daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!quote:
Je wilt gekieteld worden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!
buiten dat... denk je niet dat ik meer te doen heb??
als je denkt mij stil te krijgen, moet je met beter geschud komen... (daarbij laat je je broek maar aan!!)
Nu welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je wilt gekieteld worden?
Ik ben weer terug. Misschien ten overvloede, maar wisten jullie dat er een bekertje 2 espresso's passen?
Enkele reis dan toch wel he... geen retourtje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef Inlognaam het volgende:
Die gast moeten ze naar het Eurovisie songfestival sturen. Als ie dan niet wint, dan moeten we er gewoon definitief mee stoppen.
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar is meer voor nodig... maar ik zal je in je waan laten!!
Vaatwasser ftwquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.
Afwas is trouwens klaar, wát een klotewerk is dat toch ook.![]()
Ik ook met m'n grote bek.....
Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb al vele liedjes die nergens over gaan!"![]()
Sorry vannellequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb al vele liedjes die nergens over gaan!"![]()
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.quote:
Als ik jou toch niet had om me te steunen in het leed dat afwassen heet....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.
kunt ook gewoon geld geven aan degene die het kan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook letters typen ipv alleen maar smilies, dan geloof ik je misschien.
Afwas is trouwens klaar, wát een klotewerk is dat toch ook.![]()
Ik ook met m'n grote bek.....
vaatwasser!!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat wrijven hoeft dus niet meer met een vaatwasser. Mevrouw Bosch droogt de vaat ook namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |