We hebben Daley Blind man.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Establishedman het volgende:
Is dat niet een beetje overdreven voor een voetballer die ooit Ajacied was?
[..]
Vergis je niet in het belang van Verthongen bij ons Ajax. Wordt een zware kluif om vertrek van hem op te vangen.
Ja, alleen heb je daar zoals gewoonlijk weer 0 argumenten bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Nou we zien het wel hé. Ik ben van mening dat die Kiev niet zo geweldig is als jij ze vindt. Later
.
Noem de topspelers maar op danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je daar zoals gewoonlijk weer 0 argumenten bij.
Heeft bijgetekend wanneer de club in nood was, heeft verantwoordelijkheid genomen wat betreft Been, gunt Feyenoord nu een leuke transfersom. Ik vind het niet overdreven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Establishedman het volgende:
Is dat niet een beetje overdreven voor een voetballer die ooit Ajacied was?
Same, vind Barca, Real en Bayern toch van een hoger niveau.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Nou we zien het wel hé. Ik ben van mening dat die Kiev niet zo geweldig is als jij ze vindt. Later
.
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.quote:
Ja maar ze spelen niet Ajax of PSV ff van de matquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.
Ook allemaal spelers die allang niet meer in Nederland hadden gespeeld bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.
Feyenoord wel, in eigen huis. Dus Kiev ook zeker wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar ze spelen niet Ajax of PSV ff van de mat
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben in principe ook een betere selectie dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.
Die wedstrijden van Lyon waren idd slecht, maar onvergelijkbaar met Ajax van afgelopen wedstrijden. Buiten dat, het budget van Ajax is momenteel groter van Kiev volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.
Klopt ja, toen was Kiev nog wel een matig team in Europa. Dat is nu niet meer het geval.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.
We zullen zien oke. ALs Kiev iedereen wegspeelt, haal deze posts van mij dan terug en ik zla je gelijk geven oke?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja, toen was Kiev nog wel een matig team in Europa. Dat is nu niet meer het geval.
Heb je die wedstrijden gezien? Kiev had in de Arena met de rust met 4-0 voor moeten staanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.
Ja en in de 2e helft had Ajax er 5 kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijden gezien? Kiev had in de Arena met de rust met 4-0 voor moeten staan
En in de Oekraine was Dinamo ook dik de beterequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en in de 2e helft had Ajax er 5 kunnen maken.
Ik zeg niet dat ze iedereen wegspelen. Ik zeg wel dat ze op dit moment alle Nederlandse clubs wegspelen. Nogal een verschil. De Nederlandse competitie gaat elk jaar zwaar omlaag in niveau terwijl er in dat soort landen steeds meer geld vrijkomt. Logisch gevolg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zullen zien oke. ALs Kiev iedereen wegspeelt, haal deze posts van mij dan terug en ik zla je gelijk geven oke?
Ligt eraan hoe je het bekijkt, bij een AZ worden ook alle goede spelers weggekaapt. En uiteindelijk is dat toch meer de categorie waar we nu mee moeten gaan concurreren. Afgelopen seizoen was een mooie uitschieter, maar je moet wel heel naïef zijn wil je gedacht hebben dat dat vanaf dat moment structureel ging worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Echt wtf zijn ze daar aan het doen. Echt alle ervaren spelers zijn gewoon weg. Ik zeg het wordt helemaal niks komend seizoen zo.
Alsof Feyenoord hier wat aan kan doen dat Vlaar weg gaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Echt wtf zijn ze daar aan het doen. Echt alle ervaren spelers zijn gewoon weg. Ik zeg het wordt helemaal niks komend seizoen zo.
We zitten diep in de schulden. Elke club die een speler wil hebben en bereid is het gevraagde te betalen wordt met open armen ontvangen bij ons.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Nee. Heb het al uitgelegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Establishedman het volgende:
Zonder te willen pesten ofzo... Als je op google "Ron Vlaar a" intypt, staat er "Ron Vlaar Ajax dekbed". Hij heeft geloof ik in het verleden aangegeven zichzelf Ajacied te voelen,toen hij nog bij AZ voetbalde.
Is de topictitel dan wel terecht? Is dat niet iets wat meer toepasselijk is op jongens als Vilhena of De Vrij, mochten zij trouw aan de club blijven en niet naaien zoals Fer, Wijnaldum en Castaignos?
Ik ben er niet precies van op de hoogte, maar was Feyenoord niet inmiddels uit de schulden dankzij de 35 miljoen euro van Pim Blokland?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten diep in de schulden. Elke club die een speler wil hebben en bereid is het gevraagde te betalen wordt met open armen ontvangen bij ons.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Establishedman het volgende:
[..]
Feyenoorders mogen me verbeteren als ik het verkeerd zie
Mee eens. Timing en manier waarop bezorgen me alleen nog een beste kater.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft bijgetekend wanneer de club in nood was, heeft verantwoordelijkheid genomen wat betreft Been, gunt Feyenoord nu een leuke transfersom. Ik vind het niet overdreven.
Mwah, liever nu dan eind augustus. De clausule is breed uitgemeten in de media, vroeg of laat was er toch wel een club gekomen deze zomer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mee eens. Timing en manier waarop bezorgen me alleen nog een beste kater.
Tja, met een clausule kan je daar weinig tegen doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mee eens. Timing en manier waarop bezorgen me alleen nog een beste kater.
Mwah. Als de VvF de 35-40 zouden halen, je 10 miljoen van de CL kunt pakken en 1 of 2 toptransfers kunt maken kun je daarna weer mee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, bij een AZ worden ook alle goede spelers weggekaapt. En uiteindelijk is dat toch meer de categorie waar we nu mee moeten gaan concurreren. Afgelopen seizoen was een mooie uitschieter, maar je moet wel heel naïef zijn wil je gedacht hebben dat dat vanaf dat moment structureel ging worden.
Ik zou hem er anders erg graag nog bij hebben om te hopen op CL, of anders in ieder geval de EL veilig te stellen. Daarnaast bedoelde ik qua timing niet alleen specifiek dit tijdstip maar ook dit jaar; we hebben nog geen cent om een vervanger aan te trekken en die jonge jongens zijn er gewoon nog niet klaar voor. Volgend jaar zouden die jongens een stuk verder, lees ver genoeg, kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, liever nu dan eind augustus. De clausule is breed uitgemeten in de media, vroeg of laat was er toch wel een club gekomen deze zomer.
De Vrij en Indi zijn daar wel klaar voor. Ik schat ze zelfs hoger in, maargoed ik ben dan ook niet zo heel positief over de voetballer Vlaar. Het pijnpunt wordt alleen naar de linksback positie verplaatst nu, en dat is wel een probleem. Ook zal moeten blijken hoe belangrijk Vlaar was buiten het veld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zou hem er anders erg graag nog bij hebben om te hopen op CL, of anders in ieder geval de EL veilig te stellen. Daarnaast bedoelde ik qua timing niet alleen specifiek dit tijdstip maar ook dit jaar; we hebben nog geen cent om een vervanger aan te trekken en die jonge jongens zijn er gewoon nog niet klaar voor. Volgend jaar zouden die jongens een stuk verder, lees ver genoeg, kunnen zijn.
Ik snap niet waar die Indi z'n status vandaan heeft. Werd hier volgens mij een tijd terug nog aardig met de grond gelijk gemaakt. Goed, is nu wel wat verder, maar wmb nog lang niet genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
Denk trouwens dat er nog best wel een kans bestaat dat Leerdam op linksback komt.
[..]
De Vrij en Indi zijn daar wel klaar voor. Ik schat ze zelfs hoger in, maargoed ik ben dan ook niet zo heel positief over de voetballer Vlaar. Het pijnpunt wordt alleen naar de linksback positie verplaatst nu, en dat is wel een probleem. Ook zal moeten blijken hoe belangrijk Vlaar was buiten het veld.
De Vrij heeft een enorm slechte dieptepass. Dat vind ik wel belangrijk voor een laatste man. Groot fan hoor van de Vrij maar nu heb je voetballend te weinig vind ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
Je hebt met Indi een krachtige neger die zich helemaal vast kan bijten in een spits en daarnaast heb je De Vrij voor het voetballende gedeelte. Links- en rechtspoot in het centrum. Voetballend ga je er op termijn zwaar op vooruit, trust me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |