Maar het is wel begrijpelijk; Gotham is gebaseerd op New York. Vandaar immers ook de naam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef Shogo het volgende:
New York is te kenmerkend om maar gewoon een bordje Gotham City bij te zetten.
Zeker en het staat ook zeker in functie van het plot. Niettemin haalden die momenten mij juist uit Gotham en juist naar New York. In dit geval was wat CGI best een uitkomst geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar het is wel begrijpelijk; Gotham is gebaseerd op New York. Vandaar immers ook de naam.
Ja, ik had het een klein beetje. Zeker een bordje waarop de naam van een metrostation staat had wel even weggepoetst mogen worden. Maar dat geldt ook voor de vorige film, die te duidelijk Chicago toonde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeker en het staat ook zeker in functie van het plot. Niettemin haalden die momenten mij juist uit Gotham en juist naar New York. In dit geval was wat CGI best een uitkomst geweest.
Continuïteitsfout! Als hij zijn masker afdoet ("..simply makes you... stranger") heeft-ie schmink op.quote:
Het idee was te laten zien hoe groot gotham wel niet was/is. In BB hebben ze wel gewoon een CGI stad neergezet voor overzichtsshots.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeker en het staat ook zeker in functie van het plot. Niettemin haalden die momenten mij juist uit Gotham en juist naar New York. In dit geval was wat CGI best een uitkomst geweest.
dat dacht ik nu juist ook!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef Jivis het volgende:
Veel wideshots waren toch van Pittsburgh? Die bruggen bijvoorbeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo deed ie dat dus![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Komakie het volgende:
Het enige wat ik een beetje jammer vind aan de Nolan serie is dat de vijanden van Batman bijna allemaal dood gaan. Terwijl Batman juist de polici heeft dat hij niet vermoord.
De eerste keer met Ra's vond ik het nog niet storend. Toen was het onderdeel van het verhaal. De andere 2 delen ook wel, maar ik vond het toch wel anders.
Alleen Crane en de Joker dan niet. Jammer van de Joker dat de acteur dan dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Jivis het volgende:
[..][spoiler]Misschien wel, maar ik vind toch dat er veel mensen onbatmans dood gaan. Aan de andere kant is het nu ook anders, omdat het een film trilogie is en normaal gesproken in een comic kunnen toffe karakters altijd terug komen voor een later verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders krijg je onwijs veel villians waar niemand een gevoel bij heeft zoals bij de Joker, Riddler of Two-face. Gewoon omdat ze dan niet zo'n rijke cultuur hebben.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Het enige wat ik lichtelijk jammer vind van Nolan. Hij gebruikt vaak dezelfde acteurs. Zeker bij zijn laatste films.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was toch even verbaast dat Tom Hardy - Bane speelde (niet gekeken op IMDB) erg toffe rol voor hem.
Verder natuurlijk hoop acteurs die ook in o.a. Inception te zien waren.
Ene Scorcese heeft daar ook wel eens last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het enige wat ik lichtelijk jammer vind van Nolan. Hij gebruikt vaak dezelfde acteurs. Zeker bij zijn laatste films.
Nee hoor, maar het is wel zo dat je op een gegeven moment meerdere karakters aan elkaar gaat linken en daardoor ook een beetje ze in een bepaalde rol houdt. Met Cillian Murphy heb ik dat nu een beetje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ene Scorcese heeft daar ook wel eens last van.
Maar dat maakt het geen slechte acteurs of slechte films...
En Bale en Caine in the Prestige natuurlijk. Die overigens veel beter is dan welke batman film ook :pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het enige wat ik lichtelijk jammer vind van Nolan. Hij gebruikt vaak dezelfde acteurs. Zeker bij zijn laatste films.Op donderdag 2 augustus 2012 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Het was wel vrij bizar dat driekwart van de Inception cast ineens in deze film zat ja..dat je je favorieten hebt is prima, maar om ze allemaal weer tegelijk aan te nemen..
Niet dat ze het verkeerd deden hoor, integendeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |