Videoton lopen tal van Spanjaarden, Brazilianen, Portugezen en Serviers rond, dat zullen niet bepaald de armsten mensen ter wereld zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
0-3 tegen een stel Hongaarse schoenmakers, tegeltjeszetters en bakkers
Wees eerlijk, wat stelt Gent nog voor ? De vier beste spelers zijn vertrokken en niets in de plaats gehaald. Zullen met deze ploeg nooit playoff 1 halen in belgie .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:56 schreef bojan het volgende:
Dat knokt dan een heel seizoen om europees te mogen voetballen, winnen ze eerst heel moeizaam tegen een Luxemburgse ploeg om vervolgens ferm onderuit te gaan tegen een stel Hongaarse ruitenwassers en buschauffeurs. Belgisch voetbal op z'n best.
Standard is idd heel wat minder , daarbij zijn tchité en cyriac ook weg. En pocnogli vertrekt deze week ook naar Italië of spanje. Het is niet meer de topploeg van enkele jaren geleden , zonder versterkingen zullen ze niet verder dan plaats 4 rakenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:42 schreef DorperTed het volgende:
Gisteren naar Standard - Beveren geweest. Ondanks de niet zo aansprekende tegenstander een zeer aardig sfeertje. Beetje jammer van de trommels en ajaxliedjes(zeg ik als Feyenoorder). Niveau was ook niet super, al komt dat misschien ook omdat ze tegen Beveren speelden. Standard maakt het zichzelf vaak moeilijk.
Ik krijg toch de indruk dat het allemaal een stuk minder is na het vertrek van Witsel, Defour en Carcela.
Ja klopt, de eerste wedstrijd van Standard die ik bezocht was tegen anderlecht in de PO. Die wedstrijd werd toen met 2-1 gewonnen, helaas werd Genk kampioen. Vorig seizoen 2 keer naar Standard - anderlecht geweest en dat was al beduidend minder. Moet zeggen dat ik Tchité ook geen superspits vond, ik kijk veel naar balbehandeling en daarin vind ik een Ruben Schaken al beter. Wel grappig dat ik Tchité na de westrijd nog tegenkwam in zijn favoriete dönertent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:21 schreef sausagin het volgende:
[..]
Standard is idd heel wat minder , daarbij zijn tchité en cyriac ook weg. En pocnogli vertrekt deze week ook naar Italië of spanje. Het is niet meer de topploeg van enkele jaren geleden , zonder versterkingen zullen ze niet verder dan plaats 4 raken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Even met het reserveteam de Belgen oprollen, helemaal niks mis mee.
Iets wat zwaar blijkt uit het resultaat natuurlijk ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef bojan het volgende:
Beerschot speelde in den tweede helft toch ffkes zwaar brugge van de mat hoor!![]()
Ja klopt, resultaat doet vermoeden van niet maar bij de 1-1 had Beerschot toch 20 minuten overduidelijk veldoverwicht op Club Brugge. Hun supporters begonnen zelf te roepen "wij willen voetbal zien" dus dat zegt genoeg. Dan viel die 2-1 en dat was natuurlijk een mentale tik, wij zijn "maar" beerschot natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iets wat zwaar blijkt uit het resultaat natuurlijk ...
Arsenal is geen topclub, Van Persie is niet voor niks daar vertrokken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef sausagin het volgende:
Na een belg als kapitein van City hebben we nu ook een belg als kapitein van Arsenal. Zou je een paar jaar geleden voor onmogelijk geacht hebben. 2 engelse topclubs met een belgische kapitein
Extra Time bedoel je ? Dat is vanavond om 22h10 op Canvas in elk gevalquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef gavriloprincip het volgende:
Jammer dat het Belgisch voetbal bijna niet meer te volgen is in NL. Voorheen altijd samenvattingen bij Sporza, tegenwoordig als ik die klote site van Sporza bezoek krijg je een melding dat je die beelden niet in het buitenland kunt bekijken.
En hoe zit het met Studio 1? (ben de naam even kwijt, iedere maandagavond iig) Wordt dat weer uitgezonden. Hopelijk dat Herman Brusselmans daar ooit weer gaat aanschuiven als analist. In alle bescheidenheid, maar hij is de beste voetbalanalist die er is.
In Nederland is er totaal geen interesse in het Belgisch voetbal. Daarom worden er ook geen samenvattingen uitgezonden, al tientallen jaren niet meer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef gavriloprincip het volgende:
Jammer dat het Belgisch voetbal bijna niet meer te volgen is in NL.
Hij bedoelt gewoon dat hij vroeger ze wel kon volgen via VRT (openbare zender), en doordat de rechten nu bij VTM (commerciële zender) zijn dat hij dat in Nederland nu niet meer kan kijken naar de samenvattingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
In Nederland is er totaal geen interesse in het Belgisch voetbal. Daarom worden er ook geen samenvattingen uitgezonden, al tientallen jaren niet meer.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Via de site van Stadion kan je ze denk ik wel bekijken: http://stadion.vtm.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |