SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Met een te laten lapo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat krijg je als een KMar medewerker een oordeel velt zonder al het bewijs gezien te hebben.
Eensch!quote:
Boehoe.quote:
En ook dat veroorzaakte een glimlach.quote:
ZUU...quote:
Hahahaquote:
Staat tot jouw beschikking.quote:
Jeetje, joh, met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Ik zeg tot morgen. Voordat dat chagarijnige gedrag van C4 de laatste tijd over slaat. Later!quote:
Ben je eindelijk weg? Mij had je al.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zeg tot morgen. Voordat dat chagarijnige gedrag van C4 de laatste tijd over slaat. Later!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zeg tot morgen. Voordat dat chagarijnige gedrag van C4 de laatste tijd over slaat. Later!
Als jij dat denkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, joh, met het verkeerde been uit bed gestapt?
Niet echt een antwoord op mijn vraagquote:
Hoop huilen in dit topicquote:
Ja, ongelooflijk dat vrouwen als Esses en MM zulke reacties geven.quote:
Tegenwicht geven aan het vaak hoge testosteron gehalte hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk dat vrouwen als Esses en MM zulke reacties geven.
Dat is wel het laatste wat vrouwen willen. Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt een antwoord op mijn vraag
OK, vergeet het maarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat vrouwen willen. Ik kijk wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |