Nou in principe is het natuurlijk wel roestvrij wanneer het van de band rolt...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Geen enkel staal is roestvrij. Hooguit roestvast, waar RVS dan ook voor staat.
Ooit eens goed geluisterd naar de acoustische gitaar op Mystery Train? Word dus bespeeld door Elvis, laat meteen goed horen waarom Elvis z`n gitaar nooit aanstond bij concerten en alleen omhing voor de looks..quote:
Nouja, zoals je het hier hoort (Hij staat vrij zacht in de mix, maar met een goede koptelefoon of goede speakers hoor je het) slaat hij soms verkeerde akkoorden aan, of hij grijpt net te laat.. dat vind ik gewoon niet fijn, zeker niet bij een goede rock n roller (Is dat een Rock n Roller?) als Mystery Trainquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Ulx het volgende:
Sinds wanneer moet je een goede gitarist zijn om rock 'n roll te maken? Dat hoeft toch alleen bij progrock en epische metal?
Zijn dat die noten waarvan het klinkt alsof ze niet kloppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Braddie het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0rv0SI2MtHy
Vinden julie hier van? Ik stapte eens uit de pentatonische ladder en probeerde iets anders
Die moet ik binnenkort ook maar weer eens kijken, blijft een briljante film.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
Zo net the wall gekeken, toch een aardige film zo...
vroeger wel eens delen gezien, maar nog te jong om het te begrijpen/waarderen geweest denk ik.
Ja ook... en gewoon bij die solo probeer ik buiten de standard Penta ladder te komen, dus ook wat majeur dingetjes een 7 ergens enzo...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn dat die noten waarvan het klinkt alsof ze niet kloppen?
.12quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Trollscience het volgende:
Welke snaren kan ik het beste pakken voor B-standard, C-standard?
Waar koop jij je snaren? Voor 17 euro heb je minstens 3 setjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:40 schreef Trollscience het volgende:
dankjedie liggen net zoals een gewone set rond de 17 euro?
http://www.thomann.de/nl/ernie_ball_2626.htmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:40 schreef Trollscience het volgende:
dankjedie liggen net zoals een gewone set rond de 17 euro?
ernie ball is dan ook een goed merk voor snaren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:12 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/ernie_ball_2626.htm
Heb niet zoveel ervaring met die dikte snaren van andere merken etc maar ik was er reuze tevreden mee![]()
Heb zelf alleen nog maar D'Addario en ernie ball gebruikt..en paar keer huismerk van de lokale gitaar shop maar die kan ik niemand aanradenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ernie ball is dan ook een goed merk voor snaren.
gebruik zelf curt mangan, afsplitsing van ernie ball geloof ik
Mooi ding hoor. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar hier zijn ze dan Dankzij aresdreams
wat een prachtdingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie gitaar manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem terugbrengen. Dat ding heeft 1 snaar teveelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt niet, meeste gitaren hebben 1 snaar te weinigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou hem terugbrengen. Dat ding heeft 1 snaar teveel
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou hem terugbrengen. Dat ding heeft 1 snaar teveel
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
echt niet, meeste gitaren hebben 1 snaar te weinig
quote:
Laatst wilde je nog een explorer in de prijsklasse van 200 euroquote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Braddie het volgende:
Iemand ervaring met het merk Italia?, er staat een Doubleneck Rickenbacker kopie te koop voor 1200 euroEn dat is echt een prachtige gitaar.
En ook de Modena voor 579
Ze spreken me eigenlijk allebei wel aan, vooral die doubleneck is erg prettig
Nee, totaal niet zelfs, maar ik vroeg het me gewoon afquote:
Wat ik dus net al zei, het is gewoon iets wat ik mij af vroeg, want ik had nog nooit van het hele merrk italia gehoord, en ze werden 2e hands aangeboden voor die prijs, vandaarquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laatst wilde je nog een explorer in de prijsklasse van 200 euroJij bent ook onnavolgbaar.
Onstabiele voeding waarschijnlijk. Technisch verhaal, maar dat geeft ruis op je net, en gaat dus storen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goedkoopste spul dat ik kon vinden.
Stagg is het merk.
Zit gewoon ingeplugt in zo'n geaard muur ding hiero. geaard stopcontact.
K, als ik nou een klap geef op die stekker, helpt dat?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onstabiele voeding waarschijnlijk. Technisch verhaal, maar dat geeft ruis op je net, en gaat dus storen.
Ja, met een sloophamer.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
K, als ik nou een klap geef op die stekker, helpt dat?
Komt vanzelfquote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef MrManuel het volgende:
Vandaag weer les gehad (samen gespeeld) met een vriendin van me..
Ben nu rustig aan de akkoorden aant leren van Boulevard of Broken dreams..
Damn wisselen van Em naar G blijft fucking lastig vind ik.. Mijn vingers willen dat niet..
Gelukkig komt de eelt wel langzaamaan opzetten.. Pijn wordt minder en minder.![]()
Stiekem wil ik ook in de OP...![]()
Precies. Niet te lang dezelfde dingen achter elkaar doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Komt vanzelfOpeens gaat het gewoon beter en beter... af en toe even iets compleet anders oefenen helpt ook wel. Ga je terug naar je originele oefening merk je dat het ineens een stuk soepeler gaat.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef genakt het volgende:
Gister gitaar aan het spelen opeens snee in me pink
Ik hoop het niet want die gaan vaak door merg en been en dan ligt het topje van je pink er af.quote:
Nee, solo´s gebeuren bij mij ook nooit.quote:
Weet niet zat wel al paar uur te spelenquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
In verregaande staat van onderhandelingen met een heus platenlabel
Dat zou gaaf zijn, Kramtried bij de Free Record Shop en dergelijke, met releases op Vinylquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
In verregaande staat van onderhandelingen met een heus platenlabel
Kan nog niet helemaal uit, wacht nog op een paar dingetjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:10 schreef guitarist het volgende:
De GFS bestelling van vrijdag nog door gegaan, Dean?
Nou niet meteen op de feiten vooruit lopen... Eerst nog maar eens opnemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn, Kramtried bij de Free Record Shop en dergelijke, met releases op Vinylen over 10 jaar een Re-Re-Re Release van hun eerste album met 2 outtakes van 1 nummer en 1 karaoke versie op 3D Blu-Ray
Ik zal morgen even kijken of ze nog wat voor me hebben. Vandaag eerst naar de PC.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan nog niet helemaal uit, wacht nog op een paar dingetjes.
Ohja, dat is vandaag. Veel plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ze nog wat voor me hebben. Vandaag eerst naar de PC.
Ik zit nu al bij m'n PCquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ze nog wat voor me hebben. Vandaag eerst naar de PC.
Suc6 met die solo's zien je cover wel over 10 jaarquote:
Andere PCquote:
Kaatswedstrijd jonge, n00b!quote:
Wat nou zelfverzonnen. Het oudste sportevenement van Nederland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik volg al die zelfverzonnen afkortingen niet meer
Vallen opzich best wel mee... denk er geen 10 jaar over te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Suc6 met die solo's zien je cover wel over 10 jaar
De eerste 5 pagina's van Google kunnen me al niet helpen, vertelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat nou zelfverzonnen. Het oudste sportevenement van Nederland.
Een beetje wat het Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) is voor Limburg dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Hij roept PC, ik riep kaatspartij.
1+1= www.pc-franeker.nl
Als ze daar kaatsen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een beetje wat het Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) is voor Limburg dus?
Nee, hier worden echte prestaties geleverd...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een beetje wat het Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) is voor Limburg dus?
met handschoenen aan gaan spelen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:13 schreef Rnnz het volgende:
Vreselijk, vanavond een repetitie gehad met nieuwe snaren (vanmiddag erop gelegd), en nu zijn ze al weer verroest. Wat is dit toch?!
Flink gezweet, dat wel, maar na één keer?
Misschien ook je hals poetsen als je snaren verwisseld? Het kan haast geen roest zijn, maar gewoon vuil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:13 schreef Rnnz het volgende:
Vreselijk, vanavond een repetitie gehad met nieuwe snaren (vanmiddag erop gelegd), en nu zijn ze al weer verroest. Wat is dit toch?!
En Stephen Carpenterquote:
D'addario snaren zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:13 schreef Rnnz het volgende:
Flink gezweet, dat wel, maar na één keer?
quote:
www.peterverspuy.nl is wel aardig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef -Menn0- het volgende:
Wat zijn leuke gitaarwinkels in Rotterdam? (geen Feedback dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |