China opent al jaren sterker dan de USA, en die komen dan later terug, oa op atletiekonderdelen. Maar als dit zo doorgaat..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Falco het volgende:
China gaat gewoon verder zoals vier jaar geleden?
Vindt je het gek met 1.338.612.968 inwoners ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Falco het volgende:
China gaat gewoon verder zoals vier jaar geleden?
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die zwemmedailles van China waren anders niet echt verwacht. Zeker niet die van die 16-jarige die meteen even een seconde van het WR afhaalt.
I stand corrected.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.
Sun Yang was ook grotendeels verwacht.
Ik proef al een klein beetje frustratie in de Britse pers. Dat gaat de komende dagen nog vele malen erger worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Anonymousz het volgende:
UK geen enkele plak vandaag
ach het is pas dag 1
Hebben die gast ook met teveel bombarie binnengehaald tijdens de ceremonie, daar zag je gewoon de overschatting en te hoge verwachtingen aan af.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik proef al een klein beetje frustratie in de Britse pers. Dat gaat de komende dagen nog vele malen erger worden.
Mooie race was datquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Het eerste zilver is binnen voor Nederland
Italië zit normaal zo rond de acht tot tien keer goud, maar nu beginnen ze inderdaad super.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
Italie gaat ook hard, met een triple bij het schermen, zilver bij schieten en goud bij het handboogschieten.
Team GB nog geen medaille volgens mij.
Nee hoor, Beisel was ruim favoriet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.
Sun Yang was ook grotendeels verwacht.
Dat het hier op Fok niet zo verwacht was zegt vrij weinig.
Normaalgesproken hadden ze alleen met Cavendish een medaille gehad na vandaag? Niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hebben die gast ook met teveel bombarie binnengehaald tijdens de ceremonie, daar zag je gewoon de overschatting en te hoge verwachtingen aan af.
Gewoon al op 6 medailles China, ongelovelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
medaille stand dag 1
http://www.london2012.com/medals/medal-count/
Bij William Hill stond Ye volgens mij toch echt op 1.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor, Beisel was ruim favoriet.
En op het WK vorig jaar zwom Beisel de rest op 2,5 seconde en was Ye pas 5e.
Kleiduif voor vrouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarbij? Ik zie 'm nog niet op de spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |