Geen verstand van. Ik weet alleen wat ik zelf praktisch heb ervaren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Echter zijn video's over het algemeen op 30fps/hz en heb ik ooit begrepen dat mensen het verschill boven de 100hz niet meer kunnen waarnemen. Daarom snap ik niet dat jij het verschil tussen 200hz en 400hz kan zien?
Of placebo in de zin dat je denkt dat er een verschil in moet zitten, en daarom dus ook "ziet"?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:17 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Geen verstand van. Ik weet alleen wat ik zelf praktisch heb ervaren.
Leg uit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:21 schreef OEM het volgende:
Hoe meer Hz, hoe meer frames de software erbij kan verzinnen, hoe groter de kans dat de software de enorm trage lcd techniek kan verbloemen.
dus door de software is lcd ineens sneller?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:21 schreef OEM het volgende:
Hoe meer Hz, hoe meer frames de software erbij kan verzinnen, hoe groter de kans dat de software de enorm trage lcd techniek kan verbloemen.
Door de software wordt om de beperkingen van lcd heen gewerkt, dus effectief maakt de software lcd inderdaad sneller.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
dus door de software is lcd ineens sneller?
TV kan 200 beelden per seconde tonen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:09 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb ook geen idee waar die 200 Hz op slaat.
De eene TV heeft smarttv met oa youtube en de ander niet. Voor de rest zijn de toestellen gelijk. Al kan ik via appletv ook beetje youtuben op tv.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:44 schreef Justinn het volgende:
200 of 400 Hz is in mijn ogen ondergeschikt aan andere eigenschappen van de tv. Ik zou me er niet door laten leiden in ieder geval. 200 Hz is in ieder geval meer dan genoeg om van je tv te genieten. Heeft de duurdere tv ook eigenschappen die de goedkope niet heeft, maar die wel interessant zijn?
Matigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik merk juist dat het aantal hertzen een enorm verschil kan uitmaken.
HD-films bijvoorbeeld op mijn vorige laptop, van 1 ghz ofzo, schokten als een gek. Niet fijn om te kijken.
Mijn nieuwe laptop heeft een snelheid van 2.8 ghz tot 3.5 turbo. Daarop speelt alles gewoon supervloeiend. Veel beter voor je ogen.
Dat is van je cpu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
HD-films bijvoorbeeld op mijn vorige laptop, van 1 ghz ofzo, schokten als een gek. Niet fijn om te kijken.
Mijn nieuwe laptop heeft een snelheid van 2.8 ghz tot 3.5 turbo. Daarop speelt alles gewoon supervloeiend. Veel beter voor je ogen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |