abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114729608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Om een oplossing te vinden voor een probleem. Moet je toch echt eerst het probleem onder de aandacht te brengen. Al dan niet onder de vorm 'kutfilmpjes' op internet of het nieuws.
Is dat niet al een jaar of twintig aan de gang. Wat heeft dat ons tot nu toe opgeleverd?
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729722
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen correcte zin. Dat bedoel je toch?

Je schrijft als een Marokkaan.
Nee, het is geen Nederlands, Mohammed.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114729742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat niet al een jaar of twintig aan de gang. Wat heeft dat ons tot nu toe opgeleverd?
De voorbode van wat komen gaat.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114729746
quote:

[..]

Ik kan wel al mijn positieve ervaringen opsommen maar je kan toch zelf ook wel wat bedenken?
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114729834
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid gedeeltelijk bij de vrouw? Echt... Dat moet een murk gezegd hebben :X
De oplossing:
(Verbatim Hassan Rahali) De vrouw moet gewoon daar (Molenbeek) komen lopen en op een terras een tijdje gaan drinken en U zult wel zien, de man zal zijn blik helemaal laten veranderen.
quote:

[..]

Het probleem niet meer onder de aandacht brengen, zal wel helpen?
pi_114729843
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De voorbode van wat komen gaat.
Een voorbode van nog meer filmpjes en gehuil van mensen op fora.

My.. god...
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729853
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Om een oplossing te vinden voor een probleem. Moet je toch echt eerst het probleem onder de aandacht te brengen. Al dan niet onder de vorm 'kutfilmpjes' op internet of het nieuws.
We worden echt doodgegooid met filmpjes en slecht nieuws, dus wat mij betreft is het al genoeg onder de aandacht. Wat doe jij om de situatie voor jou beter te maken?
pi_114729859
Ik woon zelf in Brussel en ben ook een vrouw. Ik herken me wel een klein beetje in het verhaal van mevrouw Peeters uit de OP, hoewel het vast een vertekend beeld geeft.
Als ik mijn hond uitlaat word ik bijna altijd aangesproken maar dat is gewoon het standaard 'meisje meisje mooi hond, heb je ook een mooi poesje? :') ' en zulks.
Oh en vaak gescheld op mijn hond, ook wel eens mensen die mijn hond willen trappen. Verder ben ik ook wel eens bij mijn arm gegrepen op straat en borsten ook wel eens.

Brussel is misschien gewoon een moeilijke stad wat dat betreft.
Maarja ik denk dat zulke dingen in alle (grote) steden wel voorkomen, en natuurlijk zijn het niet altijd allochtonen/moslims he.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114729910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik woon zelf in Brussel en ben ook een vrouw. Ik herken me wel een klein beetje in het verhaal van mevrouw Peeters uit de OP, hoewel het vast een vertekend beeld geeft.
Als ik mijn hond uitlaat word ik bijna altijd aangesproken maar dat is gewoon het standaard 'meisje meisje mooi hond, heb je ook een mooi poesje? :') ' en zulks.
Oh en vaak gescheld op mijn hond, ook wel eens mensen die mijn hond willen trappen. Verder ben ik ook wel eens bij mijn arm gegrepen op straat en borsten ook wel eens.

Maarja ik denk dat zulke dingen in alle (grote) steden wel voorkomen, en natuurlijk zijn het niet altijd allochtonen/moslims he.
Leuke stad zeg, Brussel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729941
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Beetje boute uitspraak maar goed. Ik laat 't er verder bij, heb geen zin om B_K's comment op te zoeken. :P
Je zult mijn comment ook niet vinden. Ik heb namelijk nergens beweerd dat moslims helemaal geen contact willen. Ik zei dat ze zo min mogelijk contact willen met ongelovigen. Dat is iets totaal anders, maar begrijpend lezen is moeilijk tegenwoordig. Ik doe echter niet mee met het verdraaien van zinnen om lekker te kunne lezen wat je wil lezen.
Moslims willen natuurlijk wel contact, maar het liefst op hun voorwaarden en als ze er zelf beter van worden. Maar de verderfelijke invloeden moeten zoveel mogelijk bij hun mede moslims uit de buurt gehouden worden, want stel je eens voor dat ze op andere gedachten komen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114729971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je zult mijn comment ook niet vinden. Ik heb namelijk nergens beweerd dat moslims helemaal geen contact willen. Ik zei dat ze zo min mogelijk contact willen met ongelovigen. Dat is iets totaal anders, maar begrijpend lezen is moeilijk tegenwoordig. Ik doe echter niet mee met het verdraaien van zinnen om lekker te kunne lezen wat je wil lezen.
Moslims willen natuurlijk wel contact, maar het liefst op hun voorwaarden en als ze er zelf beter van worden. Maar de verderfelijke invloeden moeten zoveel mogelijk bij hun mede moslims uit de buurt gehouden worden, want stel je eens voor dat ze op andere gedachten komen.
Verderfelijke invloeden als westerse muziek, voedsel, televisie-series etc. Neen. Echt zo min mogelijk. Je leeft een beetje in een bubbel, sorry hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114729994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat zeggen zij ook over ons, wij hebben een verderfelijk systeem qua bankwezen, en in de sharia worden woekerrentes verboden. Dat is dus een mooie kloof.
pi_114730015
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuke stad zeg, Brussel.
Ach denk dat zulke mensen overal wel rondlopen, helaas.
pi_114730025
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dat zeggen zij ook over ons, wij hebben een verderfelijk systeem qua bankwezen, en in de sharia worden woekerrentes verboden.
*O*
pi_114730033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ach denk dat zulke mensen overal wel rondlopen, helaas.
Ben je wel eens in Leuven geweest?
pi_114730076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Leuven geweest?
Natuurlijk, maar dat is geen hoofdstad he :P
Brussel is waarschijnlijk meer te vergelijken met Rotterdam en Amsterdam?
pi_114730084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

My.. god...
Neh. Het staat of valt met de crisis. Ik hoop dat die extreem door gaat zetten :Y
pi_114730111
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat is geen hoofdstad he :P
Brussel is waarschijnlijk meer te vergelijken met Rotterdam en Amsterdam?
Denk het wel. Maar waarschijnlijk een stuk armer.
pi_114730114
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Neh. Het staat of valt met de crisis. Ik hoop dat die extreem door gaat zetten :Y
Kan je wat meer vertellen? Ik vind het wel interessant namelijk!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114730139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je wat meer vertellen? Ik vind het wel interessant namelijk!
Yeah de crisis. Complete chaos en misschien een culturele reset!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:12:01 #46
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114730146
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:

Dat vind jij standaard? Geeft al wel aan hoe erg het in Brussel eraan toe is.
pi_114730169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

My.. god...
Vergeet het geklaag op verjaardagsfeestjes ook vooral niet. ;)
pi_114730212
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verderfelijke invloeden als westerse muziek, voedsel, televisie-series etc. Neen. Echt zo min mogelijk. Je leeft een beetje in een bubbel, sorry hoor.
praat er maar weer overheen. Ik zal de vraag maar stellen, waar beweer ik precies dat moslims geen contact willen met anderen. Jij en Xp1 beschuldigen mij daarvan. Dus kom maar met dat citaat?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:15:47 #49
66825 Reya
Fier Wallon
pi_114730298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Denk het wel. Maar waarschijnlijk een stuk armer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Dat vind jij standaard? Geeft al wel aan hoe erg het in Brussel eraan toe is.
Ok.
pi_114730344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

praat er maar weer overheen. Ik zal de vraag maar stellen, waar beweer ik precies dat moslims geen contact willen met anderen. Jij en Xp1 beschuldigen mij daarvan. Dus kom maar met dat citaat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Moslims werken zelf niet mee aan de segregatie, willen eigenlijk niet zo min mogelijk contact met ongelovigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')