quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef kijkmij het volgende:
Ik weet niet of zo'n muis geschikt is om als huisdiet te houden.
Persoonlijk had ik hem/haar doodgeslagen en door de plee gespoeld. Smerige beesten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
Haha! Je lokte het konijntje met Hertog Jan bier!
Sorry typfout... Ik heb gwn iets met konijnen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]Welk konijntje?? Volgens mij waren het muizen die TS gelokt heeft...
@TS: is Kees inmiddels al gevangen, of heb je kramp gekregen achter de koelkast?
Waar het hart vol van is, stroomt het toetsenbord van over?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry typfout... Ik heb gwn iets met konijnen...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:28 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt het toetsenbord van over?
xoxo![]()
Vergeef je me wel, toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad.Jij smiley en xoxo steler.
xoxo
1. Hij heeft Henk niet als huisdier gehouden, maar buiten uitgezetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef kijkmij het volgende:
Persoonlijk had ik hem/haar doodgeslagen en door de plee gespoeld. Smerige beesten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Hij heeft Henk niet als huisdier gehouden, maar buiten uitgezet
2. Waarom zou je die muis doodslaan als dat nergens voor nodig is? Ik vind dat TS het héél goed gedaan heeft. Hij heeft inmiddels al 3 muizen gevangen en weer uitgezet, de held
ahw jammerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee ze zijn al 7 haha dus wil je dan ook nog pics ^^
Ok. Dat kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef kijkmij het volgende:
Mij kun je er toch in ieder geval mee lokken, was met Kees toch ook te proberenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
Haha! Je lokte het muisje met Hertog Jan bier!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]Welk konijntje?? Volgens mij waren het muizen die TS gelokt heeft...
@TS: is Kees inmiddels al gevangen, of heb je kramp gekregen achter de koelkast?
2!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2. Waarom zou je die muis doodslaan als dat nergens voor nodig is? Ik vind dat TS het héél goed gedaan heeft. Hij heeft inmiddels al 3 muizen gevangen en weer uitgezet, de held
En toch ben je een heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
2!
3e loopt weer vrij door m'n keukentje
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mij kun je er toch in ieder geval mee lokken, was met Kees toch ook te proberen
[..]![]()
ja en nee
Ik hád hem gevangen. Zelfs al een foto en al gemaakt. Ging iets halen om hem op te laten lopen, toen bleek het bakje aan 1 kant ca 3mm boven de grond uit te komen. Snuitje er onder en hoppa
Dankquote:
Kees had ik weer gevangen met de ouderwetse bakje-stokje-touwtje-opstelling, niet met het valletje. Ik was blijkbaar niet snugger genoeg om deze eerst op een plankje ofzo te zetten. Dus toen ik iets ging pakken om er onder te schuiven, en net weer aan kwam lopen, wurmde hij zich er onderdoorquote:
Omdat muizen, ratten en houtduiven (heeft er niks mee te maken) vreselijke nutteloze dieren zijn. Gewoon ongedierte die ziektes overbrengen. Die beesten planten zich allemaal in een hoog tempo voort dus er zijn al teveel van en als je niet uitkijkt heb je een plaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dank
[..]
Kees had ik weer gevangen met de ouderwetse bakje-stokje-touwtje-opstelling, niet met het valletje. Ik was blijkbaar niet snugger genoeg om deze eerst op een plankje ofzo te zetten. Dus toen ik iets ging pakken om er onder te schuiven, en net weer aan kwam lopen, wurmde hij zich er onderdoor
Als je hem direct had doodgeslagen was je er vanaf geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dank
[..]
Kees had ik weer gevangen met de ouderwetse bakje-stokje-touwtje-opstelling, niet met het valletje. Ik was blijkbaar niet snugger genoeg om deze eerst op een plankje ofzo te zetten. Dus toen ik iets ging pakken om er onder te schuiven, en net weer aan kwam lopen, wurmde hij zich er onderdoor
Het is duidelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Als je hem direct had doodgeslagen was je er vanaf geweest.
O jee. Er heeft iemand een afwijkende mening hier en die moet direct even door een mod terecht gewezen worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is duidelijk
Jij vindt dat hij ze dood had moeten slaan. Dat jij dat gedaan zou hebben is je goed recht.
Maar als TS er voor kiest om dat niet te doen, gewoon respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |