Nou zeg, dat waren ze . Jemig wat zien die er nog goed uit na al die jarenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
zo, die spice girls waren heet,he, leek wel de hel!
wel grotere boobiesquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, dat waren ze . Jemig wat zien die er nog goed uit na al die jaren
Dat dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
Mooie symboliek bij het doven van het vuur. Een leuk vogeltje en driehoekje.
Checked floor bij een van de optredens op zo'n rijdende vrachtwagen (?) was ook niet zo bedoeld.quote:
Dàt zal vast 'Hét Plan' geweest zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:05 schreef SchoneZoon het volgende:
We staan allemaal voor lul. De illuminati lacht ons vierkant uit. Al die "hints" waren gewoon nep
Ik heb mn ConspiracyBingo-kaart wel volgekregen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
Mooie symboliek bij het doven van het vuur. Een leuk vogeltje en driehoekje.
Maar serieus, er zou een false flag komen, mensen zouden met duizenden tegelijk vermoord worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg, alu hoedjes, hoe zit dat nou?
Er is niks gebeurd.
Uiteraard ben ik blij dat er niks is gebeurd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maar serieus, er zou een false flag komen, mensen zouden met duizenden tegelijk vermoord worden.
Dit is niet gebeurd, dus we kunnen daar alleen maar erg blij om zijn.
En mensen die zo snel false flag roepen zouden zich ook eens achter de oren moeten krabben.
Ben het met je eens dat het bedenkelijk is dat er mensen zijn die onbewust hopen op een grote ramp.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik blij dat er niks is gebeurd.
Ik vind het gewoon triest dat er mensen zijn die allerlei debiele denkbeelden hebben en vage onzinnige theorietjes bedenken over wat zij onderbewust hopen dat er gaat gebeuren. Dit soort mensen heeft professionele hulp nodig.
Ziekelingen? Heb ik niet gelezen hier hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Huhu, achteraf is het makkelijk schoppen, maar het was wel 2 delen topics dat aardig waren om te lezen. Zonder die 'ziekelingen' zou je dus geen BNW meer hebben jammer dat dat niet genoemd wordt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het gewoon triest dat er mensen zijn die allerlei debiele denkbeelden hebben en vage onzinnige theorietjes bedenken over wat zij onderbewust hopen dat er gaat gebeuren. Dit soort mensen heeft professionele hulp nodig.
#270quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziekelingen? Heb ik niet gelezen hier hoor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Huhu, achteraf is het makkelijk schoppen
En verder:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogen we al die alu-hoedjes in BNW ook officieel uitlachen als er niks gebeurt?
Zo'n ramp is dat ook weer niet..quote:, maar het was wel 2 delen topics dat aardig waren om te lezen. Zonder die 'ziekelingen' zou je dus geen BNW meer hebben jammer dat dat niet genoemd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is belangrijk dat er fora als deze zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En verder:
[..]
Zo'n ramp is dat ook weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |