Joahquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is de opening van de OS lekker kneutering
Ach ik vind het voor het thema wel vet, de lyrics laat natuurlijk wel te wensen overquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar ga ik wel iets tussen vinden wat tof is en niet té duur
(tussen die zeepjes dus)
En MM: ik vind het nummer voor de OS van Muse (nog) niet zo leuk
Niet? Ik vind hem zooooooo gaafquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar ga ik wel iets tussen vinden wat tof is en niet té duur
(tussen die zeepjes dus)
En MM: ik vind het nummer voor de OS van Muse (nog) niet zo leuk
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.quote:
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.
Verder: Muse![]()
![]()
![]()
En ik ga erheen![]()
![]()
Want Aziatenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Naja die Chinezen kunnen ze nooit overtreffen, dat was niet menselijk vier jaar geleden
Oh op het werk bij ons staat stubru op en daar wordt ie minstens 3x per dag gedraaidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 'm nu 3 x gehoord, misschien komt het nog hoor, maar ik heb er nog niet zoveel mee.
Verder: Muse![]()
![]()
![]()
En ik ga erheen![]()
![]()
daar ga ik niet heen, maar leeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukkkkk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!en 1 november Triggerfinger
Triggerfingerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!en 1 november Triggerfinger
In de 013! dus dat zijn maar 2000 man ofzo? Heb er echt zin inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar ga ik niet heen, maar leeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukkkkk!
Ja dat kan toch helemaal niet toenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zit een excuus-neger tussen die rijke meneren
Hij is vast aan het zakkenrollenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat kan toch helemaal niet toenwat is dit voor een fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |