De ervaringsdeskundige heeft gesproken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef Elusive het volgende:
ik scheur altijd 1 velletje papier af, dan steek ik mijn middelvinger door het midden van het papiertje en vervolgens lepel ik m'n anjer schoon, zo blijft de rest van je hand mooi schoon
PRO-TIP!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De ervaringsdeskundige heeft gesproken.
quote:
Jullie vrouwen zijn lekker, bij de locatie van de vagina allemaal afscheiding en verharde kutzooiquote:
Droom maar lekker verderquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Jullie vrouwen zijn lekker, bij de locatie van de vagina allemaal afscheiding en verharde kutzooi
bleek je 'm ook ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder.
Ik ben helemaal fris en schoon, ook op die plek dus.
Jij draagt zeker alleen XXXL sized garfield boxersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit. Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:54 schreef mstx het volgende:
Hoe erg was het, TS? Boven level 3 moet je hem niet wassen maar weggooien.
[ afbeelding ]
Het is wel vervelend als je het veel hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Impliceren dat vaginale afscheiding ongezond isVolgens mij steken jullie teveel bleek in je kutgat
Nee hoor, gewoon een stringetje... en ik weeg 60 kilo mocht dat je volgende vraag zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij draagt zeker alleen XXXL sized garfield boxers
picsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een stringetje... en ik weeg 60 kilo mocht dat je volgende vraag zijn.
Leer eens normaal eten dan, met je redbull/McDonald's poepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:58 schreef LethalNinja het volgende:
2 x flink gewassen op 40 graden, er zijn nu nog minuskule plekjes, heel dun maar ze ruimen gewoon fris.. Er was een tijd dat ik nog wat aggressiever mijn kont veegde maar toen kreeg ik ineens af en toe wat bloed op 't wcpapiertje, scheurtje in de anus dus..
Dus ja goed afvegen maar ook weer niet te ruw..
Meer details aub? ik drink al heel lang geen redbull meer, brood/ bolletjes zijn volkoren..quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leer eens normaal eten dan, met je redbull/McDonald's poep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |