Durf ik niet direct nee op te zeggen; dat was namelijk volgens mij in dezelfde omgeving, maar die bedoelde ik niet.quote:
Dan die waar de Joker midden op de weg stond.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Durf ik niet direct nee op te zeggen; dat was namelijk volgens mij in dezelfde omgeving, maar die bedoelde ik niet.
De truck flip, inderdaad. Als je de street view camera een stukje draait krijg je dit, en dat is dit:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan die waar de Joker midden op de weg stond.
TDK gisteravond gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De knipoog rond Blake vond ik heel goed uitgewerkt eigenlijk.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef Stefan het volgende:
Ik heb een keer keihard door de zaal gelachen wanneer BatmanDat vond ik ook een leuke. Wel apart dat-ie de stem volhoudt op dat moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me too, zeker omdat iedereen er vervolgens wat anders van maakt en dat levert leuke discussies op.quote:De knipoog rond Blake vond ik heel goed uitgewerkt eigenlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik denk dat het meer bedoeld is om aan te tonen dat het een apparaat is dat z'n stem vervormt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een leuke. Wel apart dat-ie de stem volhoudt op dat moment.
[..]
Me too, zeker omdat iedereen er vervolgens wat anders van maakt en dat levert leuke discussies op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Ah ja, je hebt gelijk, die bedoelde ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nee het was die terrorist die een terminal op een vliegveld gijzelde. Kon niet zo gauw een betere foto vinden (meneer rechts dus).
[ afbeelding ]
Dat was Blackgate Penitentiary, de gevangenis, niet Arkham Asylum, de TBS inrichting.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Stefan het volgende:
Ik heb overigens niet t idee dat t verhaal verteld is, Nightwing, Wayne Enterprises en de Joker kunnen een mooi verhaal vertellen, ik neem aan dat de Joker ook ontsnapt is
Dat vond ik wel het meest jammere, dat Arkham Asylum niet lekker creepy was
Joker moeten ze niet meer terug doen als de serie door zou gaan. Dan zou je een andere acteur alleen maar gaan vergelijken met Joker uit TDK.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Stefan het volgende:
Ik heb overigens niet t idee dat t verhaal verteld is, Nightwing, Wayne Enterprises en de Joker kunnen een mooi verhaal vertellen, ik neem aan dat de Joker ook ontsnapt is
Dat vond ik wel het meest jammere, dat Arkham Asylum niet lekker creepy was
Toch zou ik het niet erg vinden als ze Robin nu Batman laten worden en gewoon in Gotham loslatenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Joker moeten ze niet meer terug doen als de serie door zou gaan. Dan zou je een andere acteur alleen maar gaan vergelijken met Joker uit TDK.
Daarnaast is Joker niet een figuur uit de verhalen van Nightwing en is Nightwing niet een beschermer van Gotham. Ondanks dat hij vaak Batman mee helpt hoort hij eigenlijk bij Bludhaven.
Voor mij niet. Batman = Bruce Wayne en niemand anders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Toch zou ik het niet erg vinden als ze Robin nu Batman laten worden en gewoon in Gotham loslaten
Ik hoorde nog steeds een verschil in stem tussen de 1e scene en de rest van de film.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:38 schreef Stefan het volgende:
Hier de verschillen van Banes stem, eerste trailer en de uiteindelijke film
https://maps.google.nl/ma(...)sgUMrVPIym8gOojICADgquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Breuls het volgende:
Overigens werd in de Superman-films New York ook als Metrolopis gebruikt, en dan letterlijker: de makers deden geen enkele poging om te doen alsof ze niet in NYC waren.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hehe. De echte landmarks van NY en Pittsburgh zie je niet hoor.![]()
Gotham is in de comic ook een eiland:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik hoorde nog steeds een verschil in stem tussen de 1e scene en de rest van de film.
Iemand anders dat ook opgevallen?
In de 1e scene eindigt hij elke zin met een iets hogere stem dan in de rest van de film.
En het was geen kwestie van wennen, de 2e keer dat ik de film zag merkte ik het weer op.
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)sgUMrVPIym8gOojICADg
Ietsje naar rechts scrollen: The Daily Planet
[..]
[ afbeelding ]
Mij viel anders een aantal keer het gebouw in het midden op (tussen die 2 zwarte gebouwen)
En letterlijk een bord met het metrostation "Wall Street"
Blijkbaar is zelfs de Freedom Tower te zien:
http://thecount.com/2012/07/19/gotham-city-has-a-freedom-tower-and-its-also-under-construction/
Maar begrijp me niet verkeerd; Het is nog steeds een topfilm en toptrilogie, maar Gotham had wat consistenter mogen zijn. In de laatste film is het opeens een eiland a la New York... (meen me te herinneren dat het in de vorige film(s) ook een eiland was, maar had het zeker geen New York-look and feel)
Nightwing zit op dit moment anders gewoon in Gotham hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Joker moeten ze niet meer terug doen als de serie door zou gaan. Dan zou je een andere acteur alleen maar gaan vergelijken met Joker uit TDK.
Daarnaast is Joker niet een figuur uit de verhalen van Nightwing en is Nightwing niet een beschermer van Gotham. Ondanks dat hij vaak Batman mee helpt hoort hij eigenlijk bij Bludhaven.
Zie mijn eerdere street view. Beetje door die straat navigeren en je ziet dat bord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
En letterlijk een bord met het metrostation "Wall Street"
Geen enkele zaal is dan tof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:18 schreef Stefan het volgende:
Overigens is Imax niet tof als er lange mensen voor je zitten
In BB was heel gotham CGI in de overviews volgens mij, dat maakte het ook zo pijnlijk dat het in TDKR eigenlijk simpelweg New York en Pittsburgh was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:47 schreef Stefan het volgende:
Ik moet wel zeggen dat k liever echte steden heb dan zo'n complete CGI stad zoals ik in de Total Recall trailer zag
Dat is bij gewone bioscopen net zo goed... Imax is stijler in het algemeen dus dan heb je er minder last van...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef Stefan het volgende:
Ja met 35mm heb je er geen last van, je kijkt naar beneden dus ruimte zat, alleen Imax is fullscreen dus ook als mensen voor t doek langs naar de wc gaan lopen ze in beeld
Ik denk echt dat mensen wel eens vergeten dat we een stripverfilming zitten te kijken. Ondanks dat Nolan het serieus bracht, het blijft een film over een vent die zich verkleedt als vleermuisman om zijn trauma en schuldgevoel te overbruggen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:15 schreef Stefan het volgende:
Ik vond de overviews van de stad er niet aan meewerken dat we in Gotham waren.
Overigens, de good cop die aan t eind zn badge weggooit was wel heel erg cliche
Ik vond Robin juist heel natuurlijk gedaan. Het was een wees die politieagent werd en de goedkeuring van Batman kreeg. Door zijn teleurstelling in Gordon besluit hij zijn baan op te zeggen en het lijkt me allemaal vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is bij gewone bioscopen net zo goed... Imax is stijler in het algemeen dus dan heb je er minder last van...
[..]
Ik denk echt dat mensen wel eens vergeten dat we een stripverfilming zitten te kijken. Ondanks dat Nolan het serieus bracht, het blijft een film over een vent die zich verkleedt als vleermuisman om zijn trauma en schuldgevoel te overbruggen...
Dus ach, een cliche mag er wel in. Ik vond alleen het Robin erin geforceerd, nergens voor nodig.
Dat Bruce en Selina weg konden had ook met het wis-programma te maken, door zijn dood in scene te zetten en dat programma te gebruiken bestaan ze nergens meer in de systemen, en kunnen ze dus een nieuw leven beginnen.
Hij had gewoon geen Robin moeten heten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:23 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vond Robin juist heel natuurlijk gedaan. Het was een wees die politieagent werd en de goedkeuring van Batman kreeg. Door zijn teleurstelling in Gordon besluit hij zijn baan op te zeggen en het lijkt me allemaal vrij natuurlijk
Ja, Robin was meer een knipoog, dat hij Robin was voelde al de hele film zo aan. Nolan had best Batman een masker kunnen geven aan hemquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij had gewoon geen Robin moeten heten.
Dat het proces (zelfstandig de identiteit achterhalen, meedenken, idealistisch zijn, gedreven zijn, niet corrumpeerbaar zijn) natuurlijk verliep en dat hij daardoor gewaardeerd werd, dat was wel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |