En het peloton nog niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:01 schreef One_of_the_few het volgende:
4:20 voor. Kopgroep rijdt best door.
$quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:08 schreef Chiappucci het volgende:
Wat zit Kiryienka nu op kop te rijden.
Een Friesquote:
Waarom zijn die niet te horen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
Wel lekker rustig via de stream zonder Dijkstra en Smeets.
Er is nog geen mogelijkheid om commentaar toe te voegen aan streams? Ook bij andere sporten niet.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:24 schreef Zelva het volgende:
Tsjonge jonge, dan heeft de NOS 60 man beschikbaar om dit in beeld te brengen, is een beetje informatie tijdens de koers nog teveel gevraagd...
Dat het opmerkelijk was dat Menchov erbij zat omdat ie nooit wakker is voor 15:00quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zat naar de stream te kijken.
Tuurlijk wel, maar er is op dit moment gewoon niemand die live het wielrennen becommentarieert. Je denkt toch niet dat Mart alleen voor een stream een beetje gaat lullen? Die wachten tot het weer op tv komt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is nog geen mogelijkheid om commentaar toe te voegen aan streams? Ook bij andere sporten niet.
De eerste stream is van Nederland 1 en daar is wel commentaar bij, of kijk je niet de streams van de NOS?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zat naar de stream te kijken.
Die informatie wordt niet aangeleverd door de Engelse regie, dus die kan de NOS er moeilijk bij verzinnen.quote:
Ja, ben nu geswitcht, maar had daarvoor geen behoefte aan geturn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste stream is van Nederland 1 en daar is wel commentaar bij, of kijk je niet de streams van de NOS?
Er is geen Engelse regie, dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef Saysem het volgende:
[..]
Die informatie wordt niet aangeleverd door de Engelse regie, dus die kan de NOS er moeilijk bij verzinnen.
Ah dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is geen Engelse regie, dat zeg ik toch.
NOS brengt marathon en wielrennen op Spelen in beeld
En waarom niet? Hij wordt gewoon betaald. Desnoods laat je het één van de twee doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar er is op dit moment gewoon niemand die live het wielrennen becommentarieert. Je denkt toch niet dat Mart alleen voor eens stream een beetje gaat lullen? Die wachten tot het weer op tv komt.
De Spanjaard Castaviejo.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij wordt gewoon betaald. Desnoods laat je het één van de twee doen.
Dat doet de NOS nooit. Ik snap ook totaal niet waarom de NOS het wielrennen mocht doen want dat kunnen ze totaal nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:31 schreef Wrijfhout het volgende:
Is het teveel moeite om de nog af te leggen kilometer bovenin beeld te plaatsen?
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:31 schreef Maver24 het volgende:
nog steeds geen box hill ?, hoelang duurt een rondje wel niet dan ?, 11.00 al begonnen
aaah dat wist ik niet. dus eerst een grote omloop en dan kleine omloopjes,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?
Snapte ik ook al niet, zeker nadat je in de Tour zag hoe mooi die Fransen dat in beeld konden brengen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat doet de NOS nooit. Ik snap ook totaal niet waarom de NOS het wielrennen mocht doen want dat kunnen ze totaal nietAmstel Gold Race is qua camera's en info altijd met afstand de slechtste klassieker.
Maar ook een aantal grote landen niet mee, USA, Italië, Duitsland, dus Engeland kan nog wel wat hulp verwachten.quote:
Nog altijd beter dan Italianen of Spanjaarden, dat is qua regie altijd een rommeltje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Snapte ik ook al niet, zeker nadat je in de Tour zag hoe mooi die Fransen dat in beeld konden brengen.
USA is mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maar ook een aantal grote landen niet mee, USA, Italië, Duitsland, dus Engeland kan nog wel wat hulp verwachten.
Toch ook wel weer link deze ontwikkeling...quote:
183km nog, dat rondje is 15km? en daarna nog 40k naar de finish?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden eerst na het rondje toe, 100 km dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |