Ik sluis jullie wel naar binnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy gaat ons echt niet binnen laten hoor.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
grmbl stomme mensen die zeggen dat ik op liv tyler lijk.. en waarom ik geen beugel neem omdat 1 tandje iets scheef staat BLEHHHH grrrrrr WOEDEAANVAL GRRRRRRR
Ik vind een beugel dezelfde soort ingreep als een rubberen tiet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
voor 1 tand een beugel nemenIjdeltuiten.
Kijk, ik snap dat mensen die niet zo goddelijk zijn als wij dat wellicht zouden doen, maar bij ons is het enkel iets dat ons benaderbaar maakt, dat mensen ons durven toe te spreken, omdat ze zien dat wij ooit toch een mensenlijke flaw hadden.
Score!quote:
Dat was eigenlijk wel iets dat ik overwoog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind een beugel dezelfde soort ingreep als een rubberen tiet.
Wat mij betreft geen probleem, alleen vrouwen willen nooit te lang bij me in de buurt blijvenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je ze dan ook bij je houd is het goed
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentLiv Tyler
![]()
![]()
Blijven ademen scheef staan en mn scheve tandje showenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven, en blijven lachen
Ik zou je kaaklijn iets laten optimizen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel iets dat ik overwoog.
Jij bent toch al een keer bij roy in zn kroeg geweest?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen probleem, alleen vrouwen willen nooit te lang bij me in de buurt blijven
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
voor 1 tand een beugel nemenIjdeltuiten.
Kijk, ik snap dat mensen die niet zo goddelijk zijn als wij dat wellicht zouden doen, maar bij ons is het enkel iets dat ons benaderbaar maakt, dat mensen ons durven toe te spreken, omdat ze zien dat wij ooit toch een mensenlijke flaw hadden.
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Blijven ademen scheef staan en mn scheve tandje showen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch al een keer bij roy in zn kroeg geweest?
Dat is een feitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..
Past gewoon bij me.. dit ben ik.. mensen moeten niet zo moeilijk doen!
Whut? Ga je me dan mooi maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Ow snel kijken wanneer de visagiecursussen weer beginnen
Hahaha dan ben ik best blij met livquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ach ja ik word meestal met Herman (idols) vergeleken. Geen idee waarom
Kloptquote:
Je kan gewoon niet zo goed zingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ach ja ik word meestal met Herman (idols) vergeleken. Geen idee waarom
Roy wil met je mee geloof ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Ow snel kijken wanneer de visagiecursussen weer beginnen
Liv was gister nog op TVquote:
Ik denk hetquote:
Denk dat het moeilijk wordt Evie, ik zal je gezicht volledig vol moeten klodderen.quote:
Roy weet daar niks meer vanquote:
Vloog er een of ander groot insect achter je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..].... Ik schrok net toen ik in de spiegel keek...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk dat het moeilijk wordt Evie, ik zal je gezicht volledig vol moeten klodderen.
En dan van scratch alles wegsnijden.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Vloog er een of ander groot insect achter je?
Geweldig mannetje!quote:
Ik ben bijzonder vaardig met de scalpel no. 12.quote:
Make up moet je aanbrengen bij vrouwen, hoe kan dat nu gay zijn?quote:
niet in mijn lijfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder vaardig met de scalpel no. 12.
[glad ijs]quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie meer van de treinen was?
Nee, de primer moet je sculpturen, niet je gezicht. En dan gewoon afsauzen en kwasten.quote:
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, de primer moet je sculpturen, niet je gezicht. En dan gewoon afsauzen en kwasten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..Gaat niet door
WAT IS ER MIS MET MIJN KAAKLIJNquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je kaaklijn iets laten optimizen.
Ik heb ook 1 scheve tandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..
Past gewoon bij me.. dit ben ik.. mensen moeten niet zo moeilijk doen!
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..Gaat niet door
Goede MIquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |