SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik zat niet op voetbal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In amateur voetbal is vaak de beste speler de aanvoerder maar meestal is hij niet de belangrijkste.
2e helft dikke ownagequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
We hebben het wel steeds over GJE nu maar vonden jullie mij niet goed spelen dan?
Ik heb het idee dat je een stuk beter bent geworden sinds je xbox tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
We hebben het wel steeds over GJE nu maar vonden jullie mij niet goed spelen dan?
Klopt, hij is erg goed op het middenveld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In amateur voetbal is vaak de beste speler de aanvoerder maar meestal is hij niet de belangrijkste.
Ja misschien. ik maak nu ook veel betere teams.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een stuk beter bent geworden sinds je xbox tijd.
Ik wel, in de jeugd altijd hoofdklasse gespeeld en dan moet je tegen aardige clubs spelen. Ik heb ook wel tegen profclubs gespeeld als Veendamquote:
hoe goed ben ik dan wel nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien. ik maak nu ook veel betere teams.
Is goed, maar jij hebt me verwijderd ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe goed ben ik dan wel niet![]()
GJE wij over 10 min ofzo een potje doen?
Bij ons was de beste ook de aanvoerder, ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel, in de jeugd altijd hoofdklasse gespeeld en dan moet je tegen aardige clubs spelen. Ik heb ook wel tegen profclubs gespeeld als Veendamen Cambuur een keer en daarnaast altijd tegen de betere amateurclubs uit Friesland en omliggende provincies. Bij ons was de beste speler de aanvoerder maar om nou te zeggen dat hij het belangrijkste was, dat niet.
Wie ontkracht datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
De beste speler hoeft niet de aanvoerder te zijn hoor.
Als diegene leiderschap heeft, en een teamspeler is en voor het team vecht, kan die gewoon aanvoerder zijn.
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/lowquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
GJE verdedig aub goed. Ik wil niet dat hij meer dan 4-0 van je wint.
Daarom ging je pauzerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/low
Dus PSV is beter dan Real Madrid!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Benfica 4-2 Real Madrid
PSV won wel van Benfica
Moet je andere verdedigers nemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/low
Ja, custom formatie en custom 'snele tactiek' ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom ging je pauzerenDat heeft geen ene invloed
Ja ik heb het iig op verdedigendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
high low zijn ze aanvallend. Low high zijn ze verdedigend
En Feyenoord won van PSV en real madrid won van Barcelonaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |