ze zouden oude vrakken op de zelfde eisen moeten keuren als moderne auto's zou goed opruimen danquote:
owww je weet niet eens wat ik krijg of win....quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ze zouden oude vrakken op de zelfde eisen moeten keuren als moderne auto's zou goed opruimen dan
met al die aanrijdingen hebben we daar niet eens oren naarquote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef T42 het volgende:
[..]
owww je weet niet eens wat ik krijg of win....(tis niet eens een vw)
natuurlijk wat zou je ook aan je oren hebben tochquote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
met al die aanrijdingen hebben we daar niet eens oren naar
geen tering dingenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef dribbel79 het volgende:
Iedere motorrijder die ik ken onderhoudt z'n fiets keurig, als je dat niet doet kan je echt zware problemen krijgen omdat je erg kwetsbaar bent...automobilisten kijken hier i.m.o. anders tegenaan...
Dus geen APK
Ps: de mensen die de petitie onzin vinden en als reden "ik vind motoren teringdingen" opgeven zijn sneu
Harley Davidson Liberator uit 1932 bijv.? Ga ik binnenkort op rijden....suicide clutch, geen idee wat dat isquote:Op zondag 29 juli 2012 17:03 schreef T42 het volgende:
[..]
geen tering dingenzou wel willen rijden op een pre ww2 motor (vallen dan toch buiten de apk regels
)
klinkt iig goedquote:Op zondag 29 juli 2012 18:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Harley Davidson Liberator uit 1932 bijv.? Ga ik binnenkort op rijden....suicide clutch, geen idee wat dat is
Als ze toch netjes onderhouden zijn is voor de meeste motorrijders die apk een formaliteit, snap de weerstand dan ook niet. Als het 1 mensen leven redt, is het het al waard.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef dribbel79 het volgende:
Iedere motorrijder die ik ken onderhoudt z'n fiets keurig, als je dat niet doet kan je echt zware problemen krijgen omdat je erg kwetsbaar bent...automobilisten kijken hier i.m.o. anders tegenaan...
Dus geen APK
Ps: de mensen die de petitie onzin vinden en als reden "ik vind motoren teringdingen" opgeven zijn sneu
wat zijn de kosten dan in tijd registratie alles?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als ze toch netjes onderhouden zijn is voor de meeste motorrijders die apk een formaliteit, snap de weerstand dan ook niet. Als het 1 mensen leven redt, is het net al waard.
's ochtends brengen 's avonds halen net als met een auto.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat zijn de kosten dan in tijd registratie alles?
ja maar we hadden wrakken op de weg. dat is bij motoren niet / nauwelijks zo dus de winst is veel kleiner.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
's ochtends brengen 's avonds halen net als met een auto.
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Terecht, laat maar snel komen die apk voor de motoren.
Irritante herrie krengen.
Maar het gaat geen levens redden, mensen die hun motor verweerlozen zijn al suicidaal genoeg..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als ze toch netjes onderhouden zijn is voor de meeste motorrijders die apk een formaliteit, snap de weerstand dan ook niet. Als het 1 mensen leven redt, is het het al waard.
Voor auto's is het ook alleen maar ingevoerd om de bovag te plezieren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef kievit19 het volgende:
even een knuppel in het kippenhok gooien, maar waarom is het voor een motor belachelijk en voor een auto niet?
schakelen als bij een auto, succes!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Harley Davidson Liberator uit 1932 bijv.? Ga ik binnenkort op rijden....suicide clutch, geen idee wat dat is
sprak de jaloerse audi-rijder vanuit de file...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Terecht, laat maar snel komen die apk voor de motoren.
Irritante herrie krengen.
quote:
Oh nee, dat is het totaal niet. Maar ik woon langs een dijk. En die eikels vinden het leuk om in het weekend als jij rustig in je tuin aan t genieten bent van het weer even langs te toeren vol gas. En dan niet 1 motor maar gelijk 10+ achter elkaar. Ga maar naar Assen als je wilt racen. Net zo associaal als sjonnies die in hun auto de rust en veiligheid verstoren.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sprak de jaloerse audi-rijder vanuit de file...
En in hoeverre ben jij geholpen als iedereen met een open pijp netjes voor de apk met een schroefje z'n dbkiller erin draait, en na de keuring weer eruit?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, dat is het totaal niet. Maar ik woon langs een dijk. En die eikels vinden het leuk om in het weekend als jij rustig in je tuin aan t genieten bent van het weer even langs te toeren vol gas. En dan niet 1 motor maar gelijk 10+ achter elkaar. Ga maar naar Assen als je wilt racen. Net zo associaal als sjonnies die in hun auto de rust en veiligheid verstoren.
Je neemt ook deel in het verkeer en dus moet je ook maar aan de apk eisen voldoen met je motor.
Ik heb ook last van herriemakers, gaan we nu maar alles verbieden? Heb je als je naast een dijkje woont..quote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, dat is het totaal niet. Maar ik woon langs een dijk. En die eikels vinden het leuk om in het weekend als jij rustig in je tuin aan t genieten bent van het weer even langs te toeren vol gas. En dan niet 1 motor maar gelijk 10+ achter elkaar. Ga maar naar Assen als je wilt racen. Net zo associaal als sjonnies die in hun auto de rust en veiligheid verstoren.
Je neemt ook deel in het verkeer en dus moet je ook maar aan de apk eisen voldoen met je motor.
Onderbouw je post dan fatsoenlijk, dan krijg je ook niety zulke reaktiesquote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |