Dat klopt, het is er idd niet maar 1.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit slaat allemaal nergens op en dat weet jijzelf ook (als je buiten komt).
Nog triester kan gewoon niet of heb je nog meer in petto?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
Maar het zal wel aan die kanker kaaskop racisten liggenZe hebben gewoon iets tegen marokkanen, niet tegen engelsen, niet tegen belgen, fransen, duitsers, indieers, indo's, spanjaarden, surinamers, chinezen, japanners of koreanen.. Nee altijd zijn wij tegen de marokkanen, en dat heeft niets te maken met hun teringhouding of calimera gejank, wij zijn gewoon tegen die arme willende marokkanen..
Klopt.. Er was geen politiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit slaat allemaal nergens op en dat weet jijzelf ook (als je buiten komt).
bevalt het die slachtofferrol?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
Maar het zal wel aan die kanker kaaskop racisten liggenZe hebben gewoon iets tegen marokkanen, niet tegen engelsen, niet tegen belgen, fransen, duitsers, indieers, indo's, spanjaarden, surinamers, chinezen, japanners of koreanen.. Nee altijd zijn wij tegen de marokkanen, en dat heeft niets te maken met hun teringhouding of calimera gejank, wij zijn gewoon tegen die arme willende marokkanen..
deel nog een paar verhalen over hoe jij persoonlijk door iedereen gediscrimineerd wordt, kan ik er vast nog wel een bijverzinnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog triester kan gewoon niet of heb je nog meer in petto?
Het kon nog erger dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
deel nog een paar verhalen over hoe jij persoonlijk door iedereen gediscrimineerd wordt, kan ik er vast nog wel een bijverzinnen
dan wil ik je ook nooit horen over allochtonen die in een slachtofferrol kruipenquote:
nee ik heb het inderdaad ook al vaak genoeg gehoord, al dat gecalimero, huillies dat het zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef Toolshed het volgende:
[..]
dan wil ik je ook nooit horen over allochtonen die in een slachtofferrol kruipen
Wat ben jij een huillie zeg, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
Maar toch ben jij degene die zich gediscrimineerd voelt, de ironiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie zeg, ongelooflijk.
Je hapt wel lekker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar toch ben jij degene die zich gediscrimineerd voelt, de ironie
Sterker nog, jij voelt je gediscrimineerd door nederlanders om het gedrag van marokkanen, maar jij bent geen eens een marokkaan, jij kruipt gewoon graag in de rol van de zielige allochtoon!
Nee ik kan jouw arme positie in deze boze grote racistische wereld niet begrijpen, ik lach er omquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker.
Het blijkt maar weer dat je er helemaal niets van snapt.
Gelukkig kunnen we om elkaar lachen, in ieder geval toch iets positiefs.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee ik kan jouw arme positie in deze boze grote racistische wereld niet begrijpen, ik lach er om
WTF is dat voor stad dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik woon zelf in Brussel en ben ook een vrouw. Ik herken me wel een klein beetje in het verhaal van mevrouw Peeters uit de OP, hoewel het vast een vertekend beeld geeft.
Als ik mijn hond uitlaat word ik bijna altijd aangesproken maar dat is gewoon het standaard 'meisje meisje mooi hond, heb je ook een mooi poesje?' en zulks.
Oh en vaak gescheld op mijn hond, ook wel eens mensen die mijn hond willen trappen. Verder ben ik ook wel eens bij mijn arm gegrepen op straat en borsten ook wel eens.
Brussel is misschien gewoon een moeilijke stad wat dat betreft.
Maarja ik denk dat zulke dingen in alle (grote) steden wel voorkomen, en natuurlijk zijn het niet altijd allochtonen/moslims he.
Ja meedoen aan onzinregeltjes om een denkbeeldig opperwezen te plezierenquote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)llen-wordt-strafbaarquote:Vrouwen lastigvallen wordt strafbaar
Seksistische mannen in Brussel moeten binnenkort op hun tellen gaan passen. Vanaf 1 september kunnen zij een boete krijgen van maximaal 250 euro indien zij op straat vrouwen lastigvallen, zo melden Vlaamse media.
"Ook al kunnen we niet alle gefrustreerden beboeten, het is in ieder geval een sterk signaal dat wij dergelijk gedrag niet aanvaarden," aldus een wethouder van de Belgische hoofdstad.
Volgens hem gaat het om een vrij groot probleem in Brussel. Vooral allochtone mannen blijken vrouwen die alleen over straat lopen, te beledigen, uit te schelden of lastig te vallen
Loop eens als vrouw in je jurkje alleen in om het even welke stad in Noord-Afrika.quote:
Zonder gein he, er is altijd een oorzaak van iets. Ik ben dus benieuwd wat de oorzaak is van al jouw haat jegens Moslims en de Islam?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Loop eens als vrouw in je jurkje alleen in om het even welke stad in Noord-Afrika.
Opgegroeid zijn tussen die gasten en gezien hebben wat voor tuig het is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zonder gein he, er is altijd een oorzaak van iets. Ik ben dus benieuwd wat de oorzaak is van al jouw haat jegens Moslims en de Islam?
Waarom woonde jij tussen het tuig dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Opgegroeid zijn tussen die gasten en gezien hebben wat voor tuig het is.
Dat is niet de reden om te vasten. Als je dat denkt heb je het niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja meedoen aan onzinregeltjes om een denkbeeldig opperwezen te plezieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |