Sorry, maar ik kan uit deze zinsconstructie niet opmaken wat je nu bedoelt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De uiteindelijke wel. Sterker nog, dit is de enige die echt voor 'hem' is.
En ze noemden zich vrome moslims, waarna jij je in de koran hebt verdiept.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Opgegroeid zijn tussen die gasten en gezien hebben wat voor tuig het is.
Neuh, D_H is er zo één die na alle gejank en haat op FOK! honger krijgt en eventjes lief een broodje durum gaat halen bij de Turk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En ze noemden zich vrome moslims, waarna jij je in de koran hebt verdiept.
Je bent vervolgens enorm geschrokken van alle haat die daarin gepredikt wordt.
Allah zegt: “Iedere daad van de zoon van Adam is voor hem, behalve het vasten. Het vasten is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen.”quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan uit deze zinsconstructie niet opmaken wat je nu bedoelt.
Neh die troep eet ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, D_H is er zo één die na alle gejank en haat op FOK! honger krijgt en eventjes lief een broodje durum gaat halen bij de Turk.
Och ze hebben zelfs bij mij in de straat handgranaten gegooid. Weet je wel niet wat dat me gekost heeft toen ik mn huis wilde verkopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En ze noemden zich vrome moslims, waarna jij je in de koran hebt verdiept.
Je bent vervolgens enorm geschrokken van alle haat die daarin gepredikt wordt.
Vandaar jouw kruistocht.
Dat waren nota bene Nederlanders toch? Of Amerikanen? Wat was het ook al weer?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och ze hebben zelfs bij mij in de straat handgranaten gegooid. Weet je wel niet wat dat me gekost heeft toen ik mn huis wilde verkopen?![]()
Marokkanen en neger-amerikaan. Geen nler bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat waren nota bene Nederlanders toch? Of Amerikanen? Wat was het ook al weer?
Besef hoeveel je voor ons betekent, meer dan die Westerse sloeries achter wie we aanzitten en falen altijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maarre, gaat dit over mij of Brussel? Want de moslimgang hier kan het alleen maar over mij hebben ipv hun geloofsetters.
Jason nogiets was een Nederlander volgens de pers als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marokkanen en neger-amerikaan. Geen nler bij.
Half.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jason nogiets was een Nederland volgens de pers als ik het me goed herinner.
Aha. Ja ik heb het destijds maar zijdelings gevolgd, vond het niet echt interessant.quote:
Mja, ik snap dan ook niet wat etniciteit er toe doet, gezien Nederlanders nou ook niet echt bepaalt vredelievend zijn als je je richt op de excessen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha. Ja ik heb het destijds maar zijdelings gevolgd, vond het niet echt interessant.
Hij lult maar wat joh, hij zat veilig in zijn zolderkamertje, km's verder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha. Ja ik heb het destijds maar zijdelings gevolgd, vond het niet echt interessant.
edit: ik kan me wel voorstellen dat het impact op jou heeft, als het in je eigen straat gebeurde natuurlijk.
Jezus man lul nou niet als je het niet weet en neem eens wat aan als iemand die het wel weet het je vertelt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jason nogiets was een Nederland volgens de pers als ik het me goed herinner.
Bullshit. Is zelfs nog op Fok terug te lezen. Vraag Yvonne maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh, hij zat veilig in zijn zolderkamertje, km's verder.
Weet ik niet, ik heb geen reden om aan te nemen dat hij liegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij lult maar wat joh, hij zat veilig in zijn zolderkamertje, km's verder.
Hold your horses. Ik zei alleen dat ze in de media zeiden dat het om een Nederlander ging.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus man lul nou niet als je het niet weet en neem eens wat aan als iemand die het wel weet het je vertelt.
Jason walters
Neger
Amerikaan
Echt geen echte nler hoor
http://www.google.nl/sear(...)4SUN_rCoKZ0QWDv4CIDg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus man lul nou niet als je het niet weet en neem eens wat aan als iemand die het wel weet het je vertelt.
Jason walters
Neger
Amerikaan
Halfbloedje dus.quote:die als militair in Nederland gelegerd was, en een Nederlandse moeder.
Nederlandse moeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jason walters
Neger
Amerikaan
FOK! als bron aangeven, goeie ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bullshit. Is zelfs nog op Fok terug te lezen. Vraag Yvonne maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |