quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde door rijd, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uit
Voor auto's die overigens 3/4 de rotonde nemen zie je zelden dat ze de knipper naar links aan zetten. Jammer
Hooguit aardig. Niet verplicht. Je gaat namelijk rechtdoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde door rijd, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uit
Voor auto's die overigens 3/4 de rotonde nemen zie je zelden dat ze de knipper naar links aan zetten. Jammer
Daarom rij ik altijd met m'n alarmlichten aan. Niemand die me kan verwijten dat ik geen richting aangeef.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:49 schreef Elusive het volgende:
ja hallo, ik heb maar 2 armen, 1 voor het stuur en 1 om te whatsappen/wordfeuden. gewoon niet aanstellen TS.
Oh really?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:46 schreef Opoefiets het volgende:
In België kennen ze dat hele knipperlicht niet eens. Dat is alleen nodig als je motorpech hebt.
linksom een rotonde doorrijden, hoe moet ik mij dat voorstellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Haphapquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maak lekker een bak sla, ik ben niet eetbaar
Zo was de cirkel weer rondquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zolang je maar door de deur past toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |