en bronsquote:
Dat denk ik ja. Misschien met judo, maar ik weet niet hoe laat die finales zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Falco het volgende:
Volgende update kunnen we verwachten met de wegwedstrijd wielrennen?
Hm op NOS staat 3 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef Nober het volgende:
[..]
17:00 volgens de officiële site, kun je dus geld mee verdienen.
mannen of vrouwen?quote:
bedankt manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst vrouwen, 10 minuten later de mannen maar Mooren is al uitgejudoot.
En hoe laat komt Birgit Ente? Volgens de site 12:15 (NL tijd) maar ze moet nog. Die Kitadai, die nu bezig is, zou om 12:29 beginnen dus d'r klopt iets niet.quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoe laat komt Birgit Ente? Volgens de site 12:15 (NL tijd) maar ze moet nog. Die Kitadai, die nu bezig is, zou om 12:29 beginnen dus d'r klopt iets niet.
Zilver Italie en brons voor Servië dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef Thas het volgende:
1e goud Zuid-Korea is binnen, Jin Jong-Oh 10m pistool mannen![]()
Klopt, maar hun namen ben ik alweer kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zilver Italie en brons voor Servië dacht ik.
Nu Rusland bij Judo, Galstyan met een ippon in de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, Kazachstan, Brazilie en Korea voorlopig.
In diezelfde klasse won Brazilie een van de 2 bronzen plakken en leidt Brazilie zodoende het medailleklassement samen met China.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Nu Rusland bij Judo, Galstyan met een ippon in de finale.
Korea nu ook brons (mannen team boogschieten), 3 op 1?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In diezelfde klasse won Brazilie een van de 2 bronzen plakken en leidt Brazilie zodoende het medailleklassement samen met China.
Lijkt me dan wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Korea nu ook brons (mannen team boogschieten), 3 op 1?
Yup, gewichtheffen, met Noord-Korea bronsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel.
Of heeft China al een 2e goud?
Allemaal aziaten die daar medailles hebben gepakt zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Yup, gewichtheffen, met Noord-Korea brons
Zal wel weer gepakt worden voor doping achteraf
Top 7 was Aziatisch (ik reken Turkije daaronder), dus jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal aziaten die daar medailles hebben gepakt zeker?
Als je hier een beetje spieren hebt zit je daar normaal wel bovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Top 7 was Aziatisch (ik reken Turkije daaronder), dus ja
Het is al onmogelijk om hier vrouwen onder de 48 kilo te vinden, laat staan dat ze kunnen gewichtheffen
Ja die hadden het zilverquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hier een beetje spieren hebt zit je daar normaal wel boven
Japan valt trouwens wel wat tegen. Hebben die al een medaille?
1. Klein volk, past goed bij de gewichtsklassequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:04 schreef Leatherface het volgende:
Thailand vierde? Is dat zo'n gewichthef-land dan?
Okay, dat klinkt wel plausibel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:08 schreef Thas het volgende:
[..]
1. Klein volk, past goed bij de gewichtsklasse
2. Kost niks
3. Relatief makkelijk medaille te behalen
Noord-Koreaanse tafarelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:10 schreef kilon het volgende:
OP de NOS site staat bij gewichtheffen alleen maar het brons. Alsof zilver en goud nooit vergeven zijn.
Jeetje. Vezzalli.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Thas het volgende:
Italië heeft een lekkere openingsdag, sowieso 2x goud.
Of zij het wordt is nog niet zeker, maar d'r tegenstander is ook Italiaanse dus tsja.quote:
Zij heeft wel een enorme waslijst medailles.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:40 schreef Thas het volgende:
[..]
Of zij het wordt is nog niet zeker, maar d'r tegenstander is ook Italiaanse dus tsja.
Die had vorige keer zilver dus was wel een beetje verwacht. Over de hele dag valt het tegen, vooral boogschieten drama en schermen was toch ook wel minstens zilver verwacht.. Misschien kan Park het nog redden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zij heeft wel een enorme waslijst medailles.
Z-Korea ook al goud las ik. Pistoolschieten heb ik niks van gezien.
Dat is het inderdaad. Eerlijk gezegd wel verwacht, 10 keer de herhaling gekeken en het is echt niet te zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:50 schreef Leatherface het volgende:
Huh, is het protest van Park dan gehonoreerd?
Met het team boogschieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt de tweede Italiaanse gouden plak dan vandaan?
Boogschieten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt de tweede Italiaanse gouden plak dan vandaan?
Ah, uiteraard.quote:
4 goud.quote:
China opent al jaren sterker dan de USA, en die komen dan later terug, oa op atletiekonderdelen. Maar als dit zo doorgaat..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Falco het volgende:
China gaat gewoon verder zoals vier jaar geleden?
Vindt je het gek met 1.338.612.968 inwoners ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Falco het volgende:
China gaat gewoon verder zoals vier jaar geleden?
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die zwemmedailles van China waren anders niet echt verwacht. Zeker niet die van die 16-jarige die meteen even een seconde van het WR afhaalt.
I stand corrected.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.
Sun Yang was ook grotendeels verwacht.
Ik proef al een klein beetje frustratie in de Britse pers. Dat gaat de komende dagen nog vele malen erger worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Anonymousz het volgende:
UK geen enkele plak vandaag
ach het is pas dag 1
Hebben die gast ook met teveel bombarie binnengehaald tijdens de ceremonie, daar zag je gewoon de overschatting en te hoge verwachtingen aan af.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik proef al een klein beetje frustratie in de Britse pers. Dat gaat de komende dagen nog vele malen erger worden.
Mooie race was datquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Het eerste zilver is binnen voor Nederland
Italië zit normaal zo rond de acht tot tien keer goud, maar nu beginnen ze inderdaad super.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef marcodej het volgende:
Italie gaat ook hard, met een triple bij het schermen, zilver bij schieten en goud bij het handboogschieten.
Team GB nog geen medaille volgens mij.
Nee hoor, Beisel was ruim favoriet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Die was zeer verwacht. Alle bookmakers hadden haar op 1 staan al voordat de OS begon, vorig WK zwom ze iedereen er op haar 15e al uit en tussen je 15e en 16e maak je natuurlijk vrij veel progressie.
Sun Yang was ook grotendeels verwacht.
Dat het hier op Fok niet zo verwacht was zegt vrij weinig.
Normaalgesproken hadden ze alleen met Cavendish een medaille gehad na vandaag? Niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hebben die gast ook met teveel bombarie binnengehaald tijdens de ceremonie, daar zag je gewoon de overschatting en te hoge verwachtingen aan af.
Gewoon al op 6 medailles China, ongelovelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef Anonymousz het volgende:
medaille stand dag 1
http://www.london2012.com/medals/medal-count/
Bij William Hill stond Ye volgens mij toch echt op 1.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor, Beisel was ruim favoriet.
En op het WK vorig jaar zwom Beisel de rest op 2,5 seconde en was Ye pas 5e.
Kleiduif voor vrouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarbij? Ik zie 'm nog niet op de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |