wil je nog meer DM's?quote:
Wat sta je gayquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe beatles shirt allez
Ja en nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef Snowbells het volgende:
Is het slecht dat ik wel zin heb in school.
Heb er zin in want het is mijn eindexamen jaar, dus nog één jaar tot studeren en mijn eigen gang gaanquote:
Onbekenden is leuk, mensen ontmoetenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb er zin in want het is mijn eindexamen jaar, dus nog één jaar tot studeren en mijn eigen gang gaanen ook weer niet want ik kom bij allemaal onbekenden in de klas.
Onbekenden als in de vorm, ik praat nooit met ze. Het type nickelson dragende rokers, mooiboys en gewoon aso'squote:
Say whatquote:Op zondag 29 juli 2012 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heey mag ik je wa nog
[..]
Niet specifiek maar ik vind het wel leuk zo
Da's echt veel!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb net geteld, ik heb minstens 57 users gemeet
Mij niet of welquote:Op zondag 29 juli 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb net geteld, ik heb minstens 55 users gemeet
Jaquote:
Nee tenzij je bij de FOK!film was, dan misschien wel even gezien al dan niet bewust.quote:
Ik was bij die film jaquote:Op zondag 29 juli 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaWaarvan 2 grote meets gehad dus daardoor heb ik al een stuk of 30/40 gezien
[..]
Nee tenzij je bij de FOK!film was, dan misschien wel even gezien al dan niet bewust.
Haha yeahhhquote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was bij die film ja
Ik heb je hoofd ooit gezien in een flits
Ik hou van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |