Beetje gedonder erbij, maar nog niets boeiendsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omg. Nijmegen meldt regen, maar het mag nog geen naam hebben. Buitje is op Buienradar ook te zien, net dat uiteinde komt even voorbij.
Dan zal dat het zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit.. Nijmegen heeft het wel
Het rommelt hier idd een beetje. Verder is het hier nog steeds rustig gebleven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit.. Nijmegen heeft het wel
Stelt ook weinig voor in de omgeving. Het druppelt leuk door en het rommelt wat op 10 / 15 secs na de flits. Echt gewoon zomers buitje voor het stof. Rake klappen en loskomende putdeksels zullen er voorlopig nog niet zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het rommelt hier idd een beetje. Verder is het hier nog steeds rustig gebleven.
Sowieso valt de overlast van noodweer hier vaak mee ivm andere delen van het land.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Stelt ook weinig voor in de omgeving. Het druppelt leuk door en het rommelt wat op 10 / 15 secs na de flits. Echt gewoon zomers buitje voor het stof. Rake klappen en loskomende putdeksels zullen er voorlopig nog niet zijn.
Yayquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef ACT-F het volgende:
Helaas, ik verwacht weinig onweer vanavond
Nog beter nieuws is dat ik niet in Twente woon maar er slechts lichtjes tegenaan schuurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat de rode pit die richting Twente afstevent aan het activeren is
Nijmegen-Oost. Richting Duitse grens. De Duitsers voorspelden volgens iemand op Onweer-Online ook al wat buien rond 02:00 rondom de grens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso valt de overlast van noodweer hier vaak mee ivm andere delen van het land.
Waar ergens zit jij in Nijmegen?
Dat betekent een warme klamme nacht voor jouquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog beter nieuws is dat ik niet in Twente woon maar er slechts lichtjes tegenaan schuur
Zal inderdaad net langs ons heen gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef ACT-F het volgende:
Helaas, ik verwacht weinig onweer vanavond
Kut...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat betekent een warme klamme nacht voor jou
Als het daardoor gaat bliksemen en donderen vind ik het goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...![]()
Ik heb wel een emigratie naar Twente overwogen, maak ik het nu weer een beetje goed?
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://buienradar.nl/
Kan zijn dat Twente nog wel wat krijgt
Mooi wonen daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nijmegen-Oost. Richting Duitse grens. De Duitsers voorspelden volgens iemand op Onweer-Online ook al wat buien rond 02:00 rondom de grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |