We hebben Daley Blind man.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Establishedman het volgende:
Is dat niet een beetje overdreven voor een voetballer die ooit Ajacied was?
[..]
Vergis je niet in het belang van Verthongen bij ons Ajax. Wordt een zware kluif om vertrek van hem op te vangen.
Ja, alleen heb je daar zoals gewoonlijk weer 0 argumenten bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Nou we zien het wel hé. Ik ben van mening dat die Kiev niet zo geweldig is als jij ze vindt. Later
.
Noem de topspelers maar op danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je daar zoals gewoonlijk weer 0 argumenten bij.
Heeft bijgetekend wanneer de club in nood was, heeft verantwoordelijkheid genomen wat betreft Been, gunt Feyenoord nu een leuke transfersom. Ik vind het niet overdreven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Establishedman het volgende:
Is dat niet een beetje overdreven voor een voetballer die ooit Ajacied was?
Same, vind Barca, Real en Bayern toch van een hoger niveau.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Nou we zien het wel hé. Ik ben van mening dat die Kiev niet zo geweldig is als jij ze vindt. Later
.
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.quote:
Ja maar ze spelen niet Ajax of PSV ff van de matquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.
Ook allemaal spelers die allang niet meer in Nederland hadden gespeeld bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Yarmolenko, Kranjcar, Veloso, Husyev. Dat zijn allemaal spelers die beter zijn dan de Feyenoorders.
Feyenoord wel, in eigen huis. Dus Kiev ook zeker wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar ze spelen niet Ajax of PSV ff van de mat
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben in principe ook een betere selectie dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.
Die wedstrijden van Lyon waren idd slecht, maar onvergelijkbaar met Ajax van afgelopen wedstrijden. Buiten dat, het budget van Ajax is momenteel groter van Kiev volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja, het geweldige Ajax dat niet eens boven een uiterst matig Lyon kan eindigen. Een PSV dat al jaren niet meer meedoet op CL niveau. Hou op schei uit.
Klopt ja, toen was Kiev nog wel een matig team in Europa. Dat is nu niet meer het geval.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.
We zullen zien oke. ALs Kiev iedereen wegspeelt, haal deze posts van mij dan terug en ik zla je gelijk geven oke?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja, toen was Kiev nog wel een matig team in Europa. Dat is nu niet meer het geval.
Heb je die wedstrijden gezien? Kiev had in de Arena met de rust met 4-0 voor moeten staanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax heeft 2 jaar geleden nog wel Kiev zelf uitgeschakeld.
Ja en in de 2e helft had Ajax er 5 kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijden gezien? Kiev had in de Arena met de rust met 4-0 voor moeten staan
En in de Oekraine was Dinamo ook dik de beterequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en in de 2e helft had Ajax er 5 kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |