Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?
Ik heb er hier nog 2 die je mag komen ophalen
Hmpf, misschien vanavond, ik ben nu niet zo into lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT
Je moet voor de grap eens de stukjes lezen van deze kerel:
http://www.geekologie.com/
Wat een held
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een vodka uit siberie gescoord waar alleen maar cyrillische letters op staan
En dan is het goeie vodka?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een vodka uit siberie gescoord waar alleen maar cyrillische letters op staan
Daar hoopten GvsE en ik al op!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastig
Lijkt me geen crterium maar het maakt het wel wat meer kicken. Naar verluidt is hij wel batchgestookt.quote:
Daarom heb ik er zin an.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoopten GvsE en ik al op!!
Wist je al dat Roy sinds gisteren uit de kast is? HINT HINT
Deze zijn heel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastig
Geen slecht idee om dat eens te proberen, de twee zit immers binnenkort in de klok.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoopten GvsE en ik al op!!
Wist je al dat Roy sinds gisteren uit de kast is? HINT HINT
Geen GHB?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze zijn heel lief hoor.
En je krijgt er ducttape bij
Over wat voor soort cadeautjes gaat dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaRoy
ik doe alleen aan geven en niet ontvangen
Daar is maar een manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor soort cadeautjes gaat dit?
Als ik mij er in verdiep zal dat best wel lukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We achten jou kundig genoeg om dat zelf in elkaar te mengen.
Sla je voor die meet wel een groot verpakking GHB in dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat heb ik straks zelf nog nodig om weer een beetje tot rust te kunnen komen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was 'ie nog een beetje vloeibaar?
Huftersquote:
Geen probleem, wil je roy zn nummer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaRoy
ik doe alleen aan geven en niet ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |