Met 1 % perzikquote:
Who cares anyway ..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met 1 % perzik
Zoute stokjes, gewoon omdat het kan
Wilde perzik?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Luxuria het volgende:
Vraagje!
Ik weet niet meer hoe een bepaald soort fruit heet:
Het lijkt op een nectarine maar dan een stuk platter.
Weet iemand de naam?
Dat is het inderdaad!quote:
Valt wel meequote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!
Ik dacht dat het een aparte naam had.
Eet je dat toch vanavond?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef bellabeauti het volgende:
Noodle soepjeHeb eigenlijk zin in pizza...
Ik bak er niet veel van qua pizzabodem-vormenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga nu deeg maken voor (plaat)pizza.
Nog 'ns verzinnen wat ik er straks op ga pleuren.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bietjestaart met een volkorenkorstdeegbodem, bietjes (duh), geitenkaas, ei, creme fraiche, knoflook en wat spekjes
Nice is een beetje natuurlijk of zitten er vage smaakstoffen in? waar heb je m gehaald?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef sararaats het volgende:
Salade met Rucola, tomaat, komkommer, ei, mozzarella, honing-mosterdsaus en dit:
[ afbeelding ]
Het smaakt ook naar groenten en kruiden. In Crest (France)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nice is een beetje natuurlijk of zitten er vage smaakstoffen in? waar heb je m gehaald?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het smaakt ook naar groenten en kruiden. In Crest (France)
tsssk, dan maar egoïstischquote:
De ciabatta was iig goed! Soep komt straks wel als het wat koeler is..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef theKiD het volgende:
Straks een soepje, aangevuld met wat rijst. En daarna een halve ciabatta met kalkoen en ham
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was lekkerrrrrrrr. de volgende keer maak ik een foto
Of meer koeken meenemen volgende keer, hoef ik ook niet te delenquote:
whiskey Cocktail is niet de moeitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of meer koeken meenemen volgende keer, hoef ik ook niet te delenGa nu een nieuwe Lay's smaak proberen.
Oh jammer want die heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
whiskey Cocktail is niet de moeite
Poeder zou het idd nooit kunnen halen bij sausquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef The_Hives het volgende:
De andere 2 heb ik nog niet gehad. Maar die Wiskey Cocktail heeft een vrij flauwe smaak. Kan je beter naturel ribbelchips dopen in echte Whiskey Cocktail saus
hhhhhhhhhhHaaalllllloooooooooooooooooquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef The_Hives het volgende:
* Hives gaat vanavond niet naar de kroeg met FFT
quote:
Nein.quote:
die knoflook is idd goed aanwezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Aioli chips. Vanavond Surinaamse bami met sperzieboontjes en 2 drumsticks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |