!quote:
Is dat die met die auto?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Is dat die met die auto?
Nope, deze:
[ afbeelding ]
Slechts een miljoen dollar!quote:
Hey, een zelfaangedreven Kip caravanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Overigens 25 jaar geleden al een deel Scandinavië en GB gedaan met de camper van mijn ouders.
Was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen parkeren lijkt me een crimequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
M'n schoonouders hebben zon ding gekocht. Rijdt best lekker!
grote parkeerplaats opzoeken, dan gaat het wel. Ze vertelden een verhaal over serpentines rijden in Frankrijk, waar ze elke keer een stuk achteruit moesten om de bocht te redden, dat zag ik ook niet zo zitten..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen parkeren lijkt me een crime
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.quote:
Doet me denken aan dit:quote:
Daarom lijkt me zo'n landrover wel wat. Gewoon ergens afgelegen in de bergen naar toe rijden en klaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Als je het gevaarte ergens door kleine straatjes uiteindelijk op de camping hebt geïnstalleerd moet je wel zorgen dat je fietsen of een scootertje op de drager hebt voor boodschappen en de omgeving bezichtigen, want je breekt niet voor elke wissewasje weer de hele boel af.
Krijg je dat hondje er ook bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |