizen. Je bent immers "op vakantie"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef GlowMouse het volgende:
48 minuten, plus een paar minuten wachten op de trein, plus ernaartoe lopen, plus bij Leicester Square weer omhoog komen, een uur ben je al snel kwijt. Maar je hebt er gelukkig over nagedacht en komt niet voor een verrassing
Haha, ik weet wat ik kan verwachten en waardeer je opmerkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Bajskorv het volgende:
Prima opties natuurlijk, wilde alleen aangeven dat het iets verder is dan een half uurtje. Voordat heel Fok opeens in West Croydon zit met klachten
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef Gitarist het volgende:
Dingen die we sowieso gaan bezoeken:
• Concert Muse (O2 Arena)
Haha precies! Ik zou er ook niet zo snel willen zitten. Als je wat meer centraal zit kun je veel ook lopend af, of je neemt de bus. Dat is ook wel leuk. Maar Musequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Bajskorv het volgende:
Prima opties natuurlijk, wilde alleen aangeven dat het iets verder is dan een half uurtje. Voordat heel Fok opeens in West Croydon zit met klachten
Als ik jou was, zou ik elke dag bij Carluccio's zitten (zelfs al is het een keten).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:17 schreef Bajskorv het volgende:
En je zit bij mij om de hoek, gezellig...
Ik ken Londen goed genoeg, er zijn meer dan genoeg betere, en leukere tenten. Neemt niet weg dat het echt een goeie keten is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik elke dag bij Carluccio's zitten (zelfs al is het een keten).
Waar is je hotel ongeveer? En reis je op dag 1 heen en op dag 3 terug?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Reiverdemon het volgende:
Binnenkort naar Londen.
Ik neem zeer waarschijnlijk de Oyster kaart voor het vervoer.
Alleen is het beter om hem nu al online te bestellen, of pas op Heathrow ergens te halen?
Ook welk bedrag is het handigste om erop te zetten als je 3 dagen gaat. (dus niet dat je na dag1 hem alweer moet opladen)
Alvast bedankt.
Nooit vantevoren kopen. Nergens voor nodig. Gewoon als je aankomt op het metrostation eentje kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Reiverdemon het volgende:
Binnenkort naar Londen.
Ik neem zeer waarschijnlijk de Oyster kaart voor het vervoer.
Alleen is het beter om hem nu al online te bestellen, of pas op Heathrow ergens te halen?
Ook welk bedrag is het handigste om erop te zetten als je 3 dagen gaat. (dus niet dat je na dag1 hem alweer moet opladen)
Alvast bedankt.
Aardig hotel, was er vorig jaar in december met de kerstdagen. Gewoon simpel maar clean, niet meer nodig als je er alleen bent voor ontbijt en om te slapen. Vijf minuten van tottenham court road en begin oxford, leuk parkje aan de overkant en het museum op hele korte afstand. Perfecte vermaakt in ieder geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Reiverdemon het volgende:
Vrijdagmiddag aankomst, en Maandagavond weer terug.
Hotel Royal National bij het British museum. Schijnt het grootste hotel van londen te zijn. Dus ben benieuwd naar het doolhof.
@Zeebeschuit
OK. Had al wat gelezen erover. En het grootste nadeel zou de rij voor het loket zijn.
Je kun vanaf daar veel dingen belopen. Je kunt beginnen met 15 pond, en eventueel later nog 5 of 10 pond erbij doen. Als je nu al weet dat je veel de metro gaat pakken kun je er ook 25 pond opzetten. Het opladen kan met je bankpas en kost een minuut bij een automaat, dus het is niet heel erg als er te weinig opstaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Reiverdemon het volgende:
Vrijdagmiddag aankomst, en Maandagavond weer terug.
Hotel Royal National bij het British museum. Schijnt het grootste hotel van londen te zijn. Dus ben benieuwd naar het doolhof.
@Zeebeschuit
OK. Had al wat gelezen erover. En het grootste nadeel zou de rij voor het loket zijn.
Ik weet dat het populair is om plaatsnamen af te korten, maar een buitenlandse collega die dat deed kreeg bij het station een heel duur kaartje naar Liverpool ipv een kaartje naar Liverpool Street. Hij had 'maar' 2 uur vertraging opgelopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Aardig hotel, was er vorig jaar in december met de kerstdagen. Gewoon simpel maar clean, niet meer nodig als je er alleen bent voor ontbijt en om te slapen. Vijf minuten van tottenham court road en begin oxford, leuk parkje aan de overkant en het museum op hele korte afstand. Perfecte vermaakt in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |