En het peloton nog niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:01 schreef One_of_the_few het volgende:
4:20 voor. Kopgroep rijdt best door.
$quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:08 schreef Chiappucci het volgende:
Wat zit Kiryienka nu op kop te rijden.
Een Friesquote:
Waarom zijn die niet te horen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
Wel lekker rustig via de stream zonder Dijkstra en Smeets.
Er is nog geen mogelijkheid om commentaar toe te voegen aan streams? Ook bij andere sporten niet.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:24 schreef Zelva het volgende:
Tsjonge jonge, dan heeft de NOS 60 man beschikbaar om dit in beeld te brengen, is een beetje informatie tijdens de koers nog teveel gevraagd...
Dat het opmerkelijk was dat Menchov erbij zat omdat ie nooit wakker is voor 15:00quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zat naar de stream te kijken.
Tuurlijk wel, maar er is op dit moment gewoon niemand die live het wielrennen becommentarieert. Je denkt toch niet dat Mart alleen voor een stream een beetje gaat lullen? Die wachten tot het weer op tv komt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog geen mogelijkheid om commentaar toe te voegen aan streams? Ook bij andere sporten niet.
De eerste stream is van Nederland 1 en daar is wel commentaar bij, of kijk je niet de streams van de NOS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zat naar de stream te kijken.
Die informatie wordt niet aangeleverd door de Engelse regie, dus die kan de NOS er moeilijk bij verzinnen.quote:
Ja, ben nu geswitcht, maar had daarvoor geen behoefte aan geturn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste stream is van Nederland 1 en daar is wel commentaar bij, of kijk je niet de streams van de NOS?
Er is geen Engelse regie, dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef Saysem het volgende:
[..]
Die informatie wordt niet aangeleverd door de Engelse regie, dus die kan de NOS er moeilijk bij verzinnen.
Ah dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is geen Engelse regie, dat zeg ik toch.
NOS brengt marathon en wielrennen op Spelen in beeld
En waarom niet? Hij wordt gewoon betaald. Desnoods laat je het één van de twee doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar er is op dit moment gewoon niemand die live het wielrennen becommentarieert. Je denkt toch niet dat Mart alleen voor eens stream een beetje gaat lullen? Die wachten tot het weer op tv komt.
De Spanjaard Castaviejo.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij wordt gewoon betaald. Desnoods laat je het één van de twee doen.
Dat doet de NOS nooit. Ik snap ook totaal niet waarom de NOS het wielrennen mocht doen want dat kunnen ze totaal nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:31 schreef Wrijfhout het volgende:
Is het teveel moeite om de nog af te leggen kilometer bovenin beeld te plaatsen?
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:31 schreef Maver24 het volgende:
nog steeds geen box hill ?, hoelang duurt een rondje wel niet dan ?, 11.00 al begonnen
aaah dat wist ik niet. dus eerst een grote omloop en dan kleine omloopjes,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?
Snapte ik ook al niet, zeker nadat je in de Tour zag hoe mooi die Fransen dat in beeld konden brengen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat doet de NOS nooit. Ik snap ook totaal niet waarom de NOS het wielrennen mocht doen want dat kunnen ze totaal nietAmstel Gold Race is qua camera's en info altijd met afstand de slechtste klassieker.
Maar ook een aantal grote landen niet mee, USA, Italië, Duitsland, dus Engeland kan nog wel wat hulp verwachten.quote:
Nog altijd beter dan Italianen of Spanjaarden, dat is qua regie altijd een rommeltje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Snapte ik ook al niet, zeker nadat je in de Tour zag hoe mooi die Fransen dat in beeld konden brengen.
USA is mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maar ook een aantal grote landen niet mee, USA, Italië, Duitsland, dus Engeland kan nog wel wat hulp verwachten.
Toch ook wel weer link deze ontwikkeling...quote:
183km nog, dat rondje is 15km? en daarna nog 40k naar de finish?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?
En Italie ook.quote:
Die van Peking was gaaaf, Athene was ook oke.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind zo'n Olympische wedstrijd altijd zo sfeerloos, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Italië is ook mee..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maar ook een aantal grote landen niet mee, USA, Italië, Duitsland, dus Engeland kan nog wel wat hulp verwachten.
Hulde dat ie toch nog zo'n afstand gereden heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]. Zie http://www.london2012.com(...)v=20120728-100850195
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:39 schreef Maver24 het volgende:
HUH, waarom dacht ik heel de tijd westra terwijl ik nu Terpstra zie ?, wtf x10000000.....
En als dat lukt, dan zitten er weer een dozijn klaar om opnieuw te vertrekken. Dan moeten de Britten al hopen dat er een Sagan tussen zit, waarbij de rest denkt "Nou, nee, die niet".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:39 schreef Remzz het volgende:
Het blijft natuurlijk anders om met een ploeg van 5 man een gat dicht te rijden dan met een ploeg van 9 man/
dacht ik ook, is dat nou een fout dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:39 schreef Maver24 het volgende:
HUH, waarom dacht ik heel de tijd westra terwijl ik nu Terpstra zie ?, wtf x10000000.....
In het lijstje stond nr. 34 ja (dat is Terpstra), maar nr. 35 (Westra) rijdt in de kopgroep.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
dacht ik ook, is dat nou een fout dan?
Toen konden ze profiteren van anderen, nu moeten ze het zelf doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik mis een beetje het overzicht van renners en tijdens e.d. dat de NOS zo netjes had tijdens de tour op hun website
Dacht serieus dat ik een Italiaanse trui zag, maar kan prima idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Geen Italiaan gezien. Wel een Iraniër in tricolore trui
Het is niet echt indrukwekkend qua percentages of iets nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig stond er veel volk op Box Hill, anders had je nauwelijks gemerkt dat het dé klim van de dag was.
Stond Iran op z'n broek, ik dacht eerst ook ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dacht serieus dat ik een Italiaanse trui zag, maar kan prima idd.
Italie:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dacht serieus dat ik een Italiaanse trui zag, maar kan prima idd.
Ik kan de landen prima onderscheidenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Italie:
[ afbeelding ]
Iran:
[ afbeelding ]
Zwemmen over 20 minuten, dan zal de NOS ook wel overschakelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, toch even overschakelen naar iets anders. Hoef niet de hele koers te zien.
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan de landen prima onderscheidenMaar zag het gewoon verkeerd.
Dat is prachtig idd, je hoort dat ze elkaar goed kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef DeeBee het volgende:
Haha, DeMart als commentator blijft voor de sfeer toch wel mooi...
Dijkstra met z'n thermosfles.
Maarten en Mart was sowieso fout gegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is prachtig idd, je hoort dat ze elkaar goed kunnen hebben
Maarten en Mart gebeurt vaak genoeg bij de klassiekers, is ook een stuk beter dan Maarten en Herbert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maarten en Mart was sowieso fout gegaan
Niet normaal idd. Ik zit het nu een tijdje te bekijken en heb gewoon nog geen kilometer gezien waar het niet minimaal 3 rijen dik staat.. aan beide kanten. Wat een volk. Lijkt wel op de Tour door Vlaanderen van een paar jaar geleden.quote:
quote:
Pas 17-17.15u.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
ik vraag toch ongeveer, over een uurtje of pas om 3 uur ofzo, ik heb echt geen idee.
http://sports-livez.com/channel/ch-1.phpquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
heeft iemand een goede livestream, want de NOS doet het bij mij niet
Staat er toch? Kan er een paar seconden naast zitten, kom na de finish maar terug , zit er niet ver naast hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
ik vraag toch ongeveer, over een uurtje of pas om 4 uur ofzo, ik heb echt geen idee.
huldequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-1.php
Met Arabisch commentaar, maar beter dan niks.
Er staan nog een paar meer streams op die site, als het wielrennen op Sporza komt schakelen ze sowieso over naar Sporza.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-1.php
Met Arabisch commentaar, maar beter dan niks.
Ik vind dat veel shirtjes er op achteruit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Zelva het volgende:
Die Canadezen hebben ook wel eens mooiere shirtjes gehad.
Nou ze zonden toch een kleine twee minuten live wielrennen uit, had je maar sneller moeten zijn.quote:
Wat het ook mag zijn ik zie er niet direct het nut van in.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef Alleskids het volgende:
komt Michael Rogers wraak nemen voor het treintje rijden voor de Britten in deTour, of is hij het geheime wapen voor GP Team Sky als spring plank? welk hart klopt er sneller in zijn wielerlijf: zijn Australische bloed of zijn Britse geldschieter?
Froome misschien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef theodoor9 het volgende:
Maar hoezo springplank? Cav gaat toch niet aanvallen de laatste 20 km ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:39 schreef Ericr het volgende:
Hij wil gewoon even laten zien dat je niet slimmer wordt van een zwemcoach aantrekken.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
heeft iemand een goede livestream, want de NOS doet het bij mij niet
Hij had toch al 15.966 gehaald? Waar was dat dan voor?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef marcodej het volgende:
15.133 voor Zonderland. Te weinig denk ik.
Voor welke ploeg fietst die ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef marcodej het volgende:
klinkt als een mooie voorsprong voor in een wielerwedstrijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef marcodej het volgende:
Op brug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij had toch al 15.966 gehaald? Waar was dat dan voor?
Ander onderdeel van het turnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij had toch al 15.966 gehaald? Waar was dat dan voor?
Nice! Maar ook zonder commentaar? Waarom zie je eigenlijk niet hoeveel sec. er tussen het peleton en de kopgroep zit en al die andere handige statistieken zoals bij de TdF?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
En kies dan Live Feed 3.
Online krijg je dankzij de transpondertjes wel een hoop terug: http://www.london2012.com(...)v=20120728-100108998quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nice! Maar ook zonder commentaar? Waarom zie je eigenlijk niet hoeveel sec. er tussen het peleton en de kopgroep zit en al die andere handige statistieken zoals bij de TdF?
Dat is lastig voor het Britse team dan, deze mannen pak je niet 1/2/3 terug. Zeker niet aangezien ze 6 minuten hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Menchov, Westra, Brajkovic, kan je toch een leuk treintje mee vormen.
welke heren?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:46 schreef baggerbaas het volgende:
Duggan wordt even lekker onderschat door de heren
geen idee, maar zijn land Australie heeft er ook niets aan. GB Team Sky had er dan meer aan gehad als Rogers in de trein vooraan in het peleton was gaan rijden, maar dat vind hij blijkbaar net iets TE opzichtigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef rolfpoland het volgende:
wat heeft sky/cavendish eraan dat rogers er tussen gaat rijden dan?
quote:I will try to be in the wheel of either Cavendish or Sagan & then overtake 'em with 100m to go
Joost mag het weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:48 schreef Oidipous het volgende:
Hoeveel minuten hebben ze nog voorsprong?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:49 schreef Marcoss het volgende:
Demare heeft een hele goede tactiek bedacht voor vandaag:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:49 schreef Marcoss het volgende:
Demare heeft een hele goede tactiek bedacht voor vandaag:
[..]
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 13:46:23Shame! According to @hfallesen (Danish TV) Matti Breschel is already out of the #OlympicRR after the crash earlier... reageer retweet
Volgens mij niet, want hij stond gewoon bij de laatste doorkomst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:52 schreef Marcoss het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 13:46:23Shame! According to @hfallesen (Danish TV) Matti Breschel is already out of the #OlympicRR after the crash earlier... reageer retweet
Elmiger zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef baggerbaas het volgende:
Van Avermaet, Gilbert, Nibali, Gesink, en nog één.
Altijd. Maar Nibali gaat ook gewoon vreselijk hard.quote:
Dat is toch geen stijl?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef drWho het volgende:
Gesink er zo'n beetje bij. Kennelijk toch een klimmetje waar het verschil gemaakt kan worden? Ben er zelf wel eens opgelopen en vond het toen goed stijl...
Steil ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef drWho het volgende:
Gesink er zo'n beetje bij. Kennelijk toch een klimmetje waar het verschil gemaakt kan worden? Ben er zelf wel eens opgelopen en vond het toen goed stijl...
Ik denk niet dat hij op dit moment in staat is de kop over te nemenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Gesink slim is, dan rijdt hij niet mee op kop.
Boom oogt vaak goed maar dat zegt ook niet alles.quote:
Die zijn in de wolken met Van Snick, die op weg is naar een medaille.quote:
Nee inderdaad. En ze worden serieus aangepakt. Leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Ja, dat doen die Britten gecontroleerd"
Die deden dus niets.
Boom oogt goed tot de finale. Is wel eens vaker gebleken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boom oogt vaak goed maar dat zegt ook niet alles.
Op dit soort kampioenschappen wel. Dan is hij altijd ook echt goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boom oogt vaak goed maar dat zegt ook niet alles.
Als ie in de finale zou liggen wel ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef drWho het volgende:
Kennelijk toch een klimmetje waar het verschil gemaakt kan worden?
Vorig jaar op het WK ook tot de laatste kilometer, maar die viel toen wat tegen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op dit soort kampioenschappen wel. Dan is hij altijd ook echt goed.
Lars moet zich ook niet melden bij de beste 5 in een pure massasprintquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorig jaar op het WK ook tot de laatste kilometer, maar die viel toen wat tegen...
Wel leuke koers nu, met die achtervolgende groep.
Als er straks 20 van die goede mannen vooraan samenkleven dan blijven die wel weg denk ik...
Die hebben met Greipel ook een goede kans in de sprint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |