quote:
Waar ga je heenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Kally het volgende:
Maar goed vanavond eerst op date met oudste
The Dark Knight risesquote:
Verslag erna gaarnequote:
quote:
Dat spel dat je 2 teams hebt en de bal moet gooien en wie geraakt wordt is uitquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat spel dat je 2 teams hebt en de bal moet gooien en wie geraakt wordt is uit
Jaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja. We speelden het ook wel eens met een mat die dan niet mocht vallen ofzo
Ja ik lees meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zijn typische kenmerken van homoseksuelen?
Wat eenquote:
Lekkere jongetjes in de douchesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef iBenny het volgende:
Wat dat betreft mis ik de gymlessen wel ja
Ik ben dan ook slechts op mannen georrienteerd. Meer niet. Want ik kan ook auto rijden, kaartlezen en ik kan niet koken. En heb geen kledingsmaak.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Kally het volgende:
René je bent duidelijk een nep hommo, jij harst heul niet je lichaam
Oh you fake youquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben dan ook slechts op mannen georrienteerd. Meer niet. Want ik kan ook auto rijden, kaartlezen en ik kan niet koken. En heb geen kledingsmaak.
Ik heb dan liever rolfondant... marsepijn vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net nog marsepein gehaald, als het verven klaar is ga ik me op de taarten storten
Ja wtfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Echt, die vooroordelen in dat topic ook.
Ja dan moest ik langs de molen en daar was ik niet in de buurt, die heeft de lekkerstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb dan liever rolfondant... marsepijn vind ik niet zo lekker
Daar zijn we mensen voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Echt, die vooroordelen in dat topic ook.
Die is minder lekkerquote:
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BSquote:
En ik kan het wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BS
BS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar zeggen dat homo's hun hele lichaam harsen is gewoon dikke BS
stierenpoepquote:
Hahaha, ik had Silke te pakken in de Efteling.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie altijd dat gezeur over wat een homo definieert, een lesbie, een man, een vrouw.
Dat sommige mannen iets niet durven te doen omdat ze bang zijn dat ze dan vrouwelijk worden gevonden. Kom op zeg.
Nou dat vandaar ook mijn het zijn net mensen, ik ken genoeg mensen die homo, lesbisch of bi zijn en ik kan nou echt niet zeggen dat er iets is waardoor ik dat ziequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
Siewosie altijd dat gezeur over wat een homo definieert, een lesbie, een man, een vrouw.
Dat sommige mannen iets niet durven te doen omdat ze bang zijn dat ze dan vrouwelijk worden gevonden. Kom op zeg.
Oooooooooh. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik had Silke te pakken in de Efteling.
"Wat vind jij van vrouwen"
Ik: "Vraag dat Bella maar"
quote:
Kersensmaakjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat vandaar ook mijn het zijn net mensen, ik ken genoeg mensen die homo, lesbisch of bi zijn en ik kan nou echt niet zeggen dat er iets is waardoor ik dat zie
Voor mij zijn het mensen, ieder met zijn eigen dingen en smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |