SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik zat niet op voetbal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In amateur voetbal is vaak de beste speler de aanvoerder maar meestal is hij niet de belangrijkste.
2e helft dikke ownagequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
We hebben het wel steeds over GJE nu maar vonden jullie mij niet goed spelen dan?
Ik heb het idee dat je een stuk beter bent geworden sinds je xbox tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
We hebben het wel steeds over GJE nu maar vonden jullie mij niet goed spelen dan?
Klopt, hij is erg goed op het middenveld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In amateur voetbal is vaak de beste speler de aanvoerder maar meestal is hij niet de belangrijkste.
Ja misschien. ik maak nu ook veel betere teams.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een stuk beter bent geworden sinds je xbox tijd.
Ik wel, in de jeugd altijd hoofdklasse gespeeld en dan moet je tegen aardige clubs spelen. Ik heb ook wel tegen profclubs gespeeld als Veendamquote:
hoe goed ben ik dan wel nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien. ik maak nu ook veel betere teams.
Is goed, maar jij hebt me verwijderd ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe goed ben ik dan wel niet![]()
GJE wij over 10 min ofzo een potje doen?
Bij ons was de beste ook de aanvoerder, ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel, in de jeugd altijd hoofdklasse gespeeld en dan moet je tegen aardige clubs spelen. Ik heb ook wel tegen profclubs gespeeld als Veendamen Cambuur een keer en daarnaast altijd tegen de betere amateurclubs uit Friesland en omliggende provincies. Bij ons was de beste speler de aanvoerder maar om nou te zeggen dat hij het belangrijkste was, dat niet.
Wie ontkracht datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
De beste speler hoeft niet de aanvoerder te zijn hoor.
Als diegene leiderschap heeft, en een teamspeler is en voor het team vecht, kan die gewoon aanvoerder zijn.
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/lowquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
GJE verdedig aub goed. Ik wil niet dat hij meer dan 4-0 van je wint.
Daarom ging je pauzerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/low
Dus PSV is beter dan Real Madrid!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Benfica 4-2 Real Madrid
PSV won wel van Benfica
Moet je andere verdedigers nemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn verdedigers gaan altijd naar voren, ondanks high/low
Ja, custom formatie en custom 'snele tactiek' ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom ging je pauzerenDat heeft geen ene invloed
Ja ik heb het iig op verdedigendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
high low zijn ze aanvallend. Low high zijn ze verdedigend
En Feyenoord won van PSV en real madrid won van Barcelonaquote:
En Real werd kampioen in Spanje dus zou PSV ook kampioen worden, maar hier waren Ajax en Feyenoord beter dus die zouden ook kampioen worden in Spanje. Eigenlijk is Spanje een Micky Mouse competitie zoals VDM al eens zei!quote:
dat zeg ik niet, maar hij heeft geen inzicht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Inmiddels ook achter dat hij niet verder komt dan nu op de bank bij PSV
Maar Ajax is minder goed dan AZ want Dinamo Zagreb had nog moeite met Malmö, die AZ met 4-1 versloeg. Verbeek zijn redenatie vorig jaarquote:
CM of CV, na de A's ben ik gestopt door een blessure en vorig jaar ging ik in het 3e voetballen omdat ze mij vroegen en ik dacht ah nice lekker laag niveauquote:
Ah nais (CV Dan) Sta ik ook, laatste manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
CM of CV, na de A's ben ik gestopt door een blessure en vorig jaar ging ik in het 3e voetballen omdat ze mij vroegen en ik dacht ah nice lekker laag niveaumoest ik spits en op de half staan
Ik ben alweer gestopt omdat ik wil scheidsrechteren bij dames elftallen ;P nee maar ik ga fluitenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah nais (CV Dan) Sta ik ook, laatste man
Gaf jij soms je tegenstander ook een ongelofelijke knal om het team op te peppen?
En voetbal je nu nog steeds, of ben je alweer gestopt?
Beter word je 5e man, hoef je niet zoveel te lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt omdat ik wil scheidsrechteren bij dames elftallen ;P nee maar ik ga fluitenIk was niet echt hard, normaal maar heb wel eens iemand flinke trap gegeven toen die er doorheen ging
ik moet het vooral op inzicht doen omdat ik niet snel was
heb wel een goede trap dus dat was wel mooi
tijdens de wedstrijd mag ik wel graag praten, coachen, de boel een beetje opstoken.
hahahaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter word je 5e man, hoef je niet zoveel te lopen.
Ik ben ook niet razend snel, maar de voorstopper en ik vullen elkaar goed aan, hij pakt de spits en ik sta er 1 meter achter. Als de bal erover vliegt heb ik hem, gaat hij in de voeten pakt de voorstopper hem, en als hij daar langs is, grijp ik in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt omdat ik wil scheidsrechteren bij dames elftallen ;P nee maar ik ga fluitenIk was niet echt hard, normaal maar heb wel eens iemand flinke trap gegeven toen die er doorheen ging
ik moet het vooral op inzicht doen omdat ik niet snel was
heb wel een goede trap dus dat was wel mooi
tijdens de wedstrijd mag ik wel graag praten, coachen, de boel een beetje opstoken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3-0 winst van Poker, hij is echt slecht man
Hij leavede meteen alquote:
Ik pakte best vaak kaartenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet razend snel, maar de voorstopper en ik vullen elkaar goed aan, hij pakt de spits en ik sta er 1 meter achter. Als de bal erover vliegt heb ik hem, gaat hij in de voeten pakt de voorstopper hem, en als hij daar langs is, grijp ik in.
Ik ben trouwens ook niet sloom btw. Nu komen de racistische opmerkingen weer maar als ik een turk oid als spits tegen heb, doet hij altijd vervelend en ga ik toch altijd wat harder het duel in. Daar kan ik niks aan doen.
Dat coachen doe ik ook altijd, en heb nog nooit een gele kaart gepakt!!!!
VOlgens mij hangt dat dingquote:
Ja, sneeuwquote:
Dat is echt dom. Je mekkerde zeker ook altijd tegen de scheidsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pakte best vaak kaartenpaar keer rood en vrij vaak geel voor wegtrappen bal ofzo
Ik vaak groen voor praten tegen de scheidsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pakte best vaak kaartenpaar keer rood en vrij vaak geel voor wegtrappen bal ofzo
Gewoon op keuze instellenquote:
eensquote:
Hockeyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vaak groen voor praten tegen de scheids![]()
Mooiste was een jonge die voor het eerst meedeed en na 3 minuten rood kreeg
Dat niveau was trouwens wel laag, niet dat het daarom gaat maar als c konden we toen van de a meiskes winnen. Dat lag misschien ook wel aan het niveau van de clubquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
HockeyDames hockey
Ik stond begin dit seizoen een helft wissel en een veld verderop was dames hockey bezig, ging ik daar kijken
Zei ik je tochquote:
Lekker dikquote:
BDIL komt Rijst djoeken binnekortquote:
PES 6quote:
Praten tegen scheids om tijd te rekken en als ze onzeker zijn beetje nerveus te maken is wel handig, Ben er geen voorstander van maar als ik eenmaal op het veld stond moest ik winnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
VDM als jij bij mij in het team zat, werd je dat zo afgeleerd. eerst een grote mond van mij, doe je het dan nog een keer word je eraf gehaald door de trainers. Kom je er misschien weer in, doe je het dan weer de volgende training straftraining voor jou!
Hij gebruikt geen wapensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BDIL komt Rijst djoeken binnekort
Straftrainingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
VDM als jij bij mij in het team zat, werd je dat zo afgeleerd. eerst een grote mond van mij, doe je het dan nog een keer word je eraf gehaald door de trainers. Kom je er misschien weer in, doe je het dan weer de volgende training straftraining voor jou!
Nice, maar Rijst had wel gelijk en BDIL zat fout .... as always...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BDIL komt Rijst djoeken binnekort
Ja dat wel, bal pakken enzo allemaal goed. Maar zeuren over zijn fluit kwaliteitenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Praten tegen scheids om tijd te rekken en als ze onzeker zijn beetje nerveus te maken is wel handig, Ben er geen voorstander van maar als ik eenmaal op het veld stond moest ik winnen
Ik krijg er nu wel echt zin, had dat afgelopen week niet echt. Lag misschien aan het weer. Bij Peking ging ik vroeg opstaan om zoveel mogelijk/alles te kijken, maar zo ben ik niet meerquote:
Mij niet togg :;$quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ik djoek jullie allemaal als jullie nu niet stil zijn
Speelt gewoon niet lekker vind ik, erg onnatuurlijkquote:
Als je homo bent is het misschien leuker.quote:
Doe Ben Arfa dan.quote:
Mij ook, als EHV broeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ik djoek jullie allemaal als jullie nu niet stil zijn
Oja Ben Arfa is er ook nogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je homo bent is het misschien leuker.
[..]
Doe Ben Arfa dan.
Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
AI van PES is ook leuker om tegen te spelen.
Het is niet leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je homo bent is het misschien leuker.
[..]
Doe Ben Arfa dan.
Nu zit je ook niet met dat achterlijke tijdsverschilquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik krijg er nu wel echt zin, had dat afgelopen week niet echt. Lag misschien aan het weer. Bij Peking ging ik vroeg opstaan om zoveel mogelijk/alles te kijken, maar zo ben ik niet meerMis sowieso vanaf volgende zaterdag alles
Ik probeer hem gewoon en anders zet ik daar wel UP Benzemaquote:
Klopt dat was echt kut. BMX vond ik toen wel superquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu zit je ook niet met dat achterlijke tijdsverschil
Wie dan morgen? Wielrennen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt dat was echt kut. BMX vond ik toen wel superMorgen lekker de eerste gouden medaille
Die Chinezen deden dit toch beter..quote:
4x100m vrije slag zwemmen.quote:
Ik denk dat Cavendish morgen wintquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
4x100m vrije slag zwemmen.
Wielrennen is ook morgen
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang ze maar snel zijn he. Je kan dan toch ook IF Fanni nemen ipv Kos?
Niet zo'n gewaagde uitspraak. Hij is echt toooooorenhoog favoriet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Cavendish morgen wintrelatief vlak is het op enkele heuvels na dus moet makkelijk kunnen. Hij is by far de beste sprinter!
Gaat over 260 kilometer ofzo toch? Maar de kans is wel groot op Cavendish ja. Doet Hushovd ook mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo'n gewaagde uitspraak. Hij is echt toooooorenhoog favoriet.
Matig dingetjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
Is de Samsung Galaxy Ace een goede smartphone?
mn pa heeft die, prima ding voor de simpele taken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
Is de Samsung Galaxy Ace een goede smartphone?
Zijn ze toch bekend om? Industriele revolutie is daar begonnen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef DutchSL het volgende:
Pff, die Engelsen gaan hun zwarte fabrieksarbeidersverleden showen
Sowieso Chielliniquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1613377
Wie op de plek van Koef, en de andere open plekken. (Geen robinho)
Nee Thor is geblesseerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat over 260 kilometer ofzo toch? Maar de kans is wel groot op Cavendish ja. Doet Hushovd ook mee?
Meer dan bellen en smsen moet je er niet mee doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mn pa heeft die, prima ding voor de simpele taken.
Jammer, is mijn favoriete wielrennerquote:
whatsapp prima, lekker internetten gaat ook prima. Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer dan bellen en smsen moet je er niet mee doen
Internet gaat stroef van wat ik gezien heb
Dat is toch niet iets moois wat je wilt laten zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn ze toch bekend om? Industriele revolutie is daar begonnen!
Oké, ben ik gewoon verwend met mijn iPhonequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
whatsapp prima, lekker internetten gaat ook prima. Niks mis mee hoor.
Dat denk ik ook. Dat het anders is betekent niet dat het slechter is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, ben ik gewoon verwend met mijn iPhone
M'n iphone 3g was een halfjaar geleden in de wasmachine gegaan anders hoefdei kn u geen mobiel uit te zoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, ben ik gewoon verwend met mijn iPhone
Ja maar tegenwoordig zijn ze vooral bekend door hun zeer uitgebreide diensten sector. Lees ook : http://nl.wikipedia.org/wiki/Economie_van_het_Verenigd_Koninkrijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn ze toch bekend om? Industriele revolutie is daar begonnen!
Gewoon een nieuwe iPhone verkrijgen op de manier waar je die BB ook mee verkregen hebt tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
M'n iphone 3g was een halfjaar geleden in de wasmachine gegaan anders hoefdei kn u geen mobiel uit te zoeken
Een Galaxy Ace is iig wel sneller dan een iphone 3G.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
M'n iphone 3g was een halfjaar geleden in de wasmachine gegaan anders hoefdei kn u geen mobiel uit te zoeken
Doet mee dacht ik, maar zit niet bij de top 30 favorieten volgens mij. (edit: doet dus niet mee)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat over 260 kilometer ofzo toch? Maar de kans is wel groot op Cavendish ja. Doet Hushovd ook mee?
Di Natalequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand hier een Lukaku uit de Serie a? Ibra is te duur, en wil een beestenspits!
Miccoli, Abel Hernandezquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand hier een Lukaku uit de Serie a? Ibra is te duur, en wil een beestenspits!
Boonen zou ik ook wel tof vinden net als Hagen of Cancellaraquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet mee dacht ik, maar zit niet bij de top 30 favorieten volgens mij. (edit: doet dus niet mee)
Zat net ff de odds te bekijken:
1 Cav @ 2
2 Sagan @ 8
3 Greipel @ 16
Daarachter een groepje outsiders nog met Cancellara, Boonen, Hagen, Goss, LLS o.a.
Ik hoop natuurlijk op een Nederlander en anders LL Sanchez of Cancellaraquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet mee dacht ik, maar zit niet bij de top 30 favorieten volgens mij. (edit: doet dus niet mee)
Zat net ff de odds te bekijken:
1 Cav @ 2
2 Sagan @ 8
3 Greipel @ 16
Daarachter een groepje outsiders nog met Cancellara, Boonen, Hagen, Goss, LLS o.a.
Daar heb je nou futhead voor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Di natale is een min mannetje, zet je zo van de bal.
Miccoli en Hernandez hetzelfde toch![]()
?
Ik dacht meer aan bijvoorbeeld Klose, maar weet niet hoe groot hij is enzo
Niet zo groot. 185 ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
?
Hernandez is fucking goed man, echt niet zomaar van de bal af! Anders doe je IF Honda en IF Doumbia voorinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
?
Hij is goed ja, maar wordt toch makkelijk van de bal gezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Di Natale is wel echt een beest hoor, zeker in overweging nemen
Custom ROM daarop zettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Oh voor die prijs kan ik een Samsung Galaxy S halen bij Used Products
ik speel 4231quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hernandez is fucking goed man, echt niet zomaar van de bal af! Anders doe je IF Honda en IF Doumbia voorinheb ik ook, geniaal is dat
Honda is behoorlijk goed als spits!
quote:
Hij wil toch een type Lukaku..komen jullie met allemaal midgetsquote:
Laquinta?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Als je een goedkope grote spits wilt is Iaquinta de beste, maar niet echt heel erg geweldig.
DIT!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Kan je Ibra betalen? Dan gewoon voor Ibra gaan
iaquinta, maar die is matig/slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |