Joahquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is de opening van de OS lekker kneutering
Ach ik vind het voor het thema wel vet, de lyrics laat natuurlijk wel te wensen overquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar ga ik wel iets tussen vinden wat tof is en niet té duur
(tussen die zeepjes dus)
En MM: ik vind het nummer voor de OS van Muse (nog) niet zo leuk
Niet? Ik vind hem zooooooo gaafquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar ga ik wel iets tussen vinden wat tof is en niet té duur
(tussen die zeepjes dus)
En MM: ik vind het nummer voor de OS van Muse (nog) niet zo leuk
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.quote:
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.
Verder: Muse![]()
![]()
![]()
En ik ga erheen![]()
![]()
Want Aziatenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Naja die Chinezen kunnen ze nooit overtreffen, dat was niet menselijk vier jaar geleden
Oh op het werk bij ons staat stubru op en daar wordt ie minstens 3x per dag gedraaidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.
Verder: Muse![]()
![]()
![]()
En ik ga erheen![]()
![]()
daar ga ik niet heen, maar leeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukkkkk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!en 1 november Triggerfinger
Triggerfingerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!en 1 november Triggerfinger
In de 013! dus dat zijn maar 2000 man ofzo? Heb er echt zin inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar ga ik niet heen, maar leeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukkkkk!
Ja dat kan toch helemaal niet toenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zit een excuus-neger tussen die rijke meneren
Hij is vast aan het zakkenrollenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat kan toch helemaal niet toenwat is dit voor een fout
Hij is rijk geworden met drugshandelquote:
MAAR IK HEB IN DE ZON GEZETENquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik weet dat jij een huidje hebt zo wit als sneeuw
Ik ook. En nu zijn mijn tetten verbrand. Maar Priem wil ze vast wel voor me insmeren met aftersun!quote:
Ohaiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. En nu zijn mijn tetten verbrand. Maar Priem wil ze vast wel voor me insmeren met aftersun!
pic!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. En nu zijn mijn tetten verbrand. Maar Priem wil ze vast wel voor me insmeren met aftersun!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie geen verschil met voor ik in de zon ging zitten, Fml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wijf op die foto wat rechts naast hem staatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ub-in-St-Tropez.html
3e foto, weet je hoe lang het duurde voor ik Mario Balotelli zag... en toen was het echt van "you will shit bricks"![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leeft Fred nog? Of heeft hij net een hartaanval gekregen
Dat hij nog leeft, voor je ninja-editquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet ik hebben jonguh
[ afbeelding ]is wel wat voor RenRenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is wel vet man!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet ik hebben jonguh
[ afbeelding ]Past wel goed bij je tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
tsja... ik denk dat ze met zijn allen een IQ hebben gelijk aan mijn gewicht, of eronderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat wijf op die foto wat rechts naast hem staateen "blank" gezicht en die benen zijn poepiebruin.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hij nog leeft, voor je ninja-edit
Ik ging vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hij nog leeft, voor je ninja-edit
OMG DIE FILM MOET IK NOG EEN KEER KIJKEN ! Hij is zo sleckt dat ie goed isquote:
DOET DE MIJNE OOK JONGEUHquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG DIE FILM MOET IK NOG EEN KEER KIJKEN ! Hij is zo sleckt dat ie goed is
BIJ DE QUEEN DUHquote:
Je bent al lang te laat manquote:
Nu zijn allemaal zieke mensen in ziekenhuisbedden in het stadionquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL, ik zit alleen jullie posts te kijken en heb een heel beeld bij de olympische spelen
TV staat dus niet aan
Hoofd van de OL is fransquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze het eerst in het frans zeggen
biecozzzz offff zhe woarrrrr ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze het eerst in het frans zeggen
Bij de kruidvat kun je dingen op mokken laten afdrukkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat ik dit niet aan mijn manager kan geven
net zo kansloos als de Jostibandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu zijn allemaal zieke mensen in ziekenhuisbedden in het stadion
Ghehe, had ik ook.. Ik was de qualitäts film Night at the museum aan het kijken maar toen klapte RTL7 eruitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL, ik zit alleen jullie posts te kijken en heb een heel beeld bij de olympische spelen
TV staat dus niet aan
ja, ik kan het wel bestellen, maar het is zeg maar nogal waarschijnlijk dat ik die dipshit later nog ga tegenkomen in mijn werk... dus gewoon niet zo handigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de kruidvat kun je dingen op mokken laten afdrukken
JA MAAR HET IS ENGELAND EN FRANSEN ZIJN STOMquote:
Maar ze gaan nu dansenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net zo kansloos als de Jostiband![]()
Zet egwoon de besten neer, dus NIET de gehandicapten en idioten, KLAAR
oh die ja... zoberzo Ben Stillerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, had ik ook.. Ik was de qualitäts film Night at the museum aan het kijken maar toen klapte RTL7 eruit![]()
Dus nu staat die ceremonie maar wel aan
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu dansen![]()
En de commentator zei net dat de Britten trots op hun national health service zijn
ik weigerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
EN zet het nou gewoon aan, het is echt gaaf
Vroagâh kon je geld betalen en kun je naar de gekken gaan kijken die vastgeketend warenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
ik zou als patiënt niet zo blij zijn daar, maar goed...
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
ik zou als patiënt niet zo blij zijn daar, maar goed...
le lightsabre terrible!quote:
ik word er af en toe gewoon voor betaaldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vroagâh kon je geld betalen en kun je naar de gekken gaan kijken die vastgeketend waren
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik word er af en toe gewoon voor betaald
Is in Nederland toch beter geregeld
veel minder maatwerk en strengere regels wat ze wel en niet mogen doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo?
Weet er niet veel van, maar is toch goed geregeld daar?
I lurf you!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet z'n grootste fan..
vast en zeker een hete manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
Vandaag in de trein had ik sjans van een jongen die Buddha heet![]()
Hij kwam uit India, en werkte nu twee maanden op de Campus in Eindhoven.quote:
Moest je het woord googelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
En nu het hele stadion: supercalifragilisticexpialidocious
ging hij ongepaste vragen stellen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij kwam uit India, en werkte nu twee maanden op de Campus in Eindhoven.
OMG MISSCHIEN KENT SQ HEM WEL
Echt lelijk was hij niet, maar hij was zo normaal
Uitspreken ken ik maar foutloos typen ga ik mij niet aan wagenquote:
Ik hoop het want anders vind ik het best freaky als je het zo uit je hoofd kan spellenquote:
Cif vindt dit stuk ook maar rete saaiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
zegt dat hij hier een beetje slap van wordt
Misschien als ik er een minuut over mag doen kan ik het foutloos typen denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het want anders vind ik het best freaky als je het zo uit je hoofd kan spellen
HEEFT HIJ DAN GEEN HART???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif vindt dit stuk ook maar rete saai
das ook wel redelijk ongepastquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif vindt dit stuk ook maar rete saai
ELKE DAG KIP TANDOORI OMNOMquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das ook wel redelijk ongepast![]()
hij zei vast dit:
"ik zie dat je met een Indiër trouwt, velen kinderen gaan baren en dan met je liefhebbende man naar India vertrekt
Oeh euh... misschien kan ik ze nog doorsturen? Stuur je e-mailadres even!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem had jij die ereader boeken nog online staan?
Eerste stuk vond ie echt uber; maar dit vond ie wat 'saai'quote:
nickname @live.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh euh... misschien kan ik ze nog doorsturen? Stuur je e-mailadres even!
Haha nee, wel zag hij velen relatiesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das ook wel redelijk ongepast![]()
hij zei vast dit:
"ik zie dat je met een Indiër trouwt, velen kinderen gaan baren en dan met je liefhebbende man naar India vertrekt
Oeh, zou ik ook mogen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh euh... misschien kan ik ze nog doorsturen? Stuur je e-mailadres even!
ah da's nog best cutequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha nee, wel zag hij velen relatiesEn wilde hij mij op facebook toevoegen en toen heb ik gezegd dat ik daar onvindbaar ben
![]()
Nu heb ik zijn kaartje
Hij was ook best wel aardig. En slim, majaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's nog best cute![]()
(tenzij hij nu vanaf buiten door je slaapkamerraam heen naar je staat te gluren terwijl hij staat et fappen)
Papieren zakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel he, je bent de vrouw van Rowan Atkinson, dan kun je daar toch geen seks mee hebben zonder aan mr bean te denken?
FTFY!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel he, je bent de vrouw van Rowan Atkinson, dan kun je daar toch geen seks mee hebben [s][s]zonder aan mr bean te denken?[/s][/s]
Hangt ervan af welke koppen hij in bed trektquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel he, je bent de vrouw van Rowan Atkinson, dan kun je daar toch geen seks mee hebben zonder aan mr bean te denken?
Ze zeiden gewoon misterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij is wel geridderd toch, ik zei het ook net
Mijn vakantie heb ik echt perfect getimedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, dit duurt tot 1 uur, zonder reclame.
Wanneer moet ik dan pissen? En de hond uitlaten? En slapen want morgen werk?
Moeten we blij zijn dat dat plaatje het niet doet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAaaaaaaaaaaaahhhhhh, IK KOMMMMMMM
(zoiets?)
c'est monsieur Bean avec une image ridiculequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeten we blij zijn dat dat plaatje het niet doet?
Heb je een pm gestuurd. Thnx!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
Spees heb ze doorgestuurd.
Sandra; geef even je mailadres
1 uur? Pfff...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, dit duurt tot 1 uur, zonder reclame.
Wanneer moet ik dan pissen? En de hond uitlaten? En slapen want morgen werk?
IK WIL 5IVE!quote:
Daar heb ik nog op gedanstquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Everybody get up, singing..... 1 2 3 4
5ive will make you go down now....
Woohoooo
Pepsipop 1995 ofzo?
Ja maar 5ive is nog sneuerquote:
'98!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Everybody get up, singing..... 1 2 3 4
5ive will make you go down now....
Woohoooo
Pepsipop 1995 ofzo?
ook geweest?quote:
quote:
Jaloersssssssssss!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En ik heb ze ook nog gezien op het Pittig Popconcert![]()
hehehehe, kewl!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En ik heb ze ook nog gezien op het Pittig Popconcert![]()
Waren ook Aaron Carter en Close II youquote:
Dan was ik bij een andere, die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Christina Aguilera was er toen ook met Genie in a bottle, wat een vals sekreet was het toen
Met the Young onesquote:
neeeeee, ik was net blij dat ik vergeten was welke schijtmuziek hij maaktequote:
Jupquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Space, gaat iPad opladen bij joy ook zo langzaam? Ben een iPhone gewend en die is na een uur opgeladen maar deze is na een paar uur pas op 75%
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neeeeee, ik was net blij dat ik vergeten was welke schijtmuziek hij maakte![]()
![]()
wiesda?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
mag hij ook een stukje zeggen?
Ik doe hem weleens na op saaie momenten op het werk, of als we moeten overwerken en ik mijn collega wat moet vragen ofzo
Sir David Attenborough natuurlijk!quote:
Ja Britse muziekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Dwyn het volgende:
Dit is zo'n beetje mijn hele muzieksmaak in één avond
Die stem van die man is zo gaafquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sir David Attenborough natuurlijk!
Als je hem hoort herken je 'm wel
Hij doet vrijwle alle BBC natuur docu's inspreken
Fred was gisteren Marco Borsato aan het zingen.. Toen wist ik dat hij dronken wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie al helemaal OS in nederland met jan smit enzo
"Look, here is the home of the sea otter!"quote:
MEESCHREEUWEN, heerlijk nummer datquote:
Openingsceremonie met palingpopquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie al helemaal OS in nederland met jan smit enzo
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
Ja godver bednk mij nu pas dat ik mijn tv gewoon kan pauzeren om de kabel van de laptop te halen
50 seconden, NOES!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Loop je wel achter op het topic
Pahahahhaquote:
het is zoooo verleidelijk, echtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die kun je ook nog naar je manager sturen
Was wel een mooien voor bij je ontslag-mail..quote:
Welke site is dat ! Ik moet ze hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is wel weer kewl!
[ afbeelding ]
Ik heb een vestje aangetrokkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
Godver het is gewoon nog steeds 26 graden binnenben er echt misselijk van zo benauwd.
Maar bij jullie heeft het geregend toch? Hier nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een vestje aangetrokken
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar bij jullie heeft het geregend toch? Hier niet
http://www.etsy.com/shop/AngelicAspirationsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke site is dat ! Ik moet ze hebben
net of de dooien dat wat boeitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor wie moeten we nou stil zijn? Gewoon in het algemeen iedereen die dood is?
Hier regent het wel, gelukkig nog geen onweer gehoord.. En ben alleen thuis dus hoop dat het wegblijftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef PriemGirl het volgende:
Oh hier is het net beginnen onweren en regenen...
hier is geen onweer geweest dus komt het vast bij jullie ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier regent het wel, gelukkig nog geen onweer gehoord.. En ben alleen thuis dus hoop dat het wegblijft
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor iedereen hier uit het topic wel toepasselijk!
[ afbeelding ]
Ik drink heul niet teveelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel heel mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel de liefdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren was je anders ladderzat!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik drink heul niet teveel![]()
Want lage tolerantie
Van 3 wijntjes !!!1!1!1! Pehehhehehe...quote:
Ik heb ook nog ene mooie voor jou gevonden:quote:
Had gister bij m'n high wine 1 prosecco, 2 witte wijn en 1 dessertwijn. Veel kannen water erbij en nog wakker geworden met (beetje) koppijn. Ik heb ook geen tolerantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik drink heul niet teveel![]()
Want lage tolerantie
Precies!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van 3 wijntjes !!!1!1!1! Pehehhehehe...
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ene mooie voor jou gevonden:
[ afbeelding ]
Na 3 glazen wijnquote:
ik zit ongeveer op jouw niveau schat ik inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had gister bij m'n high wine 1 prosecco, 2 witte wijn en 1 dessertwijn. Veel kannen water erbij en nog wakker geworden met (beetje) koppijn. Ik heb ook geen tolerantie
whehehehe, die laatste zin ook echt, ROFLOL!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na 3 glazen wijn.
Fred ging dus Marco Borsato zingen.. Maar hij kende maar 1 woord uit de tekst: "binnen".
En ik zo "NEE JONGE WE ZIJN BUITEN EINZ"
het was garpig, je had erbij moeten zijn
Ik ging me op vakantie verwonderen over de tegels in de keukenkasten na een sangria, dat was pas ergquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na 3 glazen wijn.
Fred ging dus Marco Borsato zingen.. Maar hij kende maar 1 woord uit de tekst: "binnen".
En ik zo "NEE JONGE WE ZIJN BUITEN EINZ"
het was garpig, je had erbij moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |