Boksen, judo, atletiek en soms gewichtheffen en worstelen. Daar haalt Cuba de medailles vandaan. Het is wel jammer voor ze dat honkbal is afgeschaft.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar goede honkballers ook altijd weer. En krachtsporten.
je houdt het allemaal goed bijquote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen dat Roemenië goud heeft gepakt.
India overigens brons, eerste medaille voor India.
Zouden Ballast Nedam of Haskoning hebben geholpen bij het bouwen van Incheon Airport? Was toch een grootschalig project waarvoor zee is drooggelegd. Veel projecten in Dubai zijn blijkbaar ook aan Nederlandse bedrijven uitbesteed.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Geen idee, ik had later nog in m'n post geedit dat ik geen Koreaan ben
Ik nijg wel sterk naar het laatste. Ze zullen het vooral kennen van de stereotype tulpen/zaanse schans gok ik. De enige handel die ik kan bedenken is dat ze hier elektronica verkopen (en relatief veel marktaandeel hebben) en de Koreaanse scheepsbouw (grootste in de wereld) wat natuurlijk ook veel in Rotterdam wordt gebruikt.
Zou best goed kunnen, denk dat via de schepen ze (iig de relevante mensen) daar wel bekend zijn met bedrijven als Ballast Nedam. Weet niet of Samsung/Hyundai ook dat soort projecten doet, hoewel ik eigenlijk denk van wel gezien ze heel veel van die machines maken, ook bruggen bouwen, etc.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zouden Ballast Nedam of Haskoning hebben geholpen bij het bouwen van Incheon Airport? Was toch een grootschalig project waarvoor zee is drooggelegd. Veel projecten in Dubai zijn blijkbaar ook aan Nederlandse bedrijven uitbesteed.
Nee joh. Ik heb Vos al 6 medailles zien winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan loop je standaard een medaille of drie achter.
De huiskamerkneuterigheid van de NOS blijft wel top natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb Vos al 6 medailles zien winnen
Ik vind het verschrikkelijk. Ik kijk daar alleen als de sport me aanstaat en omdat ze commentaar hebben. Anders kijk ik streams. Zonder commentaar is toch wel een nadeel.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De huiskamerkneuterigheid van de NOS blijft wel top natuurlijk.
De toonzetting van de NOS ís gewoon de dominee. Nederlandse kneuterigheid ten top.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Ik kijk daar alleen als de sport me aanstaat en omdat ze commentaar hebben. Anders kijk ik streams. Zonder commentaar is toch wel een nadeel.
Maar voor de gevorderde volger is het ook niet leuk om voor de 80e keer de uitleg van judo te horen. Maar ik snap wel dat de NOS dat doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De toonzetting van de NOS ís gewoon de dominee. Nederlandse kneuterigheid ten top.
We zijn toch maar kleinburgerlijke boertjes. Die vreemde, grote, onbekende buitenwereld is toch een mysterie voor ons? Dat moet toch uitgelegd worden?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar voor de gevorderde volger is het ook niet leuk om voor de 80e keer de uitleg van judo te horen. Maar ik snap wel dat de NOS dat doet.
Op z'n Martiaans ook nogquote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We zijn toch maar kleinburgerlijke boertjes. Die vreemde, grote, onbekende buitenwereld is toch een mysterie voor ons? Dat moet toch uitgelegd worden?
Ja, want stel je toch voor dat mevrouw Van Zetten uit Tiel het niet snapt. Oh neee.....quote:
Het is een soort van voortzetting van de tour de France. Renner ..... die kent u niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, want stel je toch voor dat mevrouw Van Zetten uit Tiel het niet snapt. Oh neee.....
Het is toch de morele plicht van de grote Mart, de cosmopoliet bij uitstek, om het aan de Nederlandse wereldvreemde boertjes uit te leggen? Die malle Angelsaksen, Latijnen en Aziaten. Dat begrijpen wij toch niet?
Wij zijn maar domme, wereldvreemde boeren. Wat weten wij sukkels uit de provincie nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een soort van voortzetting van de tour de France. Renner ..... die kent u niet.
Mart voelt zich inderdaad wel verhevenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wij zijn maar domme, wereldvreemde boeren. Wat weten wij sukkels uit de provincie nu?
Hij is de wereldburger. Hij snapt die Amerikanen, Britten en Italianen wél. Wij zijn maar simpele kneuterige boertjes.quote:
Inderdaad, zijn kennisniveau bij enkele sporten is helaas wel ver beneden peilquote:Op maandag 30 juli 2012 16:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is de wereldburger. Hij snapt die Amerikanen, Britten en Italianen wél. Wij zijn maar simpele kneuterige boertjes.
Maar er moet wel huiskamergezelligheid zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij de NOS zit ook zón superirritant journalist die altijd met hele domme vragen weet te komen.
Jij legt in ongeveer 1 regel uit waarom ik ongeveer een half uur per jaar naar de NOS op tv kijkquote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar er moet wel huiskamergezelligheid zijn.Een formele en moderne huisstijl, nee kom nou. Daar doen wij niet aan.
Alles moet kneuterigheid uitstralen en alles moet een paternalistische uitlegstijl hebben. Het publiek voor zichzelf laten denken en zelf informatie laten interpreteren. Neuh, dat kun je ze niet toevertrouwen. Zelfs bij de weerberichten. Wees gerust, ome Erwin legt het wel uit. Flyovers, daar doen we niet aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Jij legt in ongeveer 1 regel uit waarom ik ongeveer een half uur per jaar naar de NOS op tv kijk![]()
Omroep Brabantquote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alles moet kneuterigheid uitstralen en alles moet een paternalistische uitlegstijl hebben. Het publiek voor zichzelf laten denken en zelf informatie laten interpreteren. Neuh, dat kun je ze niet toevertrouwen. Zelfs bij de weerberichten. Wees gerust, ome Erwin legt het wel uit. Flyovers, daar doen we niet aan.
Zelfs Omroep Brabant is nog minder schoolmeester-achtig dan de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |