Ja, dat is een teken dat het een viespeuk is .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hij liet wel z'n piemel zien! Is dat een teken?
Ok, sorry...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een teken dat het een viespeuk is .
Misschien vond hij zichzelf da bomb en begreep je hem verkeerd.
Tip: nooit met mannen in regenjassen die hun geslachtsdeel tonen in gesprek gaan over de OS
Volgens mij zaten er noch witte, noch zwarte schapen in de ceremonie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:20 schreef Copycat het volgende:
Zat er ook een zwart schaap in de ceremonie, gisteren?
De spelen zijn nog niet voorbijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik stiekem een beetje in de hoop dat de conspiracy-guys hun gelijk krijgen.![]()
Maar..:
[..]
...op die manier vind ik het niet eerlijk.![]()
Wens->vader?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:40 schreef Xan21 het volgende:
Als er iets gebeurt dan natuurlijk tijdens de slotceremonie (koningin niet aanwezig etc), er gaat echt wel iets gebeuren, de openingceremonie was trouwens behoorlijk duister al voor zo'n evenement :S
Ik ga de Spice Girls maar ff tweeten dat ze niet moeten gaan
Kijk de bewegende beelden nog eens. De man ging niet op en neer met zijn arm, maar heen en weer, dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:10 schreef Dance99Vv het volgende:
Duitser zijn is niet eenvoudig, wel schokkend http://www.telegraaf.nl/b(...)_ceremonie_OS__.html
En dan te bedenken dat het de duitsers zelf zijn die voor heel europa willen bepalen dat het tonen van een hakenkruis strafbaar wil stellen
Het was wel lollig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk de bewegende beelden nog eens. De man ging niet op en neer met zijn arm, maar heen en weer, dus niks aan de hand.
Nou, als dit verkeerd uitgelegd wordt, en dat wordt het, is het voor deze man niet zo lollig.quote:
Alaaf....? het is carnaval?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk de bewegende beelden nog eens. De man ging niet op en neer met zijn arm, maar heen en weer, dus niks aan de hand.
De man heeft een aparte manier van van zwaaien, maar men wil er nu te graag een hitlergroet van maken, en dat is het gewoon niet.quote:
Kijk even welke krant het meldt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man heeft een aparte manier van van zwaaien, maar men wil er nu te graag een hitlergroet van maken, en dat is het gewoon niet.
Daar ben ik niet al te zeker van , iets met dat is een ziekte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man heeft een aparte manier van van zwaaien, maar men wil er nu te graag een hitlergroet van maken, en dat is het gewoon niet.
Wellicht soms iets vergezocht (zeker het scenario op het eind) maar zeker een interessante docu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |