Zoë: dat vasthouden doet mijn uk ook. Als hij drinkt mijn t-shirt of bh, bij het boeren heeft hij dan ineens de hydrofiel luier vast. Wil ik hem neerleggen neemt hij die gewoon mee

en ook speeltjes kan hij dus zo een beetje vasthouden. Ook dit hoort natuurlijk bij die hand-oog coordinatie.
Wat is S.
Kyara: Alt 137?
Beterschap voor Midas tandjespijn!
Ik vond de tijd ook echt omgevlogen. Aan de ene kant kijk ik uit naar het werk, weer iets voor mezelf doen en niet alleen maar met luiers en babypraat bezig zijn, hoe leuk dat ook is

. Aan de andere kant, wil ik mijn baby niet weggeven voor een hele dag
Het is ook raar, dat ik deze keer weer begin te werken voordat de wenperiode voorbij is, dat was bij mijn eerste anders. Aan de andere kant, lijkt het me fijner voor mijn kind. Hij is gewoon de eerste 2 weken nog grotendeels bij papa of oma, behalve voor de paar uurtjes in die weken, dat hij gaat wennen. En wanneer hij dan precies hele dagen gaat, zien we wel, zodra wij wat wendagen hebben gehad.
Nirak, ligt hij nu lekker thuis te slapen? Lijkt mij toch lekkerder dan op de fiets
Phaidra, ja het gaat echt heel snel. Voordat je het weet, zal de jouwe ook al die dingen doen, die de onze doen.