Oh op sommige punten ben ik het wel met je eens, maar dat overdreven stoer doen over emotionele scenes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Lemans24 het volgende:
Catwoman, dát was het sterkste punt van de film. En dan niet eens haar superhero naam noemen!Klopt, ik was ook positief verrast door Catwoman. Goede chemie met Bruce ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, ik was ook positief verrast door Catwoman. Goede chemie met Bruce ook.Die kus was prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Catwoman is passie, Tate/Talia is een verstandshuwelijk. Vond dat wel netjes gedaan eigenlijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Catwoman, dát was het sterkste punt van de film. En dan niet eens haar superhero naam noemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Catwoman, dát was het sterkste punt van de film. En dan niet eens haar superhero naam noemen!Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ach, ondertiteling kan ik ook beter dan een professional. Misschien maar eens een baantje in gaan zoeken...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Alfred was juist een erg sterk en waardevol personage in deze film.
Enige minpunt was de ondertiteling, ik snap niet hoe ze daar zulke fouten in kunnen laten komen, gewoon compleet verkeerd in minstens 5 gevallen.
Ik zat er ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, ondertiteling kan ik ook beter dan een professional. Misschien maar eens een baantje in gaan zoeken...
In de trailer van The Hobbit kwam weer eens de veel voorkomende foute vertaling van pine tree langs: pijnboom. Dat woord gebruiken we al 100 jaar niet meer, tegenwoordig heet zoiets gewoon een dennenboom. Maar dat weten die vertalers blijkbaar niet.
Dat was bij de vorige nog veel meer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef kilozout het volgende:
Zo ontzettend niet boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Alfred is juist zo goed in de valkuilen en psyche van de vijanden omdat hij veel clinischer er naar kan kijken. Voor Bruce Wayne is elk gevecht persoonlijk. Alfred bekijkt het van een afstandje en kan daardoor veel nuchterder naar iemand kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Deckard het volgende:
Micheal Cain was echt verdomde goed zeg. Achter Alfred zat altijd al meer, maar dat werd nooit echt goed in de films weergegeven. Het is ook zo dat Alfred altijd de schurken nog het beste kent en hij eigenlijk altijd veel betere Batman zou zijn dan Bruce Wayne omdat hij de valkuilen en de psyche van de vijanden kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Mijn eerste gedachte was: "Hee, Agent Smith!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Bij de supermarkt liggen anders nog steeds pijnboompitten en geen dennenboompitten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, ondertiteling kan ik ook beter dan een professional. Misschien maar eens een baantje in gaan zoeken...
In de trailer van The Hobbit kwam weer eens de veel voorkomende foute vertaling van pine tree langs: pijnboom. Dat woord gebruiken we al 100 jaar niet meer, tegenwoordig heet zoiets gewoon een dennenboom. Maar dat weten die vertalers blijkbaar niet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Shogo het volgende:
Ik heb geen idee. Inmiddels is iedereen toch wel naar de bios geweest (of heeft een cam versie gezien) mag ik hopen.
De butler heeft het gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef Rosario het volgende:
Daarom. Wie maakt de eerste spoiler openbaar?
Selina Kyle gaat naakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef Rosario het volgende:
Daarom. Wie maakt de eerste spoiler openbaar?
Kun je de plotholes (of een paar) vertellen en waarom ze opgelost werden? Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Vandaag dus nogmaals geweest, ditmaal IMAX! Na de eerste keer was ik nogal kritisch, ik zag veel plotholes (dacht ik).
Ditmaal zag ik ze niet, er bleken veel verklaring te worden gegeven die veel verklaarden! Dit, in combinatie met de IMAXervaring zorgde ervoor dat ik weer totaal overdonderd de zaal uitkwam!
Ik heb mn mening herzien en zou m van een 7,5/10 opkrikken naar een 9!
Ik kreeg letterlijk rillingen toen hij uit de put kwam, zo gaaf was de muziek en de opbouw er naartoe, geweldig
Boek is reeds besteld...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Shogo het volgende:
Ik vond deze site waar wat mooie behind the scenes foto's opstaan van alle 3 de films.
http://captaincomics.ning(...)0?xg_source=activity
Wat een set zeg:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Shogo het volgende:
Ik vond deze site waar wat mooie behind the scenes foto's opstaan van alle 3 de films.
http://captaincomics.ning(...)0?xg_source=activity
Even zo twee uit mn hoofd:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kun je de plotholes (of een paar) vertellen en waarom ze opgelost werden? Ik ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Even zo twee uit mn hoofd:Nolan werkt altijd met van die harde cuts dat het lijkt alsof er een seconde is omgegaan terwijl in de film dagen, maanden of jaren tussen scenes zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft zelf het antwoord al, verderop...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef kilozout het volgende:
Gordon had meer aandacht moeten krijgen, ik snap niet dat ze zoveel tijd hebben gestoken in Blake.
Klopt, maar dat is dan ook een pijnboompit, geen pijnboom. Ander product, ander woord.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bij de supermarkt liggen anders nog steeds pijnboompitten en geen dennenboompitten.
Tom Waitsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
So true... Bijna 1:1 gewoon... Waits maar de Oscar geven?
Achja, die ondertiteling in de bios is altijd een haastklus. Er zitten ook vaak d/t fouten in. Ik negeer het maar en zie het als noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan ook een pijnboompit, geen pijnboom. Ander product, ander woord.
Pijnboom zo los, is héél oud Nederlands.
Wow, inderdaadquote:
Dus? Archaïsch is niet fout. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat er wat fouten in de ondertiteling zaten, maar zoals Jivis zegt is het een haastklus en mag het niks kosten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan ook een pijnboompit, geen pijnboom. Ander product, ander woord.
Pijnboom zo los, is héél oud Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |