SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kkweaboo zelf wel hunten en mij zwart maken vanmrgen
hier ook, wat valt daar te doen zoal?quote:
croque monsieurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar lunchsuggesties? Voor 2 personen..
altijd maar etenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar lunchsuggesties? Voor 2 personen..
quote:
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:33 schreef leeell het volgende:
Ja hoor
Eten
Spa therme
Eten
Snooker
Eten
Zwembad
Eten
Bar
Eten
Chateau briand en tournedos blijft de favorietquote:
Er is maar één echte KB en dat is dat nieuwe meisje die sinds kort best populair is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
Krullenbolletje is die initialen niet waardigze wordt maar lekker BK verdorie
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Er is maar één echte KB en dat is dat nieuwe meisje die sinds kort best populair is.
Maar je hebt wel altijd een speciaal plekje in mijn hartquote:
Vind je het heel gek als je 15 bent en foto's gaat maken waar je tetten er bijna uitvallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Er is maar één echte KB en dat is dat nieuwe meisje die sinds kort best populair is.
Die foto in dat panterprint jurkje. Ordiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je 15 bent en foto's gaat maken waar je tetten er bijna uitvallen
Verder is ze wel aardig hoor, daar niet van.
Kon nog wel herinneren toen je je duizend posts had, nu al meer dan 3000 hoe schattigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef Snowbells het volgende:
er zijn 347 topics gevonden die zijn verdeeld over 12 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.14 seconden.
Op mijn naam zoeken
ik ben een foknerd gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kon nog wel herinneren toen je je duizend posts had, nu al meer dan 3000 hoe schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |