Jawel, de opening is allamg voorbij, en het zou tijdens de opening gebeuren...dusssssssssquote:Op maandag 30 juli 2012 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij hoor. The fat lady heeft nog niet gezongen
Dat is waar. Maar misschien hebben ze het opgeschoven naar de sluiting?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:12 schreef Fredje2010 het volgende:
[..]
Jawel, de opening is allamg voorbij, en het zou tijdens de opening gebeuren...dusssssssss
;-)
hmmmzz...dat leek wel telepathie haha we dachten tegelijk aan de sluitingsceremonie....eng he?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar misschien hebben ze het opgeschoven naar de sluiting?
Ja, heel engquote:Op maandag 30 juli 2012 15:15 schreef Fredje2010 het volgende:
[..]
hmmmzz...dat leek wel telepathie haha we dachten tegelijk aan de sluitingsceremonie....eng he?
hihihhi
Dankjequote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef Fredje2010 het volgende:
BNW?
dank je...jij ook welkom :-)
U bent moderater?
Jawel heb eens iets gepost over huursubsidie tijdje geleden, geloof ik...
Oh mijn god, heb ik daar helemaal overheen gelezen dan?? WAAR WAAR?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef Copycat het volgende:
Hoho! Er is toch een heuse Ed Woodesque vliegende schotel ontwaard!
False Flag Olympische spelen #2quote:Op maandag 30 juli 2012 16:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh mijn god, heb ik daar helemaal overheen gelezen dan?? WAAR WAAR?
En net zo overtuigend als in Plan 9?
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ningsceremonie.dhtml
Ja, sorry, ik zie het nu ook. In mijn bloedlust naar drama sloeg ik het halve topic over.quote:
Deze ufo ziet er tamelijk sophisticated uit... ik geloof nooit dat Ed Wood er echt iets mee te maken heeftquote:Op maandag 30 juli 2012 16:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wordt ie ook bemand door Edward en Bela.
[..]
Die hebben schijnbaar 4 augustus in hun agenda gezet. Mits.. nou ja dat lezen we daarna misschien wel weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zie het nu ook. In mijn bloedlust naar drama sloeg ik het halve topic over.
Nu nog een alien, en ik ben weer tevreden.
Gelukkig kun je met numerologie practisch elke dag wel bombarderen tot rampdag.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben schijnbaar 4 augustus in hun agenda gezet. Mits.. nou ja dat lezen we daarna misschien wel weer.
Ed heeft inmiddels ook wel het eea bijgeleerd. Samen met Lugosi. Die is het stadium van kartonnen borden allang voorbij. In de vijfde dimensie.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Deze ufo ziet er tamelijk sophisticated uit... ik geloof nooit dat Ed Wood er echt iets mee te maken heeft
En wat heeft dit precies met een eventuele false flag te maken?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef YpS het volgende:
woah,
ik kwam dit net tegen,
Echt weirde shit vanuit 1st person:
Ik zie hierin nogal een schaapachtige mensenmassa die nogal vreemd bewegen, vreemde opdrachten uitvoeren en op een gegeven moment volslagen gedesoriënteerd naar de lucht kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies met een eventuele false flag te maken?
dat betekent dat jij jezelf met je kop tegen de deur aanslaat en je zusje de schuld ervan geeft!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef Fredje2010 het volgende:
wat wordt eigenlijk bedoeld met die zgn. valse vlag?
Mooie, simpele duidelijke uitlegquote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat jij jezelf met je kop tegen de deur aanslaat en je zusje de schuld ervan geeft!
Misschien is een beter voorbeeld zoals je vroeger in de klas op iemand zn rug tikte en je buurman de schuld gaf.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat jij jezelf met je kop tegen de deur aanslaat en je zusje de schuld ervan geeft!
Zo ken ik er nog wel één:quote:Op maandag 30 juli 2012 16:47 schreef YpS het volgende:
[..]
Ik zie hierin nogal een schaapachtige mensenmassa die nogal vreemd bewegen, vreemde opdrachten uitvoeren en op een gegeven moment volslagen gedesoriënteerd naar de lucht kijken.
Op een of andere manier komt het een beetje spookachtig/horror-achtig over naar mij met een eventuele boodschap achter deze act. (vooral vanaf 10min zeg maar)
En die boodschap achter die act, heeft dan weer te maken met de mensen achter "false flag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Xan21 het volgende:
The EYE of Sauron
[ afbeelding ]
Voordat William (zoon van maangodin Isis = Diana) koning van de wereld wordt in 2015 (Return of the King), zal er toch eerst iets moeten gebeuren (The Two Towers hebben we al gehad). Ik gok op 4 en anders 12 augustus...
Dat is een voorbeeldje jaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nee hoor. De vlam moest getemperd worden om te kunnen verplaatsen. Uit is hij niet geweest:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:53 schreef UncleScorp het volgende:
Bad Omen![]()
London 2012 Olympic flame 'goes out' as cauldron is moved
Ofwel het artikel es volledig lezen ofwel "to extinguish" even opzoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Nee hoor. De vlam moest getemperd worden om te kunnen verplaatsen. Uit is hij niet geweest:
'The flame had to be extinguished to allow the structure to be moved to a new position in the stadium'
'flame transferred to a lantern as the eight-metre high structure is relocated to a different part of the Olympic Stadium,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ofwel het artikel es volledig lezen ofwel "to extinguish" even opzoeken
ja al die vage verhalen? Hey maar. Waar komt het vandaan, wat is de bron van die tekst. En dat soort teksten zijn super vaak gepost maar nooit uitgekomen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan is het zwarte zaterdag op de Franse wegen.
Een vlam die uitgaat, althans, dat maak ik ervan.quote:
Hah, dat had ik er nog niets eens uitgehaald.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een vlam die uitgaat, althans, dat maak ik ervan.
Komt dat ook niet omdat schijnbaar een nieuw winkelcentrum is gebouwd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Stilte voor de storm, Londen is verlaten?
LONDEN, woensdag -
Winkels, musea en restaurants in Britse hoofdstad klagen steen en been. Bezoekersaantallen liggen vele malen lager dan normaal in de zomer. Met name winkels in het luxesegment hebben het zwaar te verduren, maar ook veel musea hebben nauwelijks bezoekers over de vloer.
http://www.telegraaf.nl/u(...)_bizar_rustig__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |