quote:
Waar ga je heenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Kally het volgende:
Maar goed vanavond eerst op date met oudste
The Dark Knight risesquote:
Verslag erna gaarnequote:
quote:
Dat spel dat je 2 teams hebt en de bal moet gooien en wie geraakt wordt is uitquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat spel dat je 2 teams hebt en de bal moet gooien en wie geraakt wordt is uit
Jaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja. We speelden het ook wel eens met een mat die dan niet mocht vallen ofzo
Ja ik lees meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zijn typische kenmerken van homoseksuelen?
Wat eenquote:
Lekkere jongetjes in de douchesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef iBenny het volgende:
Wat dat betreft mis ik de gymlessen wel ja
Ik ben dan ook slechts op mannen georrienteerd. Meer niet. Want ik kan ook auto rijden, kaartlezen en ik kan niet koken. En heb geen kledingsmaak.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Kally het volgende:
René je bent duidelijk een nep hommo, jij harst heul niet je lichaam
Oh you fake youquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben dan ook slechts op mannen georrienteerd. Meer niet. Want ik kan ook auto rijden, kaartlezen en ik kan niet koken. En heb geen kledingsmaak.
Ik heb dan liever rolfondant... marsepijn vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net nog marsepein gehaald, als het verven klaar is ga ik me op de taarten storten
Ja wtfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Echt, die vooroordelen in dat topic ook.
Ja dan moest ik langs de molen en daar was ik niet in de buurt, die heeft de lekkerstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb dan liever rolfondant... marsepijn vind ik niet zo lekker
Daar zijn we mensen voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Echt, die vooroordelen in dat topic ook.
Die is minder lekkerquote:
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BSquote:
En ik kan het wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BS
BS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BS
stierenpoepquote:
Hahaha, ik had Silke te pakken in de Efteling.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie altijd dat gezeur over wat een homo definieert, een lesbie, een man, een vrouw.
Dat sommige mannen iets niet durven te doen omdat ze bang zijn dat ze dan vrouwelijk worden gevonden. Kom op zeg.
Nou dat vandaar ook mijn het zijn net mensen, ik ken genoeg mensen die homo, lesbisch of bi zijn en ik kan nou echt niet zeggen dat er iets is waardoor ik dat ziequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie altijd dat gezeur over wat een homo definieert, een lesbie, een man, een vrouw.
Dat sommige mannen iets niet durven te doen omdat ze bang zijn dat ze dan vrouwelijk worden gevonden. Kom op zeg.
Oooooooooh. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik had Silke te pakken in de Efteling.
"Wat vind jij van vrouwen"
Ik: "Vraag dat Bella maar"
quote:
Kersensmaakjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat vandaar ook mijn het zijn net mensen, ik ken genoeg mensen die homo, lesbisch of bi zijn en ik kan nou echt niet zeggen dat er iets is waardoor ik dat zie
Voor mij zijn het mensen, ieder met zijn eigen dingen en smaak
Dan zoek je maar een ander!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zoeen dolsje en gebbana dekbedovetek!
Dan neem ik die kamer welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
had ik ook tijdje terug. blek later dat mn kniebanden ook een klapje hadden gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hommo's en lebbo's!
Heb lekker gevoetbald.Schaafwondje op de knie opgelopen. Stromend bloed en al, maar het was heerlijk.
tut ze en date zequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef Kally het volgende:
Zo maar eens even tutten en dan op date met zoonlief
Dank jequote:
Nope we gaan naar The Dark Knight Risesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker welke film? madagascar? ice age?
of iets anders?
ik zo naar een huwelijk
hehehe ok dat is iets totaal anders. wel een goede keuze denk ik. wil ik ook nog zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope we gaan Naar The Dark Knight Rises
Ja Bella is al geweest en zei dat hij top was, dus daar kan ik wel van uit gaan danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ok dat is iets totaal anders. wel een goede keuze denk ik. wil ik ook nog zien
jij ookeen fijne avondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Bella is al geweest en zei dat hij top was, dus daar kan ik wel van uit gaan dan
Goed ik ga onderweg, fijne avond
opstoken dat meubilairquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef gomi het volgende:
[..]
lol een bbq zonder kolen? dat wordt dus rauw vlees of bestellen?
yeah eigenlijk wel ja. en de persoon die verantwoordelijk was voor de kolen als eerste op t rooster leggenquote:
Zeker minder. Ben altijd weer blij als ik er zo goed als ongeschonden af kom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik ook tijdje terug. blek later dat mn kniebanden ook een klapje hadden gehad.
dat was ff minder
Doenquote:
Er was 1 ding wat mij opviel, hij zag als Bruce waar een bepaald iemand was en vroeg later als Batman waar die persoon dus wasquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Er was 1 ding wat mij opviel, hij zag als Bruce waar een bepaald iemand was en vroeg later als Batman waar die persoon dus was
Ik ben normaal niet zo snel van die dingen zien dus het was echt opvallend
Vet, Star Warsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
m'n zusje is hier dit weekend, en we gingen vandaag naar de tweedehands platen/games/dingen winkel
Pakt zij in vijf minuten tussen de stapels LP's de soundtrack van Star Wars op LP voor 5 euro, en een album van Kraftwerk![]()
Die had echt teveel mazzelIk heb nog een leuk Beatles album gevonden gelukkig
expandablequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:59 schreef Kally het volgende:
Oh en nieuwe Spiderman komt ook
En expandebles 2
Heerlijk die ouwe knarren
Oh ja, ik wist even niet meer hoe het te schrijvenquote:
Ik zie het al voor me, de hele cast in fat suitsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist even niet meer hoe het te schrijven
Was nog een film die mij wel goed leek, maar weet de naam niet meer
Al die ouwe hoofdjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, de hele cast in fat suits
WTFquote:Op zondag 29 juli 2012 01:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Thuisss
Een of andere mongol die vond ons teveel lawaai maken ofzoDus die gooide van 5 hoog ofzo een waterballon naar beneden.. recht op mijn hoofd. schrok me de tyfus, zeiknat.
![]()
Ik was witheetquote:
Zo stond ik te spinnen inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef iBenny het volgende:
Maar ook geen waarschuwing/vraag of het wat zachter kon ofzo?
Is toch te idioot voor woorden eigenlijk
Dus dat lossen we tegenwoordig dan maar op met waterballonen? Mooi... weet ik dat voor een volgende keerquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo stond ik te spinnen inderdaad
"Zeg even dat het zachter moet"
"Moet hem niet voor m'n auto krijgen"
Dit-dat
Ja, kansloze uitspraak weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo stond ik te spinnen inderdaad
"Zeg even dat het zachter moet"
"Moet hem niet voor m'n auto krijgen"
Dit-dat
Dus, vanaf nu altijd 10 waterballonnen bij je hebben!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat lossen we tegenwoordig dan maar op met waterballonen? Mooi... weet ik dat voor een volgende keer
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 01:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus, vanaf nu altijd 10 waterballonnen bij je hebben!
Ik huil van binnen. Kan niet meer huilen met tranen hieromtrent.quote:
Wierddddquote:Op zondag 29 juli 2012 01:54 schreef iBenny het volgende:
Bij mij is het weer zo'n tickerding boven de advertenties geworden. En de chat is nu links
Nou ja heb mijn dagen al helemaal volgestouwd met klussenquote:
Rustig aaaaanquote:Op zondag 29 juli 2012 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja heb mijn dagen al helemaal volgestouwd met klussen
Ohquote:
Wat verwacht je dat ik doe vanaf hier?quote:
Dan had ik op moeten staanquote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Stuur hem een whatsapp, dan hoort ie z'n telefoon. Dat is een grotere liefde voor hem dan dat ik ben. Dan is ie van me af.. maar dat is ie ondertussen al
Houd je bek serpent. Vind je lekker.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Stuur hem een whatsapp, dan hoort ie z'n telefoon. Dat is een grotere liefde voor hem dan dat ik ben. Dan is ie van me af.. maar dat is ie ondertussen al
Sterkte Siepquote:Op zondag 29 juli 2012 10:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga even knuffelen met jongste die gaat 1 nachtje bij mijn broer slapen en zo al weg
Op zondag?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:54 schreef Lutte het volgende:
Zo m'n foldertjes doennnZie er uit als een uitgewrongen dweil maar de zon maakt veel goed zullen we maar zeggen
De bezorgdagen op papier zijn maandag/dinsdag, maar liever op zondag. Maar als ze dat neerzetten moeten ze vast meer betalenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik folders bezorgde, 10 jaar geleden, was dat echt uit den boze!
Vanuit het bedrijf is het liever zondag?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
De bezorgdagen op papier zijn maandag/dinsdag, maar liever op zondag. Maar als ze dat neerzetten moeten ze vast meer betalen
Ik vind het wel handig, maandag/dinsdag zit ik dadelijk in Nijmegen dus ja.
Jupquote:Op zondag 29 juli 2012 11:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanuit het bedrijf is het liever zondag?
Ah, ok!quote:Op zondag 29 juli 2012 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupIs gekomen toen er een krantje bijzat dat 'Het Zondagsnieuws' heette en daar kwamen positieve reacties op en is gebleven
Krant zit er nu dus niet meer bij, zuigt flink, scheelt bijna vijf euro in de weekquote:
Dat is wel handigquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder had altijd het depot waar je de folders kon afhalen als bezorger zijnde.. Ik bezorgde meestal al op zaterdag na 17.00 uurWij hadden de boel toch al op donderdag/vrijdag in huis
Vroeger ook folders bezorgd. Ik bezorgde ze ook altijd al in het weekend ipv ma/di.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik folders bezorgde, 10 jaar geleden, was dat echt uit den boze!
Kom mij helpen met vervenquote:
hey hallo, hoe is het met jou?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Vroeger ook folders bezorgd. Ik bezorgde ze ook altijd al in het weekend ipv ma/di.
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef borisz het volgende:
Ja hoi
Goed. Lekker twee weken sport voor de boeg
Zondagnieuwsquote:Op zondag 29 juli 2012 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupIs gekomen toen er een krantje bijzat dat 'Het Zondagsnieuws' heette en daar kwamen positieve reacties op en is gebleven
Hockey op een blauw veldquote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef borisz het volgende:
Ja hoiwisselvallig tal meldt zich en deze SC staat nog altijd in MYAT
Goed. Lekker twee weken sport voor de boeg
Ik ook, maar niet op zondagquote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Vroeger ook folders bezorgd. Ik bezorgde ze ook altijd al in het weekend ipv ma/di.
Dat is echt domquote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondagnieuws
Dat heb ik een paar maanden bezorgd, maar de tijden kwamen echt niet uit. Ik kon pas ergens laat in de middag de folders ophalen en moest ze de volgende dag voor 10.00 uur hebben bezorgd![]()
Zitten niet naast elkaarquote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Kally het volgende:
Dat gaan jullie via Fok! zeggen terwijl jullie naast elkaar zitten?
quote:
Mag ik een hele bank voor mezelf?quote:
quote:
Helleuquote:
Waar naar? of je in je eentje zit?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef Kally het volgende:
Mijn god, allemaal collega's die vandaag afscheid nemen op de zaak
Ik zie het ene na het andere bericht verschijnen op FB, ben benieuwd morgen.
Het lijkt er bijna opquote:
Dat lieve René heb ik je zeker al 30 x verteld, dat ik vrijdag ook eerst moet werkenquote:
Ow fuck, is ook zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat lieve René heb ik je zeker al 30 x verteld, dat ik vrijdag ook eerst moet werken
twitter:frenkrijkaard twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:44:36Vos doet Veni, vidi, fietsie. Eerste goud voor Nederland. Bravo! #OS2012 #vos reageer retweet
quote:
Imogen Cairnsquote:Op zondag 29 juli 2012 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben voor de Italiaanse en Australische turnmeisjes omdat ze leuke namen hebben.
Vanessa Ferrari.
Ashleigh Brennan.
Imogen, bazennaam.quote:
Zwemmen, hockey, gymnastiek, badminton, volleyball, veel sporten eigenlijk.quote:
Dat heb ik ook met voetbal en tennis. Doe dan zaalvoetbal of beachvoetbal ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwemmen, hockey, gymnastiek, badminton, volleyball, veel sporten eigenlijk.
Behalve sporten die je normaal al te veel ziet, voetbal en tennis, die vind ik op de OS minder.
Ik heb woensdag en donderdag de hele dag voetbal gekekenquote:
Dit, vooral zwemmen en op de winterspelen schaatsenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwemmen, hockey, gymnastiek, badminton, volleyball, veel sporten eigenlijk.
Behalve sporten die je normaal al te veel ziet, voetbal en tennis, die vind ik op de OS minder.
Daarom vind ik dat juist zo mooiquote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
20km en 50km snelwandelen is er. Laatste alleen voor mannen.
Ik kan er niet naar kijken, ziet er zo onnatuurlijk en naar uit.
Is een kwestie van voldoen aan de eisen van de eigen nationale sportbond op het specifieke onderdeel. En dan is het de eigen invulling. Phelps probeert dus veel, maar dat is wel echt enorm intensief.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Even vraagje. Als je zwemt, hoe bepaal je dan of wie bepaalt met hoeveel onderdelen je meedoet?
Aha! Oké.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een kwestie van voldoen aan de eisen van de eigen nationale sportbond op het specifieke onderdeel. En dan is het de eigen invulling. Phelps probeert dus veel, maar dat is wel echt enorm intensief.
Ja dat zal wel vuigaardquote:Op zondag 29 juli 2012 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwemmen is toch wel de sport hè.
Ik word helemaal wild van beachvolleybal.Ben ik veel aan het kijken vandaag.
Nederland heeft hele strenge eisen, omdat er wel kansen moeten zijn op topprestaties. Het meedoen is belangrijker dan winnen zie je bij de onbekende landjes die meedoen. Is bij Nederland niet mogelijk.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
Lut
http://www.smulweb.nl/rec(...)-met-ciroensorbetijs
Nee?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, had je al gezien wat mijn zusje en ik aan LP's geoogst hebben gister?
Ik vond the Red Album tussen een stapel LP's, en mijn zusje vond gewoon een Kraftwerk LP, en als klapper de sound track van Star Wars op vinyl voor 5 fucking euroquote:
Ik wist niet eens dat ze die op lp hadden.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond the Red Album tussen een stapel LP's, en mijn zusje vond gewoon een Kraftwerk LP, en als klapper de sound track van Star Wars op vinyl voor 5 fucking euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers, moet toch eens vaker langs dat winkeltje lopen hier
't ding is gewoon uit 77 of zo, en na schoonmaken gewoon goedquote:Op zondag 29 juli 2012 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze die op lp hadden.
eerste eis is voldoen aan ioc limiet, dan kun je als land nog een eigen, scherper limiet hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een kwestie van voldoen aan de eisen van de eigen nationale sportbond op het specifieke onderdeel. En dan is het de eigen invulling. Phelps probeert dus veel, maar dat is wel echt enorm intensief.
imperial march heb ik tijdje als ringroon op mn foon eghad.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond the Red Album tussen een stapel LP's, en mijn zusje vond gewoon een Kraftwerk LP, en als klapper de sound track van Star Wars op vinyl voor 5 fucking euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers, moet toch eens vaker langs dat winkeltje lopen hier
Ik vind die extra eisen onzin. Boonstra liep dik de internationale norm maar nee hoor Nederland heeft weer iets aanvullends. Rus had ook op Wimbledon mee kunnen doen, want ze zou kunnen invallen als eerste alt. Ging dus niet door.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nederland heeft hele strenge eisen, omdat er wel kansen moeten zijn op topprestaties. Het meedoen is belangrijker dan winnen zie je bij de onbekende landjes die meedoen. Is bij Nederland niet mogelijk.
Die is er al jarenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/the-big-penis-book-3d/1001004010992965![]()
In 3Dquote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is er al jaren
Was altijd Tom Jones geloof ik, stond iig erg hoog, dit is de herziene versie
Nietus Greunquote:
Denemarkenquote:
Ja leukquote:
Jaquote:
Ik pasquote:
Moet kunnen...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb lekkere trek..
2x taart op een dag is wel veel he?
Voel je je dik door, heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb lekkere trek..
2x taart op een dag is wel veel he?
Ja, maar ik kan morgen toch weer sportenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voel je je dik door, heb ik van horen zeggen.
Moet je wel sochtendsquote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan morgen toch weer sporten
Nog even en ik ga je weer irriteren. I know howquote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik. Doe ik ook wel hoor.. wees maar gerust, SERPENT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |