Zelfs m'n moeder zag ze, en die is dyslectischquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Spelfouten, serieus? Weten jullie het zeker?
Ja, knap dat je het gemist hebt. Echt bizar veel..nog nooit meegemaakt..niveautje huiskamervertalerquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Och jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nee het was die terrorist die een terminal op een vliegveld gijzelde. Kon niet zo gauw een betere foto vinden (meneer rechts dus).
[ afbeelding ]
Ja, zelfs bij het live vertalen van interviews enzo worden er minder fouten gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, knap dat je het gemist hebt. Echt bizar veel..nog nooit meegemaakt..niveautje huiskamervertaler
Jim Carrey als The Riddler.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gisteren gezien. Ben zonder nadenken weggelopen bij de credits. Maar toen bedacht ik me dat er misschien nog een teaser was voor een nieuwe verhaallijn van Nightwing of was er niks na de aftiteling te zien?
Niets te zien. Het is namelijk gewoon helemaal voorbij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gisteren gezien. Ben zonder nadenken weggelopen bij de credits. Maar toen bedacht ik me dat er misschien nog een teaser was voor een nieuwe verhaallijn van Nightwing of was er niks na de aftiteling te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is erg minimaal uitgewerkt en begint gewoon maar mee te lopen met het script. Ik mist een hoop diepte in de karakters en uitleg, daarnaast zijn er meer plotholes dan het gat in het footballfield groot is.
De film wordt overeind gehouden door een goed basisscript, goede actie, vleugje humor en goede acteerprestaties van enkelen. Ik hoop dat er nog een director's cut komt met wat meer achtergrond bij de karakters. Dan duurt de film maar bijna 4 uur, boeiuh. Het zou de kwaliteit wel aanzienlijk verhogen.
[ Bericht 4% gewijzigd door DenWauwelaar op 06-08-2012 21:25:29 ]Voor vrienden is het kortweg Wauw
en vertaalfoutenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zat te kijken en aan t eind zat ik naar het vrijheidsbeeld te zoeken bij de scenes boven de stadquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, denk ik. Veel kijkers hebben alleen Burton/Schumacher als referentiekader: ze lezen geen comics, kijken geen animatie, en dus kennen ze alleen die films.
Vreemd, ik vond zijn stem juist goed. Het duurde even voordat ik er aan gewend was, maar vond het passend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Stefan het volgende:
Enige minpuntje was die belachelijke stem vam Bane, alsof je naar een Sean Connery parodie zat te luisteren
Hehe. De echte landmarks van NY en Pittsburgh zie je niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zat te kijken en aan t eind zat ik naar het vrijheidsbeeld te zoeken bij de scenes boven de stad
Durf ik niet direct nee op te zeggen; dat was namelijk volgens mij in dezelfde omgeving, maar die bedoelde ik niet.quote:
Dan die waar de Joker midden op de weg stond.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Durf ik niet direct nee op te zeggen; dat was namelijk volgens mij in dezelfde omgeving, maar die bedoelde ik niet.
De truck flip, inderdaad. Als je de street view camera een stukje draait krijg je dit, en dat is dit:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan die waar de Joker midden op de weg stond.
TDK gisteravond gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De knipoog rond Blake vond ik heel goed uitgewerkt eigenlijk.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |