Misschien wel wat vroeg ja, maar ze kan m dus WEL vasthouden, en ze kreeg er zelfs wat water uit ( en vervolgens trok ze een heel vies gezichtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PureEvil is 4,5 maand niet wat vroeg voor een tuitbeker? Ze kan hem waarschijnlijk nog niet eens vast houden. Laat staan hoofd en beker in de juiste positie brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:06 schreef Zoë23 het volgende:
de wereld ontdekkenWat mooi ZoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(kan ik mobiel puntjes maken op die e?)
Niks geenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:48 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt
Tinu wat een schatje!
Ik voed haar op onze kamer, haar ledikant staat bij ons. Het was de bedoeling dat ze vannacht op haar eigen kamer zou gaan slapen maar ik ben er nog niet aan toevan m'n vriend hoeft het nog niet.. Dus we zien wel wanneer dat gaat gebeuren
Ja.. het liefst heb ik d'r altijd dicht bij mequote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niks geen, lijkt me ook een moeilijke stap. Wij hebben eigenlijk afgesproken dat we onze kleine naar zijn eigen kamer gaan doen als de bijvoeding volledig is afgebouwd en hij volledig borstvoeding krijgt (in de hoop dat mijn vriend 's nachts wat meer / beter slaapt ivm werk enzo), maar dat is over 2 weken al...
En pfff, onze uk had zojuist weer zijn moeilijke uurtjes, met huilen, niet willen drinken, nergens willen liggen... om wanhopig van te worden. Maar aangezien we sinds vanmiddag een babyfoon hebben, stelt mijn meneer voor om de kleine in zijn wiegje te leggen boven. Nou ja, is het proberen waard. Maar mán wat moeilijk om weg te lopen als je kind zo ontroostbaar huilt![]()
. Toch gedaan en zowaar, binnen de 2 minuten was hij stil
. Hij slaapt niet (net nog even gekeken), maar stil is al heeeel fijn. Ik heb wel even uitgehuild bij mijn lief daarna
. En nu vind ik het raar dat ik hem niet zie / vlakbij me heb. Loslaten is wel lastig, dat wordt nog wat later
.
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:09 schreef Nirak het volgende:
Eens kijken of ik nu ook Zoë met ë kan schrijvenjeej
Hij is 3 kwartier stil geweest, maar toen weer huilen. Maar dit keer was het gewoon een hongerhuiltje, hij ligt nu ook lekker te drinkenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, sterkte!
Hier is het ook weer raak. Vanmiddag heerlik zoet bij onze buren in hun box gespeeld onder de babygym, lekker overaltegenaangemept enzo. Denk dat hij wel een half uur bezog was.
Maar nu huile, huilen, huilen, drinken, drinken, huilen etc.
hier hetzelfde....net allemaal huilen, besloten om toch maar een flesje te maken, en daar heeft ze net zo'n 60/70 ml van op... En nu is ze stilquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Susie het volgende:
Sterkte meiden!Hier was het ook even druk net, maar nu duikelt ze toch naar dromenland.
Hij wil op zich de borst wel, maar drinken lukt niet goed of hij is te moe om netjes aan te happen en dan laat hij na 2 slokken weer los. Om vervolgens weer in gefrustreerd huilen uit te barsten. Hij drinkt overigens wel goed als ik met hem heen en weer wandel, maar dat is alles behalve praktischquote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, huilen kan ook doordat ze het warm had natuurlijk. Hebben jullie nog in haar nekje gevoeld?
Fijn dat ze daarna wel ging slapen. Ik vind het altijd zo grappig om te lezen als mama's hier posten, dat hij/ zij de borst niet wou. Is hier nog niet gebeurd in zijn korte leven
Ik denk dat wij een beetje de truc hebben gevonden voor s'avonds. Niette vroeg voeden, niet voor 21 uur de laatste voeding, liever pas 21.30 of 22 uur. Dan heel goed laten drinken, boven in verdonkerde slaapkamer en heel goedlaten boeren. Dan sliep hij goed zoals gisternacht. Dan zijn we ee nog niet met het slaa
Jevoor de laatste voeding, maar ach, dat,komt nog wel. Wij moeten ook gewoon nog een ritme vinden met 2 jongens, die naar bed worden gebracht, met verschillende avondrituelen en dat ze elkaar niet wakker maken. Bovendien ben ik rond 19/ 20 uur bij de vorige voeding nog niet klaar om boven te voeden en meneer dan in bed te leggen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, dat is vervelend. Dat hebben wij hier niet. Eerder dat meneer heel haastig drinkt en echt niet wil loslaten. Soms drinkt hij dan heel onrustig en laat zelfs boertjes aan de borst, maar loslaten: ho maar, daar doet hij niet aan
Dan kun je haar natuurlijk niet aanleggen, dat is logisch. Dat doet de mijne niet. Wel haastig drinken en zich verslikken, maar zoals ik al zei, vind hij dat absoluut geen reden om los te laten, alsof iemand hem de borst weg zou nemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Zoë23 het volgende:
Tinuviel
Ze is dan zo aan het huilen en gooit zichzelf wat naar achter dat ik haar niet aan de borst krijg. Soms wel maar ze verslikt zich dan omdat ze niet rustig is. Dat is ook niet prettig. Huid op huid contact helpt vaak wel om te kalmeren.
Soms wens ik dat ik dat van mijn kind kon zeggen. Slapen is absoluut niet zijn favoriete bezigheid en daar brengt hij niet het grootste gedeelte van de dag mee door.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:09 schreef Zoë23 het volgende:
En S sliep de hele ochtend, en is vanmiddag ook maar 2uurtjes wakker geweest.. Ik mis haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sam heeft gelijk. Alleen mijn man heeft het hete water over zich heen gekregen. De baby was bij mij in de woonkamer. Een mijn peuter had ook ontzettend geluk. Die had een paar minuten eerder nog in de keuken gespeeld en zat op dat moment gelukkig ver genoeg weg. Peuter was er alleen even van geschrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef Sam1993 het volgende:
hmm ik las het alsof de voet van haar man verbrand was. en dat ze de baby gewoon meenamen. vroeg me al af waarom die dan niet bij oma was gebleven:P Maar inderdaad echt schrikken joh! ik vind het ook doodeng die kleintjes in de keuken hopelijk heeft hij er niks aan overgehouden. Tinuviel, ws het niet je laatste dag thuis? Zo ja, geniet er nog maar dubbel zoveel van dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de voeding voro Lisa opgehaald bij de apotheek. wat voelt dat goed om gewoon een vooraadje te kunnen halen zonder me eigen zorgen te maken wie dat betaald en hoe:) nu 2 voor het KDV en 10 voor thuis. van de week had ik te weinig bij mijn moeder omdat ze daar dus omhoog gegaan was in de fles. heb ik alle apotheken af kunnen bellen om te kijken waar het op vooraad was:P nu voortaan ook daar maar een blik neergezet:)
Volgende week mag Lisa weer naar het cb voor prikjes. en morgen mag ze voor het eerst een volle dag naar het KDV. vind het wel raar hoor ik nog thuis en zij al weg. ben benieuwd of ik een hele dag uit ga zingen:P2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Rammel! Wat n schatje!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Goedemorgen, Elise en ik komen ons ook even melden.
Totaal niet ingelezenkomt ooit wel
![]()
Dag 1
[ afbeelding ]
Dag 3 (inclusief melkvlekken, mevrouw krijgt de borstvoeding goed op gang)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bleie
wanneer ga je op kraamvisite? misschien is de online shop van prenatal een optie?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Zoë23 het volgende:
mn mini (11weken) lijkt helemaal niet meer zo miniIk vind jouw meisje echt grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bleie
wanneer ga je op kraamvisite? misschien is de online shop van prenatal een optie?. Hoe lang is ze? Zo groot is Billie heul nie volgens mij
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
64cm (en 6155gr)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind jouw meisje echt groot. Hoe lang is ze? Zo groot is Billie heul nie volgens mij
.
van afgelopen donderdag, toen zijn we bij het cb geweest voor prikjes enzquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, zijn dat nieuwe stats van gisteren of vandaag? Zo, gewoon al meer dan 10cm gegroeid sinds geboorte, in de lengte dan.
Jeequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef Rixtje het volgende:
Kan snel gaan! Hier wordt Geert altijd 2x gemeten want ze geloven niet dat hij zo lang is hij heeft maatje 74 met 4 maanden
Kyaraquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef Kyara het volgende:
Prima Fee!
Hier eet meteen zijn hapjes bijna met potje/bakje en al op. En als ie het echt lekker vindt moet je echt door blijven scheppen in zijn mondje want anders is het protest. Wij hebben meer een vogeltje, compleet met wapperende handjes. En het mondje gaat niet alleen voor de lepel open, als je met een snoetenpoetser langs komt dan wil hij die ook opeten.
Tsja de "ouderwetse" methode, oordoppen in en laten huilenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef Fee-nix het volgende:
TJ wat goed!En hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:Onderste centrale melksnijtanden
Bovenste centrale melksnijtanden
Bovenste laterale melksnijtanden
Onderste laterale melksnijtanden
Eerste melkmolaren
Melkhoektanden
Tweede melkmolaren
Dank allen! Vind dr ook wel goed.geluktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef Nanadu het volgende:
Welkom Sonnetje, wat een mooie meidHoe gaat het bij jullie?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dank allen! Vind dr ook wel goed.gelukt![]()
Hier gaat alles lekker nanadu! Floris begint al te wennen aan zn zus. Als ze huilt.meldt ie t en vandaag.moest ze ook aan tafel zitten. Papa moest dr oppakken. Echt ik verbaas me hoe snel hij het allemaal goed vindt. Slapen gaat zonder problemen, gewoon standaard ritueel. Gisteravond mocht papa m nog brengen, maar vandaag moest k mee.
Elise zelf doet t ook perfect. Tevreden meisje. Drinkt lekker (borstvoeding is gewoon al echt op gang, ze geeft al mondjes terug, echt geen klagen dus).
Ze was de eerste dag 175 gram afgevallen en vandaag zat ze op t zelfde (nou ja 5 gram verschil, maar andere weegschaal). Niet veel meer afgevallen dus.
Met mij gaat t ook goed. Beetje.moe nog, maar das niet gek.
Mogen dus echt niet klagen! We genieten volop. Ik merk ook echt dat t de 2e is. Alles gaat veel meer vanzelfsprekend eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:39 schreef Fee-nix het volgende:
Uhmmm ik had het over mijn GROTE knul he. Niet over de kleine man. Die is nog laaannnnggg niet aan het praten
. De grote knul is gewoon erg traag en daarom ben ik zo blij dat er nu vooruitgang in zit!
voor Faye, hoop dat ze er weinig last van heeft!
Enne ik las gister in de Wij jonge ouders trouwens een verhaal over een moeder die na de bevalling van de tweede enorm veel bloedverlies had, maar volgens mij was dat een verhaal van hier! Weet alleen niet meer hoe de user nou heet.jose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die! Ik denk dat het haar verhaal was, alles kwam me zo bekend voorquote:
ik had het er vanochtend over met de fysio van cristel, en die zei dat het geen kwaad kon voor een dagje....quote:Op maandag 30 juli 2012 20:58 schreef Bleie het volgende:
Nog een vraag trouwens: zou Pietje (iets meer dan 6 maanden) al in de buggy kunnen? Hij kan behoorlijk plat, maar het is er dus wel zo een met kleine harde banden. Niet voor heel lang en ver (specifiek: voor zondag naar de draagdoekmeet bij Tinu, dan hoef ik niet met de Bugaboo, die is zo ontzettend groot).
Kinderen wennen er snel aan. Gisteren durfde ie niet te bewegen omdat het heel pijn deed. vandaag moesten ze hem vastleggen omdat ie op zijn buik ging draaien. Ze wennen heel snel dus. Hij vermaakt zich prima en dat hadden wij ook niet verwacht!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Poezebeest het volgende:
Wat ontzettend rot zeg! Ook voor je lief, kan me voorstellen dat hij zich schuldig voelt. En zo'n kleintje wat drie weken stil moet liggen. Ik denk dat de mijne heel gefrustreerd zou worden, of zouden die kleintjes zich in berusten vanwege de pijn. Maakt verder ook niets uit, nogmaals veel sterkte voor jullie!
Ok mooi! Ik doe dat ook weleens met cristel, en ook het gebaar voor melk. Wanneer zouden ze dat doorhebben denk je? Oefen je trouwens ook gebaren met die kleine?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef Fee-nix het volgende:
PE klopt, mama is twee keer tikken met je hand tegen je wang en papa is twee keer tikken met je wijsvinger op je kin.
Maarre... nogmaals het gaat dus niet over mijn baby he. Die praat/gebaart nog niks hoor! Mijn oudste heeft een taalachterstand en ik jubelde vanochtend omdat er bij hem nu ein-de-lijk vooruitgang in zit.
ja, waarom niet? Je kan allicht ff gaan kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:15 schreef Mangostine het volgende:
/lurk
Is dat aan te raden, de babydump? Ik was van het weekend bij de Babypark maar dat viel vies tegen.
Ik zou het niet aanraden van weg de aftersales service. Als je wil weten waarom kan je mij een bericht sturen. Babypark heeft een uitstekende aftersales service maar het is inderdaad niet een winkel voor iedereen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:15 schreef Mangostine het volgende:
/lurk
Is dat aan te raden, de babydump? Ik was van het weekend bij de Babypark maar dat viel vies tegen.
Ja ik heb het in details aan Mango uitgelegd via pmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Kyara het volgende:
Nee, hier werd de kinderwagen in 1 keer goed geleverd en er is ook nog steeds niets stuk
Maar jij hoort natuurlijk heel veel dingen ivm je werk lijkt me?
Thanks daarvoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik heb het in details aan Mango uitgelegd via pm
Ja het ging om de kinderwagen. Er zat veel (te veel) speling in het onderstel en dus hebben ze hem teruggestuurd naar Maxicosi. Ik kreeg netjes een leenwagen aangeboden, maar omdat we een buggy hadden en Eva 11 maanden was hebben we het aanbod afgeslagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie eigenlijk reparatie/vervangende onderdelen nodig voor de kinderwagen gehad via babydump? want daar heb ik het over en daar is babydump ver onder de maat.
Bij onze kinderwagen was een voorwiel niet goed. Ik moest wel wat moeite doen bij babydump maar kreeg twee nieuwe voorwielen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:27 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie eigenlijk reparatie/vervangende onderdelen nodig voor de kinderwagen gehad via babydump? want daar heb ik het over en daar is babydump ver onder de maat.
Dat is fijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef danic het volgende:
[..]
Ja het ging om de kinderwagen. Er zat veel (te veel) speling in het onderstel en dus hebben ze hem teruggestuurd naar Maxicosi. Ik kreeg netjes een leenwagen aangeboden, maar omdat we een buggy hadden en Eva 11 maanden was hebben we het aanbod afgeslagen.
Hij was nog supersnel terug ook
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Kyara het volgende:
Ik bewaar alle kleding. Sowieso omdat ik het niet weg kan doen en wie weet kan het nog een keer gebruikt worden
Mijn baby maakt met 1 been kruipbewegingen alsof hij zijn motor wil starten
En nu wil hij voorruit maar gaat hij met kleed en al achteruit
Verkopen! Je vraagt een verkoopnr aan, en dan moet je zelf je kleding prijzen. Op het stickertje/ labeltje, schilderstape oid (afhankelijk wel systeem ze hanteren...) zet je dan je verkoopnr, de maat en de prijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Nirak het volgende:
En zo'n kledingbeurs, is dat verkopen of ruilen?
14.09 van 20.00 tot 22.00quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Tinuviel het volgende:
HAngt er ook vanaf wanneer in September? Misschien gaan we dan sowieso die kant op om mijn zusje te bezoeken, alleen ligt het dan nog echt niet op de weg. Zij woont in Bremen
Zoiets las ik al ergens inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:38 schreef Kyara het volgende:
Kuukske, hij kan wel last van tandjes hebben zonder dat ze meteen doorkomen. Er staat druk op de kaak. Midas heeft ook al een aantal keer duidelijk last van tandjes gehad zonder dat er ook nog maar een tand te zien is.
Ja maar! Maar! Hmpf. Wat worden ze snel grootquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:42 schreef Fee-nix het volgende:
En ze kunnen ook al doorkomen, hoor Kuuks. Mijn oudste zoontje had z'n eerste tandje bij 4 maanden en twee weken. Het is wel snel, maar niet onmogelijk.
Daan ligt weer lekker. Vanochtend weer lekker getijgerd. Steeds verder. En dan legt grote broer een spoor van duploblokjes en heb je een leuke uitdagingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:27 schreef Tinuviel het volgende:
DF, gelukkig was het met pcm zo voorbij en konden jullie en Daan lekker slapen.
Check! Ik heb die van VSM gescoord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, het kan misschien geen kwaad om ook meteen iets tegen tandjespijn mee te nemen (dentinox bijvoorbeeld). Dat is ook iets wat fijn is om in huis te hebben....
Krampjes check, alleen gisteren mocht geen van de oefeningen tegen krampjes baten: geen buikmassage, fietsen met de beentjes ook niet. De onze kwijlt ook heel veel. Ik hoop maar niet dat er al tandjes komen. Ik was een latertje daarmee (12 maanden 1e tand) en grote broer ook (9 maanden), weet het alleen niet zo goed van papa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef Sam1993 het volgende:
misschien wat last van krampjes ? hier heeft lisa het ook regelmatig maar kwijlt sindsdien ook vrij veel krijgt ook bolletjes op dr tandvlees dus ik zat zelf te denken aan tandjes.
madam begint nu echt tegen die grens te komen van dat je ze vanaf de 3 maanden kunt verwennen omdat ze je door gaa krijgen. is nu al twee avonden dat als we haar om tien uur in bed leggen ze hystirisch begint te krijsen zo erg dat ik bang ben dat ze erin blijft.. als ik dan naar haar bedje loop en ik hang boven dr om dr op te pakken gooit ze haar armen en benen in de lucht en begint volop met geluidjes te lachen en wanneer je dan moppert herhaalt ze het gewoon nog eens. loop je weg gebeurd het weer. kom je terug gaat ze weer lachen.. een krengetje is het:p gisteren na een half uur bezig te zijn geweest de deur dicht getrokken en tien minuten en ze was stil. geniepig ding dat het is:P
vanaf wanneer gaan ze schatterlachen ofzoiets? Lisa maakt nu echt veel geluid met het lachen en ook hele scherpe geluidjes wat ik daarvoor zou aanzien.
Kuuks, in november is er in het theater hier een reeks babyconcerten op een zondag. Ook voor anderen misschien een tip? Ze gaan vast het hele land door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Zo raar, als je nu gaat winkelen. Vind ik dan.. net naar de speelgoedwinkel geweest om iets muzikaals voor Billie te scoren, aangezien ie daar echt hélemaal blij van wordt.
Ja, dat is ook een goede tip! Ik dacht altijd dat het alleen voor peuters is, maar ik zag gister dat er ook een babygroep bestaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef Kyara het volgende:
Oh wat leuk! Bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken.
Ik las laatst dat er hier in de buurt ook iets van "muziek op schoot" wordt gegeven. Lijkt me ook erg leuk.
Volgens mij werkt dat ook wel bij iets oudere baby's/kinderen... Jordy bijv. die kan vloeiend duits, je hoort echt niet dat hij nederlands is. En hij was 4 toen we hier kwamen wonen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef Tinuviel het volgende:
Trouwens over taal: ik heb linguistiek gestudeerd en vond het erg leuk te leren, dat baby's na de geboorte een tijdje alles in huis hebben om alle talen te kunnen leren en geluiden uit alle talen te produceren. Helaas is dat maar heel even kort, dat verleren ze daarna weer. Maar in principe zou je zo een jonge baby dus aan de andere kant van de wereld, in een ander land met een andere taal kunnen neerzetten en dan leert die baby die taal gewoon.
Hé leuke tip!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kuuks, in november is er in het theater hier een reeks babyconcerten op een zondag. Ook voor anderen misschien een tip? Ze gaan vast het hele land door.
Het is voor kindjes van 4 - 15 maanden.
[ afbeelding ]
En een filmpje.
Dankjewel! Meteen kaarten gereserveerd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kuuks, in november is er in het theater hier een reeks babyconcerten op een zondag. Ook voor anderen misschien een tip? Ze gaan vast het hele land door.
Het is voor kindjes van 4 - 15 maanden.
[ afbeelding ]
En een filmpje.
Kindje is geen kreng of geniepig dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef Sam1993 het volgende:
misschien wat last van krampjes ? hier heeft lisa het ook regelmatig maar kwijlt sindsdien ook vrij veel krijgt ook bolletjes op dr tandvlees dus ik zat zelf te denken aan tandjes.
madam begint nu echt tegen die grens te komen van dat je ze vanaf de 3 maanden kunt verwennen omdat ze je door gaa krijgen. is nu al twee avonden dat als we haar om tien uur in bed leggen ze hystirisch begint te krijsen zo erg dat ik bang ben dat ze erin blijft.. als ik dan naar haar bedje loop en ik hang boven dr om dr op te pakken gooit ze haar armen en benen in de lucht en begint volop met geluidjes te lachen en wanneer je dan moppert herhaalt ze het gewoon nog eens. loop je weg gebeurd het weer. kom je terug gaat ze weer lachen.. een krengetje is het:p gisteren na een half uur bezig te zijn geweest de deur dicht getrokken en tien minuten en ze was stil. geniepig ding dat het is:P
vanaf wanneer gaan ze schatterlachen ofzoiets? Lisa maakt nu echt veel geluid met het lachen en ook hele scherpe geluidjes wat ik daarvoor zou aanzien.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Kindje is geen kreng of geniepig ding. Kindje wil aandacht en dat doet ze door huilen,. En dan is ze blij je te zien en daarom lacht ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |